gixxer_chrille
Sugen på att köra hoj igen
När jag var nere i Budapest nu häromveckan, då fick jag chansen att prova den här tingesten.
Det är en bekant till mig i Ungern som har uppfunnit o kommit på den här idén, ska säga att det är enorma köer till den här på dom ställena han drar den till.
Som ni kan se så är det en fast monterad Honda Hornet på en vad som ser ut som en bromsbänk, men det är inte det eller har inte varit det från början utan han har konstuerat den som så från grunden, liknar en men har andra funktioner. Syftet är givetvis att man ska känna på hur det känns att åka på bakhjulet utan att här riskera att skada sig själv eller nån annan eller sin hoj för den delen.
så vad säger ni, kan detta vara nåt för Sverige, på festivaler o dylikt?

Som ni kan se så är det en fast monterad Honda Hornet på en vad som ser ut som en bromsbänk, men det är inte det eller har inte varit det från början utan han har konstuerat den som så från grunden, liknar en men har andra funktioner. Syftet är givetvis att man ska känna på hur det känns att åka på bakhjulet utan att här riskera att skada sig själv eller nån annan eller sin hoj för den delen.
så vad säger ni, kan detta vara nåt för Sverige, på festivaler o dylikt?
Bifogat
Last edited: