Kul med punka :(

• Thread starter Thread starter PIX
  • Start date Start date

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Är på väg till sturup på 108an, kommer precis utanför furulund där har det smällt rätt in i vajerräcket på motsatta sidan. Ligger ful med skräp o skit på min sida så jag kör lie slalom mellan skiten(trodde jag), kommer precis förbi lund och märker att hojen börjar uppföra sej konstigt, stannar -jahapp punka på bakhjulet.
Fy fan va skoj, vänder tillbax till statoil i lund och får tag på "reservdäck på burk", fyller på och kör hem. Väl hemma så är luften slut igen jippiiiiiii.

O jag som trodde att jag kanske skulle kunna få en plats på sturup idag med tanke på vädret.

E så jävla lack nu så jag ska banne mej supa ner mej totalt!!!!!!!!!!!

Tror ni man kan få ut nåt från fb?

Fb?

FB? menar du försäkringsbolaget eller vad?
Det kan du nog glöma och skulle knappast vara lönt.
Ta till flaskan! :fyllisar
Tänk bara på att det är måndag imorn :)

Har semester!!!! :arsele :banana

Och ja det var försäkringbolaget jag mena, men som du säjer så är det förmodligen inte lönt men man kan väl ringa o höra iallafall. :död :rofl

jag körde också förbi där precis efter olyckan, en kärring som kört in i räcket me sin lilla pegga men såg helt oskadd ut o satt i diket me ambulanspersonal och såg mest skärrad ut. Men jag tyckte inte mig se skit på vägen.

skulle inte tro att det är lönt med FB ... efter som du har if (tror jag) har du oxo en självrisk på 9k

har Själv fått 3 punkteringar pga nybygget här i furulund. (nya däck) snacka om att det var surt...

Snacka om att jag måste ha haft tur,, jag körde igenom skiten oxo hadde hänt rättså precis innan ... polis var på plats men jag mötte ambulansen längre fram ...(och jag som har dåligt bakdäck)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien