Respekt

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kollade lite på denna sida, far och son i samma team, jag träffade på dom bägge både på Åsen och på Knudan, det skiljer 38 år mellan far och son, men trots det så får grabben slita duktigt för att hänga på i farsans tempo.

Pappan tävlade iof redan på den tiden då trumbromsar och diagonaldäck ägde.

Man skymtar även Zoulfly på en av bilderna :tummenupp

http://www.gururacing.se/GuruRacing/index.htm :Bugar

GSXR1100R skrev:
Kollade lite på denna sida, far och son i samma team, jag träffade på dom bägge både på Åsen och på Knudan, det skiljer 38 år mellan far och son, men trots det så får grabben slita duktigt för att hänga på i farsans tempo.

:tummenupp

sån farsa hade jag också velat ha!! :)

Istället för en jäkla soffpotatis som han är
som inte vågar ta några risker själv:(

Härligt! Farsan skall ta licens nu i vår var det tänkt, så jag får nog ta å visa honom det där! Hade varit grymt kul att köra tillsammans, så man får tyst på honom...en gång racerförare alltid racerförare...tror han iaf... :rolleyes:

GSXR1100R skrev:

Vi träffade dessa 2 "sköningar" på MotoPark i Finland i Maj...De bodde ihop i bussen och mekade som galningar mellan passen, å höll sams :)
Anders delade gärna med sig av sina erfarenheter och var hela tiden en glad sport.
Imponerande team verkligen...Anders fyller 60 nästa gång å kör skjortan av ungtupparna!?

...man :Bugar

Fanns det fler sånna här Pappor så skulle det inte vara nåt snack om saken, då skulle vi ha RR-stjärnor födda i Sverige och säkert en och annan GP-bana också...

Hejja Team GURU...ni gör racingen levande!

/D.

2old skrev:
Vi träffade dessa 2 "sköningar" på MotoPark i Finland i Maj...De bodde ihop i bussen och mekade som galningar mellan passen, å höll sams :)
Anders delade gärna med sig av sina erfarenheter och var hela tiden en glad sport.
Imponerande team verkligen...Anders fyller 60 nästa gång å kör skjortan av ungtupparna!?

...man :Bugar

Fanns det fler sånna här Pappor så skulle det inte vara nåt snack om saken, då skulle vi ha RR-stjärnor födda i Sverige och säkert en och annan GP-bana också...

Hejja Team GURU...ni gör racingen levande!

/D.

Det finns väl en laddning sådana farsor till i Svensk racing.

Min farsa Knota kör fortfarande, och det är dags att bita ihop och visa var skåpet ska stå snart ;-)

Bo Granath och sonen Peter

Finns väl några till.

Chris Ash skrev:
Håkan och Köla Olsson.

Även om Köla i och för sig sagt att han slutat... Och bara ska köra banträffar i fortsättningen.

Vi får väl se om Peppe Sjöström får något återfall :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...