Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
jag ska allt berätta om dina gbg-historier om du gör nåt dumt :hihi
:banana :banana :banana flickorna e MINA!!! :FU :FU :D

yeah right, det finns inga vettiga brudar här i halmstad ändå... Tro mig, jag vet =) :rolleyes:

I götet flockas dom runt mig =) Hehehehe, likaså i sthlm.... har en i varje hamn, göttkött är det....

Annars finns det som sagt bara en hobby....
runk.gif


Jihaaaaa.......

"spank my ass and call me charlie"

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
fan va najs!!! Ska bli spännande att smarra den.... dunken =) hehe... jag är inte så noga med att gå ut på stan.... Har iofs bara vart på typ daltons å mårtensson, så jag har väl inte mycket att komma med, men vaffan =)

Ska bli ball som as...

:hej


JA det ska bli ball(e) :hihi Det blir väl mårtensson då me...det enda som duger...om man inte räknar med "vuxenställena" :rolleyes:

Kul att träffa dig me...det blir ju åka i sommar, du bor i hstd i sommar eller ?
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Ööööhhh, jajadå - då ska det TJÖTAS som fan misstänker jag ;)

Ses där.
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
yeah right, det finns inga vettiga brudar här i halmstad ändå... Tro mig, jag vet =) :rolleyes:

I götet flockas dom runt mig =) Hehehehe, likaså i sthlm.... har en i varje hamn, göttkött är det....

Annars finns det som sagt bara en hobby....
runk.gif


Jihaaaaa.......

"spank my ass and call me charlie"

:hej

Kan va så att i hstd finns det vettiga brudar....därför nappar det inte för dig :tungan
:rofl
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
JA det ska bli ball(e) :hihi Det blir väl mårtensson då me...det enda som duger...om man inte räknar med "vuxenställena" :rolleyes:

Kul att träffa dig me...det blir ju åka i sommar, du bor i hstd i sommar eller ?

ja det ska bli jefla ball att träffas... Har sett dina filmer, dom e heta.... Morsan kom in när jag var hemma hos dom under julen. Jag satt å kolla, hon frågade om det var jag som körde sådär fort, å om jag nånsin gjort det å bla bla bla bla... det var sköj =)..

Jo jag kommer vara lite überalles under sommarn, bo här, bo hos morsan å farsan, köra här, köra i götet.... Äsch, I'm everywhere....

:hej
 

Skorpan

Guest
Mavve skrev:
Ööööhhh, jajadå - då ska det TJÖTAS som fan misstänker jag ;)

Ses där.
det ska tjötas,sen ska det drickas,sen ska det tjötas,drickas,drickas,raggas,drickas,tjötas,sen får vi se var vi hamnar hän :D :D :banana :banana :banana :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Kan va så att i hstd finns det vettiga brudar....därför nappar det inte för dig :tungan
:rofl

hahaha, må så vara =) Har dock bara träffat studentbrudar här i halmstad.... DOm är knasiga.... Hmm, träffade dock en halmstadbo, som iofs hade flyttat till götet å det var i götet jag träffa henne, men hon va go som få...

:hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Förresten måste vi sätta foggys motogp-film på repeat under hela tillställningen...

Den är en stämningshöjare utan dess like...

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
ja det ska bli jefla ball att träffas... Har sett dina filmer, dom e heta.... Morsan kom in när jag var hemma hos dom under julen. Jag satt å kolla, hon frågade om det var jag som körde sådär fort, å om jag nånsin gjort det å bla bla bla bla... det var sköj =)..

Jo jag kommer vara lite überalles under sommarn, bo här, bo hos morsan å farsan, köra här, köra i götet.... Äsch, I'm everywhere....

:hej


Hahahahahhaha.....vad var det för film ?
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Förresten måste vi sätta foggys motogp-film på repeat under hela tillställningen...

Den är en stämningshöjare utan dess like...

:hej
den finns redan på DC under "mc-filmer" - "fogerty kör motogp-LOOOOL" :D :D :D
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top