Gran Premio Red Bull de España

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Var fan hittade han den farten i sista sektorn:yoparty
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Jahapp, då kommer Rossi sova bra inatt! :banana:rofl
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Var fan hittade han den farten i sista sektorn:yoparty
Tredje sektorn, förvisso men ändå! En riktigt bra insats av Geten och i eftermiddag fanns inte mer att krama ur Hondan än vad MM presterade. Sunt resonemang av pöjken i intervjuerna, blir spännande i morgon. Igen. :)
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Tredje sektorn, förvisso men ändå! En riktigt bra insats av Geten och i eftermiddag fanns inte mer att krama ur Hondan än vad MM presterade. Sunt resonemang av pöjken i intervjuerna, blir spännande i morgon. Igen. :)

tredje menar jag, blev så uppspelt av att han hittade den farten från ingenstans:tummenupp
 

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Bådar gott när Rossi kvalar bra, Det är väl nu förväntas ta vinsten?!
Tror ändå JL tar detta, hans racepace ligger långt före resten. Däremot tror jag inte MM kan räkna med att dryga ut försprånget mot den gamle.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Känns som att michelin har börjat hitta lite rätt eller är det den europeiska luften! Hojarna upplever jag definitivt som stabilare än i de tre inledande racen, inga framhjulssläpp till höger och vänster, bådar gott trots allt:tummenupp

Det var bara den europeiska maten de inte fixade.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Känns som att michelin har börjat hitta lite rätt eller är det den europeiska luften! Hojarna upplever jag definitivt som stabilare än i de tre inledande racen, inga framhjulssläpp till höger och vänster, bådar gott trots allt:tummenupp

Precis. Sen får de Argentinska arrangörerna underhålla sin bana till nästa år. För mig får de gärna börja sopa den redan i morgon! Kul nu att slippa "massavåkningar" på rena skitsaker
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag hejar på MM, men gillar Rossi också. Hoppas att det går bra för Vinales, tycker han har kört riktigt bra i år!
Hoppas att Lorenzo vurpar på första varvet... Jävla röv är han...
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Är det nu Lorenzo börjar fundera på vad han gett sig in i?

Välkommna till europa, allt börjar sätta sig och Ducce är som vanlig efter...

Tydligen Lorre som hade otur i däcklotteriet idag, stint 2 fick han väl avbryta för bakdäcket, eller fattade jag fel?

Nåja, tittar man på tiderna så verkar Lorenzo dra ifrån, dels för hans högre tempo och exakthet, dels för hans förmåga att göra förstavarvet till det snabbaste om han bara får chansen, Rossi kommer lämna MM bakom sig och köra ensam till 2:a-platsen på bättre hoj medans MM rullar ohotad in på 3:e efter några misstag för han får överköra hojen för att hänga med.

Men, i morgon är det Race och då är det lite andra regler, är inte Lorenzo först in i första och kanske får bråka med lite Duccar och annat löst folk så blir det nog fight ända till linjen, ja, förutsatt att ingen av de 3 drar en nitlott i michelin-lotteriet då....
Ja, just det, de 3, endast de kommer ha något med det att göra i morgon om inget magiskt sker inatt eller magsjukan sprider sig.
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Jag hejar på MM, men gillar Rossi också. Hoppas att det går bra för Vinales, tycker han har kört riktigt bra i år!
Hoppas att Lorenzo vurpar på första varvet... Jävla röv är han...

Du gillar MM och Rossi? Sov du hela förra säsongen?
 

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
så han får inte gillar MM och Rossi för att de inte gillar varandra? måste man vara uppdelad i grupperingar/lag?
 

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Sjukt spännande med Rossi på pole. Kommer nog bli ett bra race så länge däcken är jämna!:tummenupp
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Verkar vara väldigt dimmigt för tillfället så tiderna flyttas fram tills dimman lättat och det är säkert att köra!
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Verkar vara väldigt dimmigt för tillfället så tiderna flyttas fram tills dimman lättat och det är säkert att köra!

Okidoki gött..

Men vilken kanondag de har att vänta. Fallerar Michelin däcken en sådan dag med "massavåkningar" finns det knappast något att skylla på. !

Föresten,fick man reda på orsaken till Redding o Baz däckdebackel tidigare iår, mer än att båda är långa förare!??

Screenshot_2016-04-24-09-27-03.jpg
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Top