STULEN!!! Triumph Speed Four (Röd) TGW 025

mrrhythm

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2013
Ort
stockholm
Hoj
2004 triumph speed four
Stulen. igår 12/4 kl 18:35 i Tyresö. Ser ni denna ring POLISEN! Reg nr: TGW 025 Triumph Speed Four. Visade hojen igår för försäljning varpå "köparen" stal hojen.

13000256_10154734098919348_2896036738794544494_n.jpg
 

RookieM

Alltid samma hypemode, tillbaka i din iphone
Gick med
1 Jun 2014
Ort
Stenungsund
Hoj
Nippon Power baby!
Får man fråga hur det gick till? Tog han den vid provkörnignen?
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Tips: Be "köpare" swischa över en krona innan provkörning, ger lite mer säkerhet att det är samma person som det står att det är på körkortet. Det här kommer ju knappast bli mindre vanligt när buset lär sig att det fungerar gång på gång.
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Tråkigt att du blev av med din hoj under en provkörning och hoppas naturligtvis att den hittar hem igen.Ska inte bli långrandig eller pekpinneviktig men det verkar som om enda sättet att få bukt med denna form av provkörningsstölder är att be om en trovärdig identiteshandling samt en riklig handpenning som ägaren har i förvar tills provkörningen är över om drägget nu av någon anledning inte kan skilja på ditt och mitt.Detta lär säkert få ner stölderna vid provkörning till nästan noll om de tvingas betala för hojen innan stölden. :crash
 
Last edited:

Goldbug

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR954 03, Honda CBR900RR Fireblade -98 och HondaXR650R Supermotard -00
Jag såg din hoj kl 17.40 idag när jag var på väg hem från jobbet! Två småkillar, kanske 14 och 17, körde så sjukt dåligt, blåste om en buss utan sikt, höll på att köra in i en refug mm, så jag sökte på hojen nu när jag kom hem och hittade din tråd här. Dom körde på Sockenvägen och svängde in i Bagarmossen. Med största sannolikhet är den kvar i Bagarmossen eller Skarpnäck. Det kändes som "the usual suspects" som snor moppar mm i området. Polisen vet säkert ungefär vilka det är. Det var dock 50 min kö när jag försökte ringa nyss. PM:a om du vill ha mitt nummer.
 

Goldbug

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR954 03, Honda CBR900RR Fireblade -98 och HondaXR650R Supermotard -00
Fortfarande sjuk kö till polisen... Men jag mailade dom alla uppgifter om signalement etc och gav mitt nummer. Hoppas det löser sig för dig!
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
ibland kan man ju hoppas på att Darwin kan lösa sånt här- synd på cykeln- men 2 små rövhål som dessa tjänar nog samhället mest på att det tar en sketen ända.

hoppas ändock att den hittar hem igen i ett inte allt för fuckat skick.

//jj
 

lolrazz

Medlem
Gick med
13 Aug 2015
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSXR 1000, 2011
Men kanske vid en synnerligen misstänkt MC-stöld va?

112 gäller, under pågående brått är det akut. Så vid detta tillfället kan man lugnt ringa 112. Jag har gjort liknade, under pågående inbrott av parkerade bilar ute på gatan. Även när jag mötte en full bonde som var ute och svajade med sin traktor, ringde 112 och de bad mig följa efter tills de hunnit ikapp. :)
 
Last edited:
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top