Video MV Agusta F800 inspired by AMG GT

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
800cc 148 hk , 88nm... nja... fin hoj för banåka... men på gata vill man ha vridet i en 1000cc men en veyron hänger den nog av...:arsele

mvh
 

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
800cc 148 hk , 88nm... nja... fin hoj för banåka... men på gata vill man ha vridet i en 1000cc men en veyron hänger den nog av...:arsele

mvh
Ska egentligen inte uttala mig, men det var på en sån där provåkningsdag som jag hoppade upp på Aprilia rsv1000, hayabusa '14 och f3800. Det var nåt med den där trecylindriga motorn på agustan som jag gick hett igång på. Hetare än de andra. För jävla rolig i alla varvtal! Om än jävligt nervös i gasen. Det var mitt intryck då. Det var före jag tjöpte gamle bladen och snurrade runt tusen plus mil och skaffade mig lite mer känning på det mer potenta, om än gammalt. Men... het oförglömlig kärlek den där provturen!:kär
 

knut

# 75 i Speedster cup
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Mycket närmare nu för tiden
Hoj
Ful o gul
Nu har jag bara kört en valig F3'a på Mantorp för några veckor sen. Men att den skulle vara så där bra på bana. Nja.... Visst, motormässigt gick den mycket bra, men chassit var hemskt svajjigt. Känndes inte på långa vägar så stabilt som jag förväntade mig. Avsaknad av tex styrdämpare helt förkassligt. Och mot F4 var den kanska slapp i hullet.

/Patrick
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top