Max is back !

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Kejsaren kan inte hålla sig borta från cirkusen !

Kommer dyka upp första gången på Misano med Team Red Devils Roma.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Säkert trevligt för Max ego att få synas lite igen. Fast rent sportsligt lär han inte ha en suck mot främst J. Rea, Sykes eller Haslam :fakta
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Säkert trevligt för Max ego att få synas lite igen. Fast rent sportsligt lär han inte ha en suck mot främst J. Rea, Sykes eller Haslam :fakta

själv ska jag ner till misano och kolla nästa vecka, ska bli kul och se wsbk live:tummenupp
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
själv ska jag ner till misano och kolla nästa vecka, ska bli kul och se wsbk live:tummenupp

Najs, ha det gött där nere. Självklart extra krydda o allt kan hända runt Bad Boy Max på gridden! Förväntar mig att Max kan prestera top 10 i båda rejsen o skulle det bli strax under är d ingen katastrof helg heller för Mad Max.. Blir misano i september för min del :tummenupp
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Najs, ha det gött där nere. Självklart extra krydda o allt kan hända runt Bad Boy Max på gridden! Förväntar mig att Max kan prestera top 10 i båda rejsen o skulle det bli strax under är d ingen katastrof helg heller för Mad Max.. Blir misano i september för min del :tummenupp

Jo det föll sig så väl att wsbk pågår samma helg jag ska ner med familjen, ren slump att jag upptäckte det då jag inte följer wsbk slaviskt, en ren bonus kan man säga, fick planera om söndagen helt plötsligt men med en förstående fru löste det sig:) såg även gårdagens frågestund från motogp om just biaggi till superbiken och vale antydde lite försynt att det hade "varit kul å se racet på plats när det ändå är i närheten" så med lite flyt kanske man kan få en glimt av vale nästa söndag:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top