Skitsnacks-tråden 2015

Raderad medlem 61114

Guest
Haha! Klippte ni rådjur? :crash

Svänger kanske förbi Roland om hojen går att rädda!

Den står på verkstaden nu iaf, han åkte och öppnade åt mig direkt:Bugar

Blir nytt filter och olja sen en uppstart och mäta kompet eller vad det hette, är kass på mek skälv... Med lite flyt så var det en kass packning bara och motorn borde ju inte tagit skada av den korta biten...

Hoppas vi får chansen att göra ett nytt försök!

När jag hade lämnat hojen åkte jag backamovägen igen för att lämna tillbaka kärran jag lånade, när man körde den slingriga vägen fick jag en ordentlig klump i magen... Tänk OM det hade hänt där :3freak Så man får vara tacksam att jag i bilen när jag blev hämtad fick höra min dotter säga "Vilken tur att du inte blev skadad pappa!"
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Haha! Klippte ni rådjur? :crash

Svänger kanske förbi Roland om hojen går att rädda!

Den står på verkstaden nu iaf, han åkte och öppnade åt mig direkt:Bugar

Blir nytt filter och olja sen en uppstart och mäta kompet eller vad det hette, är kass på mek skälv... Med lite flyt så var det en kass packning bara och motorn borde ju inte tagit skada av den korta biten...

Hoppas vi får chansen att göra ett nytt försök!

När jag hade lämnat hojen åkte jag backamovägen igen för att lämna tillbaka kärran jag lånade, när man körde den slingriga vägen fick jag en ordentlig klump i magen... Tänk OM det hade hänt där :3freak Så man får vara tacksam att jag i bilen när jag blev hämtad fick höra min dotter säga "Vilken tur att du inte blev skadad pappa!"

SJälvmordsbenäget jävla rådjur. Jag höll på att klippa det sen spang han rätt in i sidan på han med HDn. I UDDEVALLA!

Ja och med tanke på hur jävla halt det var kunde du tagit med dig ett par st till i klungan och någon stackare som kom efter. Det var bra att de hände DÄR och att alla höll sig på hjulen :)
 

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Ort
I krokarna
Hoj
nada..
Tacksamt med rådjur i jämförelse, läste i morse i ttela om en kollision med älg på 172an i torsdags.. Ivägförd med helikopter, hoppas inte att det var någon härifrån och ett fullständigt tillfrisknande..
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Tacksamt med rådjur i jämförelse, läste i morse i ttela om en kollision med älg på 172an i torsdags.. Ivägförd med helikopter, hoppas inte att det var någon härifrån och ett fullständigt tillfrisknande..

Var det inte tidigt igår morse som de hände?
Ja fy fan för att ta en älg.. Ett rådjur är ju som luft i jämförelse! :(
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Haha! Klippte ni rådjur? :crash

Svänger kanske förbi Roland om hojen går att rädda!

Den står på verkstaden nu iaf, han åkte och öppnade åt mig direkt:Bugar

Blir nytt filter och olja sen en uppstart och mäta kompet eller vad det hette, är kass på mek skälv... Med lite flyt så var det en kass packning bara och motorn borde ju inte tagit skada av den korta biten...

Hoppas vi får chansen att göra ett nytt försök!

När jag hade lämnat hojen åkte jag backamovägen igen för att lämna tillbaka kärran jag lånade, när man körde den slingriga vägen fick jag en ordentlig klump i magen... Tänk OM det hade hänt där :3freak Så man får vara tacksam att jag i bilen när jag blev hämtad fick höra min dotter säga "Vilken tur att du inte blev skadad pappa!"

Hur har de gått me den gamle gixxern?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Inte hört nåt ännu! Ska ringa imorgon och kolla läget...
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Då håller vi tummarna att den är hel, sur så här i början på säsongen annars! :-/
 

Raderad medlem 61114

Guest
Hojen är okej! Verkade bero på nåt fel på packningen. Det skickas tillbaka till Duells som levererat det för analys.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Hur har det gått för våra körkortsaspiranter då?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Gick han omkull? Det var en tjej här i tråden med hade inte hon uppkörningen nu?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Känslan när man står och lastar lastbilen kl 08 i göteborg och en kollega dyker upp och säger -"Du skulle väl jobba kväll idag?" Ja men va kul! Jobba 07-21 idag då! Gäller att hålla koll på körtiden och ta långa raster :D
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Hur har det gått med han? Har han kollat att nått gått av eller gör de bara jävligt ont än?

Pratat med sjukvården och dom sa väl att det måste vara något som är brutit men han behöver inte komma in om han inte börjar hosta blod mm
 

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Ort
I krokarna
Hoj
nada..
Får nog bli en längre vända imorgon när det tydligen ska bli väder! Har ni några förslag på lämpliga turer får ni gärna säga till :)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Ta det lugnt kring lilla edet iaf för det är tamig fan grus överallt sen dessa jävla "kantförstärkningar"!!! :4skrika
 

Raderad medlem 61114

Guest
Har pillat lite på hojem idag. Har provkört den lite grann men vågar fan inte lita på den :död Har beställt nytt bakdäck och kollat fjädringen lite, den fuktar återigen på ena gaffelbenet :huvet har skjutit ner dammkåpan och torkat rent så får provköra lite till och se om det bara var lite som tryckts ut och låg kvar.

Zinik! Vad tror du om att komma förbi en eftermiddag i veckan och hjälpa till när jag ställer in hänget? Ta hojen så fixar vi din med :tummenupp Får fixa en haknyckel bara!
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top