Ny hojförare!

Chess

För feg för knäskrap
Gick med
24 Apr 2014
Ort
Karlstad
Hoj
Triumph Speed Twin, BSA A65 Lightning
Halloj där!

Inte jätteny här, men har inte varit något vidare aktiv!

Är 30 år gammal och befinner mig i Karlstad. Tog mitt körkort förra veckan och har nyttjat det ordentligt sedan dess! Har väldigt lite erfarenhet av att pilla med motorcyklar men har mekat med bilar sedan jag var en liten pôjk.

Kör för nuvarande två olika cyklar; Min Kawasaki GPX750-R -88 som för närvarande behagar vara trecylindrig av och till, vilket gör den något kärv. Har även full tillgång till Pappas Suzuki GSX 1100 EF -87 som jag för närvarande använder som "daily driver". Men tror att jag kommer satsa på något mer modernt till våren. Då lutar det åt en Hornet eller Bandit men inget är hugget i sten. Hade varit kul att prova lite olika cyklar innan jag köper något!

Kort om mig (om någon är intresserad :crash) Bor med min sambo och vår Boxer i en liten kåk, med stooort garage :D, i utkanten på Karlstad. Jag bedriver tiden med att studera till Automationsingenjör. När jag inte studerar så driver jag mycket tid i garaget, renoverar för närvarande två gamla Saabar, och tränar en hel del. Utöver detta så försöker jag köra så mycket hoj jag kan!!

Ja, ni. Så mycket mer är det väl inte att säga! Undrar ni något så släng bara iväg en fråga!

Mvh
Christian
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top