Hur långsamt kan man köra?

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Imorse körde jag 29 km/h vilket jag tror är helt oslagbart.

Som ni förstår, eftersom Swedie är på andra sidan jordklotet, var jag tvungen att testa om ett nytt inlägg kom in på förstasidan, vilket det inte gjorde som i sin tur innebär att jag kan skriva hur mycket jag vill och vad jag vill eftersom det här kommer försvinna imorrn. Fan va schysst, imorgon skall jag åka från Öland till Wheels and Wings i Falkenberg. Brukar ta typ 4 timmar, jag är helt övertygad att kan köra under 3:50 :)

Fast då får jag starta nu
 
Last edited:
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
Min hoj ger utslag på ner till 1km/h när man rullar den, att köra saktare utan decimaler på mätaren blir svårt att bevisa.

Var det 29 på motorvägen?
 

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Wheels and Wings i Falkenberg !?.Dit skulle man kanske ta sig när vädret är så pass bra som det nu är.Jag tror ta mig f_n jag kör redan nu.Ska bara kramas lite med sambon först ... Hejs. :crash
 

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Tillbaka från Wheels and Wings i Falkenberg efter två kaffestopp och lite vägförfrågan.Varmt och dåligt skyltat.Fick till slut hjälp av tre bussiga amerikanska bilar som visade vägen dit.Dagens stolpskott var inne i Falkenberg där jag frågade en herre utanför en fabrik om han kände till denna begivenhet och fick bara till svar att "mig inte veta jag barrra jobba här" !?.Nä men det var ju liksom inte det jag frågade var han arbetade och fick på nytt samma svar "mig inte veta jag barrra jobba här" :dummer.Annars var det ju en stor samling bilar med V8 motorer som säkert gjorde bensinmackarna i området glada denna dag. :crash
 
Last edited:

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
.Dagens stolpskott var inne i Falkenberg där jag frågade en herre utanför en fabrik om han kände till denna begivenhet och fick bara till svar att "mig inte veta jag barrra jobba här

Han måste ha jobbat på motorbanan under helgen, jag frågade om jag kunde ta ett lugnt varv bland alla jänkare"ja vet inte' jag bara jobbar här":D

10402684_543922469063935_8198042508083380261_n.jpg
 

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Han måste ha jobbat på motorbanan under helgen, jag frågade om jag kunde ta ett lugnt varv bland alla jänkare"ja vet inte' jag bara jobbar här":D

View attachment 409103

Japp, mänskligehten har för det mesta tagit sig fram genom att hjälpas åt bortsett från de två tidigare världskrigen plus en del övriga blessyrer i historien.Men när man stöter ihop med folk som uppenbart inte ens orkar tänka igenom frågan de precis fick utan att göra om den till ett frånvarande och fiktivt svar som sedan framförs lika obegripligt käns det lite som om det varit bättre om de höll upp en skylt där det stod att "jag är inte riktigt hundra så förvänta dig inte för mycket".

Ha det gott Gearbox. :crash
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top