Reklam i texten.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Mera gnäll,,,:mad: måste all djävla reklam blinka hoppa runt. Vad kostar SH utan reklam?
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag kan gå med på den övre bannern, ja även fältet till höger. Men nu emellan inläggen, där är fanihelvetet gränsen nådd. Det blir adblock galore, igen. Jävla skitfasoner!:zpy
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag kan gå med på den övre bannern, ja även fältet till höger.

Jag tycker att den övre bannern är värst. Vet inte om det ska vara så, om det är min uppkoppling eller om det är mina inställningar på min ipad, men ganska ofta så envisas den övre bannern med att ändra storlek någon sekund efter att varje sida har laddats. Precis när man trycker på någon intressant tråd så hoppar hela sidan ner några millimeter varvid man hamnar i en helt annan tråd.

Jag kommer således inte att köpa en Honda och inte heller delar från Greven...
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Jag tycker att den övre bannern är värst. Vet inte om det ska vara så, om det är min uppkoppling eller om det är mina inställningar på min ipad, men ganska ofta så envisas den övre bannern med att ändra storlek någon sekund efter att varje sida har laddats. Precis när man trycker på någon intressant tråd så hoppar hela sidan ner några millimeter varvid man hamnar i en helt annan tråd.

Jag kommer således inte att köpa en Honda och inte heller delar från Greven...

Haha det är sjukt frustrerande, händer mig också. Ibland sitter jag och väntar på att sidan ska hoppa men då händer såklart inget istället.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Jag tycker att den övre bannern är värst. Vet inte om det ska vara så, om det är min uppkoppling eller om det är mina inställningar på min ipad

Sitter du med en iPad eller smartphone så bör du använda Tapatalk-appen istället, utöver att den är rappare än webben så är den helt reklamfri.
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Jag tycker att den övre bannern är värst. Vet inte om det ska vara så, om det är min uppkoppling eller om det är mina inställningar på min ipad, men ganska ofta så envisas den övre bannern med att ändra storlek någon sekund efter att varje sida har laddats. Precis när man trycker på någon intressant tråd så hoppar hela sidan ner några millimeter varvid man hamnar i en helt annan tråd.

Jag kommer således inte att köpa en Honda och inte heller delar från Greven...

Haha det är sjukt frustrerande, händer mig också. Ibland sitter jag och väntar på att sidan ska hoppa men då händer såklart inget istället.

Samma för mig, men likadant på andra sajter t.ex. google, blocket, osv.

Ibland skjuts det även in reklam både från höger och underfrån. Där kan man klicka på "suspend" för att sedan välja hur länge man vill bli kvitt eländet. Självklart väljer jag "forever" och pustar ut, med följden att exakt samma reklamruta visas så fort jag byter sida, t.ex. på blocket. Forever, jojo... AARGHH!!
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jag får inte upp någon reklam i texterna, misstänker att det är mellan inläggen du menar.
Dom försvann för mej för nån vecka sedan....

Där emot har jag inte något emot den andra reklamen som finns... :D

View attachment 402933

Den där reklamen sa nog mer om vad du surfar på i övrigt än något annat. :hihi
Med tanke på att en del av reklamerna som visas på kanten baseras på dina surf/sökvanor (google). :tummenupp
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Nu överväger jag att börja facebooka istället.

HELT SERIÖST?!?! Räcker det inte med annonser över, vid sidan och mellan inläggen??? Ska det sättas mitt på framsidan med?:4skrika

Capture2.jpg
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Det har alltid varit reklam på startsidan :) Men just nu lite högre upp för att göra annonsytan mer attraktiv.

Kan du swicha mig pengar till en ny precisionsmus så jag slipper slinta på mitt gamla härke och av misstag dirigeras om hela tiden?

Kanske är det som är tanken iofs:mad:
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
En tanke då, annonsörerna pröjsar en slant för visning och en större slant för klick ?
Så om alla medlemmar klickar på en länk om dan så borde intäkterna öka och annonsytorna minska?

Plättlätt. :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En tanke då, annonsörerna pröjsar en slant för visning och en större slant för klick ?
Så om alla medlemmar klickar på en länk om dan så borde intäkterna öka och annonsytorna minska?

Plättlätt. :tummenupp

Ja, och om ALLA köpte en Ducati skulle de få en ännu större marknadsbudget = ÄNNU FLER STÖRANDE ANNONSER
 
Nyheter
Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Sneak Peak på nya Husqvarna 801 Svartpilen!

Snart är det dags för Husqv...

Start2Ride är tillbaka 2024

Sveriges största provkörnin...

Top