Jag är en klant!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Denna tråd är dedikerad till klantarslet... mig själv! Jag förtjänar det. :)

2003 radera jag hela databasen (vi hade otroligt nog ingen backup då, yay!)

2013 .... 10 år senare, så raderar jag min profil.

:3freak
 

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Denna tråd är dedikerad till klantarslet... mig själv! Jag förtjänar det. :)

2003 radera jag hela databasen (vi hade otroligt nog ingen backup då, yay!)

2013 .... 10 år senare, så raderar jag min profil.

:3freak

Äre du eller jag som har klantat till tapatalk? Jag ser inga inlägg senare än 19/3, förutom just den här tråden:confused:

Edit. Du startade förövrigt den här tråden för 20min sen fast 1970.

Edit nr2. Ser nu att du har förklarat problemet överst i forumet.
 
Last edited:

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Varierar...
Alla kan tabba, kul att du bjuder på missen.:)

Precis som David skriver så verkar inte finnas inlägg i några trådar nyare än 19/3..
 

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Yes!! Inte mitt fel för en gångs skull!
 

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Ort
Sthlm
Hoj
GSXR
Swedie alla kan göra misstag! Det är misstagen som gör att man lär sig bäst:tummenupp

En grej jag funderat på när jag lagt upp annonser eller sett andras annonser är att bilderna blir fel.

Lägger man upp fler bilder blir alla bilder som den första bilden, alltså annonsen innehåller 4 likadana bilder trotts att man lagt upp 4 olika bilder osv.

Går man då in och väljer ändra så kan man se till att det blir rätt med lite lirkande fram och tillbaks.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är ju bra att du är konsekvent. Gör man bara misstag var tionde år får man ju ta i lite :banana
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Mer har försvunnit :( Toyman uppdagade det. Suck! Det visar sig alltså att vår nattliga dygnsbackup hoppat över 1-2 dagar. Detta var jag helt ovetande om och antingen är det ett fel, eller så är det rätt.

Tyvärr går det inte kombinera två databasbackuper och få till en nyare backup. vBulletin skulle bli korrupt då.

Suck... verkligen suck!!
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Tänk om det varit facebook, då hade mänskligheten som vi känner den rasat....
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Igår skrev jag ner mitt bankkontonummer och inlogg till samtliga sajter jag besöker. Tur att den infon är försvunnen nu.
 

Yami

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jul 2009
Ort
På landet
Hoj
XJR1300
Shit happens. :huvet
Lider med dig Swedie men det är bara att ta nya tag så är det här strax glömt. :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är ju framsteg, att ta bort hela databasen smäller ju lite högre än att ta bort adminkontot (Vilket jag faktiskt gjort själv ett par gånger fast på bra mycket mindre ställen)...

Men, ingen jätteskada skedd iaf. Så nu kan vi sätta fart och fylla på med mer dumheter här på forumet igen. :tummenupp

Apropå backups, ett bra tankesätt med dem är att om man inte testar dem så har man ingen backup. :)

...
Iofs har jag en känsla av att du kommer får pikar om det här ganska många gånger i sommar, och längre. Folket på sporthoj har en tendens att inte glömma saker. ;) Nash får ju fortfarande pikar om fotpinnar i var och varannan tråd. :näsblod
 
Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Skulle betala in pengar till ett bankkonto som jag fick via PM i går och nu är det borta = Jag slipper betala :banana
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det är ju framsteg, att ta bort hela databasen smäller ju lite högre än att ta bort adminkontot (Vilket jag faktiskt gjort själv ett par gånger fast på bra mycket mindre ställen)...

Men, ingen jätteskada skedd iaf. Så nu kan vi sätta fart och fylla på med mer dumheter här på forumet igen. :tummenupp

Apropå backups, ett bra tankesätt med dem är att om man inte testar dem så har man ingen backup. :)

...
Iofs har jag en känsla av att du kommer får pikar om det här ganska många gånger i sommar, och längre. Folket på sporthoj har en tendens att inte glömma saker. ;) Nash får ju fortfarande pikar om fotpinnar i var och varannan tråd. :näsblod

Haha! Ja, och jag bjuder på det! När man är en klant, så ska alla få veta det. :D
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top