Singeltråden

Tjita1

Guest
Nån som känner för att ägna sig åt lite välgörenhet och skänka mig en besiktigad vinterbil, helst med vinterdäck på? :)

"Aktuellt saldo: 168,47"
 

Tjita1

Guest
Obs, det var ett skämt, hence the smiley! Jag fick ta del av ett grovt rasistiskt uttalande av en medlem på forumet via PM tack vare det här, så det behöver tydligen tydliggöras..
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:rofl :rofl

Det skulle du inte gjort. Låt de enfaldiga famla i mörker.

Obs, det var ett skämt, hence the smiley! Jag fick ta del av ett grovt rasistiskt uttalande av en medlem på forumet via PM tack vare det här, så det behöver tydligen tydliggöras..
 

Tjita1

Guest
Sagda medlem vart visst avstängd när jag anmälde det, och det med rätta, att skriva ett dylikt meddelande till någon man inte känner är att gå över gränsen. Undrar hur han hade känt sig om jag hade varit sagda "blatte eller neger", och kanske blivit polisanmäld..
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Träffade både Kärringen och Semper Idem ute på hojturen idag.
Men PippiT såg man inte röken av såklart.. svikare. :4skrika
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Sagda medlem vart visst avstängd när jag anmälde det, och det med rätta, att skriva ett dylikt meddelande till någon man inte känner är att gå över gränsen. Undrar hur han hade känt sig om jag hade varit sagda "blatte eller neger", och kanske blivit polisanmäld..

Jag tänkte fråga vem det var, men upptäckte det ganska fort. Lite nyfiken är jag allt på vad hen skrev.
 

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Ort
I skogen på landet
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Jag gjorde en egen SH-tur idag (Singel Hoj) med strålande solsken och naturen i dess höstfärg är helt underbart vackert att beskåda när man glider fram. :kär

IMG_20131012_183823.jpg
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Träffade både Kärringen och Semper Idem ute på hojturen idag.
Men PippiT såg man inte röken av såklart.. svikare. :4skrika
Haha, ja men hon hade väl knappast varit ett sånt bojsänke som jag... :tuttar

Kom just hem efter en dag på hojen. Riktigt skönt hojväder idag. Det var kul att träffa Peter1980 och Kärringen IRL och även alla andra SH folk som var med på turen. :)
Jepp, kul, kul! :yoparty

Det har jag funderat på länge, men det slutar alltid med att jag prioriterar något annat. :)

Gör ja ofta... dammråttor brukar liksom skapa gäng förr elr senare o är då lättare att får bukt med än när de kör den där dammkorngrejen... :brinnerup
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Gör ja ofta... dammråttor brukar liksom skapa gäng förr elr senare o är då lättare att får bukt med än när de kör den där dammkorngrejen... :brinnerup
Här hemma lever vi med delad respekt för varandras territorium. Jag håller mig på min plats och de sköter sin gängbildning på sina områden under låga möbler och annat.

Men till slut blir gängen så stora att de börjar ta sig ton, och råkar man då gå för fort förbi soffan så glider de fram och nafsar efter fötterna på en likt sådana där små ilskna handväskshundar.

Då får de smaka dammsugare. (likt små ilskna handväskshundar)
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Här hemma lever vi med delad respekt för varandras territorium. Jag håller mig på min plats och de sköter sin gängbildning på sina områden under låga möbler och annat.

Men till slut blir gängen så stora att de börjar ta sig ton, och råkar man då gå för fort förbi soffan så glider de fram och nafsar efter fötterna på en likt sådana där små ilskna handväskshundar.

Då får de smaka dammsugare. (likt små ilskna handväskshundar)

Helt rätt, men jag har en sån där handväskhund o han får man då rakt inte ner i nån dammsugarpåse inte... han är som en sån där knuta av hår man får på vissa kläder... :3freak
 

Tjita1

Guest
"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. :) Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske. ;)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. :) Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske. ;)

Dammråtta, oftast.
Cirkeln är sluten. :rofl
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Min hjärna är helt tom. Jag ska snart åka till jobbet. Det känns inte direkt spännande, men det kommer att kännas bra imorgon. Hoppas jag.. :näsblod
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top