Singeltråden

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Jag brukar alltid sida två i uppslaget ovan, inte lika burdust men filosofin är densamma.
Fungerar när man vill att det ska fungera! :D
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag brukar alltid sida två i uppslaget ovan, inte lika burdust men filosofin är densamma.
Fungerar när man vill att det ska fungera! :D


Det är klart det fungerar.
Lagom mycket nonchalans triggar vilken stalker som helst :hihi
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Det är klart det fungerar.
Lagom mycket nonchalans triggar vilken stalker som helst :hihi

Haha, ja det är inte allitd bra kex man drar till sig på take-no-shit-viset. Att kasta ut verbala smiskar funkar bäst på kexen med dåligt självförtroende; men det är ju också de som kastar ut egna smiskar.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Haha, ja det är inte allitd bra kex man drar till sig på take-no-shit-viset. Att kasta ut verbala smiskar funkar bäst på kexen med dåligt självförtroende; men det är ju också de som kastar ut egna smiskar.

Fast det är ett bra mycket roligare sätt än mycket annat. :rofl
Det kommer en tid när det drypande smickret inte biter :näsblod
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha, ja det är inte allitd bra kex man drar till sig på take-no-shit-viset. Att kasta ut verbala smiskar funkar bäst på kexen med dåligt självförtroende; men det är ju också de som kastar ut egna smiskar.

Du sa smisk. :hihi

Det försökte ju jag ett tag :D

Jo men stalking funkar inte på mig längre eftersom jag redan har min alldeles egna stalker o jag håller mig till en stalker åt gången.
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har gett upp lite just nu. Får se nästa vecka. :p

Jag har svårt att se att Keffe skulle vara särskilt svårmekad för någon som är vass faktiskt.. så borde inte bli så dyrt.. men hajar vad du menar, ibland orkar man inte bry sig..

Men jag saknar när Keffe kom åkande på bulten..

Dock så har vi större problem än din trasiga hoj nu.. Dragkedjan på mitt skinnställ sprack idag efter ytterligare en portion pannkakor med sylt och grädde på Rosenhill :crash
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har svårt att se att Keffe skulle vara särskilt svårmekad för någon som är vass faktiskt.. så borde inte bli så dyrt.. men hajar vad du menar, ibland orkar man inte bry sig..

Men jag saknar när Keffe kom åkande på bulten..

Dock så har vi större problem än din trasiga hoj nu.. Dragkedjan på mitt skinnställ sprack idag efter ytterligare en portion pannkakor med sylt och grädde på Rosenhill :crash

Tjockis. :)
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Nu har det gått 3 dagar och jag har inte fått ett enda napp trots mitt fina desperata inlägg!
Jag kan se att många inlägg inte ens har något med singel livet att göra.
Vad är det för fel på er tjejer? vill ni inte ligga eller vaddå?:fyllisar
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nu har det gått 3 dagar och jag har inte fått ett enda napp trots mitt fina desperata inlägg!
Jag kan se att många inlägg inte ens har något med singel livet att göra.
Vad är det för fel på er tjejer? vill ni inte ligga eller vaddå?:fyllisar

Näe tjejjer tycker nog inte om sex. :(

Nått säger mig att det nog vart lättare om du var en av dem i avataren. :tungan
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Men vad är det som säger att jag inte uppfyller era krav?:)

Nu kan jag bara tala för mig själv, men för det första så verkar inte DU vara direkt kräsen med tanke på din "kontaktannons" och för det andra så krävs det lite mer än nån enstaka text på nätet för att få mig intresserad och nån mer som bara tjatar om sex har jag inget behov av. ;)

Helt enkelt, vill jag ligga är väl inte någon random kille på nätet mitt förstahandsval. :)
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Nu kan jag bara tala för mig själv, men för det första så verkar inte DU vara direkt kräsen med tanke på din "kontaktannons" och för det andra så krävs det lite mer än nån enstaka text på nätet för att få mig intresserad och nån mer som bara tjatar om sex har jag inget behov av. ;)

Helt enkelt, vill jag ligga är väl inte någon random kille på nätet mitt förstahandsval. :)
Så det hade varit bättre om jag hade skrivit = Bara tjejer med E-kupa och fina rumpor kan PM:a?
Sen så är jag inte intresserad av tråkiga tjejer som ska leka svårfångade och moder Teresa innan man får ligga ;)
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Så det hade varit bättre om jag hade skrivit = Bara tjejer med E-kupa och fina rumpor kan PM:a?
Sen så är jag inte intresserad av tråkiga tjejer som ska leka svårfångade och moder Teresa innan man får ligga ;)

Haha nej det där med att spela svårfångad har jag aldrig förstått mig på. Och det är inget fel med att vara ärlig med vad man vill, tvärtom. :)

Du får skriva precis vad du vill, jag kan inte avgöra vad som är bra eller dåligt, bara för att det inte funkar på mig betyder det ju inte att det inte funkar på andra. Men oavsett så passar inte jag in på dina krav för jag har bara DD-kupa. :tungan
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Haha nej det där med att spela svårfångad har jag aldrig förstått mig på. Och det är inget fel med att vara ärlig med vad man vill, tvärtom. :)

Du får skriva precis vad du vill, jag kan inte avgöra vad som är bra eller dåligt, bara för att det inte funkar på mig betyder det ju inte att det inte funkar på andra. Men oavsett så passar inte jag in på dina krav för jag har bara DD-kupa. :tungan
Jag är ändå en kille som gillar rumpa framför bröst:arsele
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top