Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Shieeet!

Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora? :näsblod

Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Shieeet!

Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora? :näsblod

Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?

Om vi visste det skulle vi ju inte hänga i singeltråden fattar du väl. :D
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du måste använda nya hjälmen mer ^_^ den är säkrare, du måste skydda den lilla hjärnan!

Ska jag ha den hela tiden :va
Just nu är ju inte min Foggy hos mig där han hör hemma :gråta
Jag lovar att jag ska använda hjälmen när han kommit hem :kär
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Låter inte bra, låter som om det läcker in olja i cyl 3-4. Kanske förklarar lukten. :)

Som sagt, befarar det värsta, får göra komptest o se hur det ser ut.. Är det kolvringar eller annat Så blir det stopp för lilla blå i år, för då är det bara riva ner motorn och roa sig med det i höst/vinter.
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Ska jag ha den hela tiden :va
Just nu är ju inte min Foggy hos mig där han hör hemma :gråta
Jag lovar att jag ska använda hjälmen när han kommit hem :kär

Med tanke på hur klumpig du är så ja.. HELA tiden vore ju rekommenderat! .. Stället o handskarna också..

Nä, du kör ju bara sönder grejorna.. Jag blev lite orolig på vägen hem när något studsade till på baksidan av vaden när jag körde.
Tänkte att jag skulle nog inte förlöjligat det klena italienska stålet för där kanske ett av mina kuggar rök.
Men det var bara en skruv från nummerplåten som vibrerat loss ^_^
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det går över ju längre tid som spenderas i spenaten. Får mig osökt att tänka på en historia om en kvinna som blev strandsatt på en öde ö med två män.
Det fanns inte så mkt att slå ihjäl tiden med och då blir det som det blir. Efter ett par månader sa hon "nu är jag utled på det här snusket, nu tar jag livet av mig" och gjorde det. Efter ytterligare en månad sa en av männen "nu är jag utled på det här snusket, nu gräver vi ner henne". Ytterligare tid förflöt och en av männen sa "nu är jag trött på det här snusket, nu gräver vi upp henne"

:rofl

Shieeet!

Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora? :näsblod

Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?

Göteborgs kex :Mattias


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Med tanke på hur klumpig du är så ja.. HELA tiden vore ju rekommenderat! .. Stället o handskarna också..

Nä, du kör ju bara sönder grejorna.. Jag blev lite orolig på vägen hem när något studsade till på baksidan av vaden när jag körde.
Tänkte att jag skulle nog inte förlöjligat det klena italienska stålet för där kanske ett av mina kuggar rök.
Men det var bara en skruv från nummerplåten som vibrerat loss ^_^


Det är lite svårt att säg emot när du lägger upp det sådär, men jag tar skadorna till vardags och använder skydd när jag kör. :näsblod


Italienska skruv? :glömdet
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sådärja, då va man inlurad i de lappländska skogarna. Trodde inte man skulle ha täckning på mobilen häruppe men se på fan. Om jag inte återger rapport inom ett par dagar så har jag blivit bortförd och gömd i nån jordkällare nånstans. Överlever jag detta är det nästan värt att ta en sväng till kyrkan o skänka en slant i kollekten. Nej förresten, inte kyrkan...ger hellre en slant till tiggarna utanför ICA. Over and out, pray for me. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Sådärja, då va man inlurad i de lappländska skogarna. Trodde inte man skulle ha täckning på mobilen häruppe men se på fan. Om jag inte återger rapport inom ett par dagar så har jag blivit bortförd och gömd i nån jordkällare nånstans. Överlever jag detta är det nästan värt att ta en sväng till kyrkan o skänka en slant i kollekten. Nej förresten, inte kyrkan...ger hellre en slant till tiggarna utanför ICA. Over and out, pray for me. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Bara du loggar in och skriver i Associationstråden. Annars kommer jag att :gråta
Hoppas myggen inte tar livet av dig :brynad


Hittar du en bra jordkällare kan du väl skicka vägbeskrivning :hihi
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tundran bevarar bättre +att här är större ytor utan folk som ställer till det.
Jag kan ge A_NN_A en vägbeskrivning till en källare:brynad

Slöis förstår inte det här. Det är tur jag har dig :näsblod
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Top