2012 års bandagar med Actionpics.se

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR

För att nyansera alla fartmonster i grupp 1 väljer jag att bidra med en film från grupp 2.

Jag får ursäkta mig med att det är min första bandag, bortsett från regnkörningen på måndagen.

Håll till godo!
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad

Äntligen börjar det kännas lite som att sommaren är på väg att komma igång och det märks även på bokningarna som tilltar. Platstillgången är uppdaterad!

Gelleråsen 12 Juli - finns några platser kvar i Race och Snabb grupp.

Kinnekulle Ring 19-20 Juli - Finns platser kvar i Race grupp.
Missa inte att Peter Lindén gästspelar och berättar med bilder och skratt om hans karriär som stridspilot och roadracingförare (framgångsrik sådan).
Grevens Mc-Delar är med på torsdagen 19 Juli. Passa på att förbeställa däck eller delar i god tid.


Gelleråsen 8-9 Aug - Finns fortfarande platser i samtliga grupper, dock endast 5 st kvar i Snabb grupp.

Mantorp Park 1-2 Sept (lördag & söndag) - Platser finns i samtliga grupper men det är mer än halvbokat i några av grupperna.
Som vanligt lottas det ut Pirellidäck, Bike prenumerationer, SBK Racingolja men också extra fina specialvinster från våra samarbetspartners eftersom denna körning är säsongsavslutning.
Du som är prenumerant på tidningen Bike har 10% rabatt på denna körning, uppge ditt prenumerationsnummer vid bokning.


Provkörning av Suzuki GSX-R1000 2012, Shoei XR-1100 hjälmar och Leatt STX nackskydd kan du alltid göra på samtliga bandagar med Actionpics.

Välkommen!

//Marcus & Lillan
 

snock

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2011
Ort
Hudiksvall
Hoj
Suzuki GSX1000R
Nu är bilduppladdningen från Gelleråsen 18-19 juni färdig, (va klar lite tidigare, men glömde uppdatera sidan så den syntes :rolleyes: ) ni som saknar någon bild eller inte finns med, skicka ett mail till jenny_hald@hotmail.com och beskriv hur ni ser ut, vad ni kör på och i vilken grupp så kan jag leta reda på er, rätt säker att jag fick med i alla fall en bild på varje hoj! :)

Hoppas vi syns igen på Kinnekulle den 19-20 juli och Mantorp den 1-2 september! :tummenupp

/// Jenny Hald
www.effektfoto.se
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Finns det platser kvar i snabb grupp 12:e Juli?

Ja det gör det!

Vi kommer även att använda transpondersystemet. Har man inte egen transponder så kan man hyra en på plats, inget tvång men möjligheten finns för att både Live och i efterhand kunna se hur man utvecklas och kör.

//Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad

Till Gelleråsen 12 Juli finns 2 st platser kvar i Snabb grupp och några fler i Race grupp!
Det finns plats kvar i depåbox, bokning via Actionpics.

Till Kinnekulle Ring 19-20 Juli finns några platser kvar i Race grupp. Peter Lindén är gäst på plats och håller ett underhållande föredrag som sitt liv som stridspilot och RR-pilot! Klart underhållande.

Till Gelleråsen 8-9 Aug finns endast 2 st platser kvar i Snabb grupp, Race och Medel/Lugn grupp finns fler platser ännu.

Mantorp Park 1-2 Sept (Lördag & Söndag) - Säsongsavslutning med extra överaskningar från våra samarbetspartners. Som prenumerant på tidningen Bike har man 10% rabatt, uppge pren.nummer vid bokning (kan ej kombineras med andra erbjudanden).

Vid samtliga trackdays erbjuds hyra av transponder och timekeeping så du kan följa din utveckling live eller hemma i efterhand för samtliga varv du har kört.

Välkommen - Next Stop Gelleråsen 12 Juli !
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Gelleråsen 12 Juli
Det finns EN plats kvar i Snabb grupp, 5 st i Race grupp.

Platser finns fortfarande i depåbox, bokning genom Actionpics. Tillgång från kvällen före.

//Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Sista minuten - Det finns två st platser i Medel/Lugn grupp på Gelleråsen imorgon torsdag 12 Juli!

Bokning genom mail eller telefon Actionpics.

//Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
*Bonusutlottning från Din MC på Kinnekulle Ring och Gelleråsen 8-9 Aug*

Som vanligt lottar vi ut däck från Pirelli, prenumerationer på Bike och olja från Q8Oils men Din MC har kastat in några bonusvinster 19-20 Juli och 8-9 Aug som består av rengöringskit för Mc och rengöringskit för kläd-hjälmvård.

Kinnekulle Ring - Finns det några enstaka platser kvar i Race grupp.
Missa inte Peter Lindén intressanta och underhållande föredrag på kvällen torsdag 19 Juli.

Gelleråsen 8-9 Aug - Finns 2 st platser kvar i Snabb grupp och fler platser kvar i Medel/Lugn grupp och Race grupp.

Välkomna !

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Då har vi återigen avslutat en heldag på trevliga Gelleråsen för denna gången.
Tack alla deltagare, instruktörer och resurser som gjorde detta till en superdag med massor av körning. Massor med körning och härligt väder, lite blött endast under 2 tim och annars sol och varmt.

Ni som körde med transponders kan hittar tider här, http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=807225

Fotograf Jonas Nordell kommer att lägga ut lite bilder för påseende på sin webb http://www.jonasarnell.se
Kontakta Jonas om du är intresserad av bilder, han har garanterat fångat alla!

Vi kör på Gelleråsen 8-9 Aug igen med samma upplägg :tummenupp

Ha en jätteskön sommar tills dess, Next stop blir Kinnekulle Ring 19-20 Juli.

//Marcus & Lillan
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Tack för igår!

Bra uppstyrt, bra fixat med vädret trots det lilla regnavbrottet - vilket förmodligen var bra regnträning för vissa och välbehövlig vila för oss andra.

Jag tog också lite bilder, om Än lite oangagerade, men i och med att mina söner har bombat sönder min 3G kvot på landstället så lär det dröja innan jag kan lägga upp en länk med lite bilder.:huvet
 

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Italienskt
Vaknade imorse med ett jäkla sug efter lite gasa.
Jag börjar bli som Henke, räknar dagarna till nästa körning... ;)
Nu är det iallafall 4 eller 5 dagar kvar till Kinnekulle, beror lite på hur man räknar.
Man kan få det till tre också, men då känns det som att man lurar sig själv något.
Bara så ni vet! :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Vaknade imorse med ett jäkla sug efter lite gasa.
Jag börjar bli som Henke, räknar dagarna till nästa körning... ;)
Nu är det iallafall 4 eller 5 dagar kvar till Kinnekulle, beror lite på hur man räknar.
Man kan få det till tre också, men då känns det som att man lurar sig själv något.
Bara så ni vet! :tummenupp

3 nätter till avfärd :tummenupp , så kan man se det på ärligt sätt :)
Sen framme och ställa upp allt, på med däckvärmare, sova och sen vakna och stoppa i sladden ... bjuummmm bjummmm

/Nitrous
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Jag tog också lite bilder, om Än lite oangagerade, men i och med att mina söner har bombat sönder min 3G kvot på landstället så lär det dröja innan jag kan lägga upp en länk med lite bilder.:huvet

Här kommer mina bilder som utlovat i länken nedan.
http://img.gg/JNN0NWT

Med tanke på att jag inte kutade omkring så är det ju ingen vidare värst variation i dem, och de som körde i snabb grupp får inte se några bilder alls för då körde ju jag också:)

Länken kan vara lite långsam så hav tålamod, jag har laddat upp bilderna i hög upplösning och på nedre vänster sida finns det två knappar, en är för att aktivera ett bildspel och en är för att spara bilderna i den storlek de är i.

//Klotgren
 
Last edited:

mojja83

Guest
Här kommer mina bilder som utlovat i länken nedan.
http://img.gg/JNN0NWT

Med tanke på att jag inte kutade omkring så är det ju ingen vidare värst variation i dem, och de som körde i snabb grupp får inte se några bilder alls för då körde ju jag också:)

Länken kan vara lite långsam så hav tålamod, jag har laddat upp bilderna i hög upplösning och på nedre vänster sida finns det två knappar, en är för att aktivera ett bildspel och en är för att spara bilderna i den storlek de är i.

//Klotgren

Nu har det slagit slint på farbror!!

Ingen länk ens en gång!
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top