Nyköping

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag skulle kanske kunna tänka mig att åka en sväng, måste ringa några samtal först bara och kolla lite grejer.
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Skulle kunna funka för min del. Hur lång tur är det tänkt att det ska bli?

Tills vi är hemma igen... :D

Har egentligen ingen rutt utlagd, bara ta det som faller in i vakumet uppe i huvet.

Mariefred o fika kanske?
Hällen?
Rosenhill?

Öppen för alla förslag.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tills vi är hemma igen... :D

Har egentligen ingen rutt utlagd, bara ta det som faller in i vakumet uppe i huvet.

Mariefred o fika kanske?
Hällen?
Rosenhill?

Öppen för alla förslag.

Jag hinner bara med en kort sväng idag. ska klädseltvätta bilen på eftermiddagen (13:30).
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Nån tur innan eftermisdagens regn måste det ju bli!

Du såg att det var mig och Mathias som du mötte va? Nu har jag invigt båda IOM-puckarna oxå :tungan den nya asfalten efter djurparken var riktigt fin btw.
 
Last edited:

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Ja om väder råder så åker ja vid halv4 från stora statoil vid rondellen möt upp om ni vill:näsblod

Inskrivningen börjar kl 16.00, halv 16 kanske blir lite sent.
Vet inte hur tjinkiga dem är med tiden men kan vara dumt o chansa.

Det kommer vara 3 st grupper, 2 st licensgrupper o 1 st gatgrupp. Vet inte hur många dem tar i varje grupp.

Förra veckan lät det som det gick att vara ledig en halv dag men vet inte hur det ser ut just nu, så det återstår att se om jag kan åka.
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Fan Crasy N, vad kör du för "fulinnehåll" för att din video nekas visning i fria Sverige?? Kanske man måste logga in via Kina för att det ska funka??:D
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Fan Crasy N, vad kör du för "fulinnehåll" för att din video nekas visning i fria Sverige?? Kanske man måste logga in via Kina för att det ska funka??:D

Ja vad ska man säga... någon som har något tips på en sida där man kan tanka upp en video utan att man får en massa upphovsrätts tjafs kastat tillbaka? :huvet

BTW har du kommit på någon lösning för att kunna köra bana? vi ska till Mantorp imorgon och köra skulle vara grymt om du ville hänga på! Var ju riktigt länge sedan vi sågs nu.
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Ja vad ska man säga... någon som har något tips på en sida där man kan tanka upp en video utan att man får en massa upphovsrätts tjafs kastat tillbaka? :huvet
Näpp, speciellt Youtube har blivit jäkligt snabba på att spåra upphovsrättsskyddad musik.
Ett sätt att komma runt är att använda musik utan upphovsrätt..
http://incompetech.com/m/c/royalty-free/index.html
Välj en genre eller känsla och bläddra ner, :tummenupp det finns flera (och även bättre) sidor med gratismusik..

BTW har du kommit på någon lösning för att kunna köra bana? vi ska till Mantorp imorgon och köra skulle vara grymt om du ville hänga på! Var ju riktigt länge sedan vi sågs nu.
Ja riktigt länge sen var det :nicka
Nej, tyvärr har jag inte kommit på något, jag skulle skitgärna köra mer på bana och Mantorp i synnerhet men utan gällande trafikförsäkring i gatgrupp blir det inget för min del, får se om jag törs skita i det någon dag, men inte just nu iaf :crash
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Jupp, nu funkar det :yoparty Skapligt "kryphål" du hittade på musiken, hehe.
Riktigt skön video du klippt ihop, du har blivit duktig på det P :tummenupp

Måste kännas konstigt, spännande och asfränt att köra på samma sträckor som Joey Dunlop, Ian Hutchinson och en massa legendarer och levande dårar kör och kört som stålsvin på :D
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top