Lidköping

Littlelen

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Ort
Lidköping
Hoj
Honda Hornet 600 -03, Svart
ja nu på söndag kan du va uppe på kullen 7.30 å köpa en bandag fanns fler än 5 platser kvar i alla grupper 850 kr det är ju kul å köra bana :tummenupp

Finns de möjlighet/är det någon ide för en annan att kika förbi som inte vill köra bana själv, utan bara glida på bågen dit upp =) ?
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Finns de möjlighet/är det någon ide för en annan att kika förbi som inte vill köra bana själv, utan bara glida på bågen dit upp =) ?
japp det går fint . åk in genom grindarna till banan, åk 100 m tag höger in igenom tunnelnkör upp mot depån . körningen pågår 0900 till 1630 kul att titta , skit kul för alla att köra .
 

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
Midsommar

Trevlig Midsommar på er alla här i tråden:):banana.
Må alla få sig något gott i strupen:dricka:öl
 

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Lidköping
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Glad midsommar på alla hojfantaster från kapten haddock ifrån Sydafrika. Ligger
bakfull som ett ägg efter en trevlig fest ombord på fartyget Manon. Rycker som faaaaaan i min högerhand o jag är väldigt avis på Er som har tid att köra lite båge. Själv kommer jag inte hem förrän mitten av oktober o då är säsongen slut. Bara ta nya tag nästa år. Skepp o hoj landkrabbor ;)
 
Last edited:

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
Glad midsommar på alla hojfantaster från kapten haddock ifrån Sydafrika. Ligger
bakfull som ett ägg efter en trevlig fest ombord på fartyget Manon. Rycker som faaaaaan i min högerhand o jag är väldigt avis på Er som har tid att köra lite båge. Själv kommer jag inte hem förrän mitten av oktober o då är säsongen slut. Bara ta nya tag nästa år. Skepp o hoj landkrabbor ;)

Du har väl inte gashantaget i högern för i så fall är det lite mer info. än vi behöver.:D:D
 

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Lidköping
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Du har väl inte gashantaget i högern för i så fall är det lite mer info. än vi behöver.:D:D

Haha!! O varför är jag inte förvånad att just du skulle komma med en sådan kommentar :yoparty Sist jag körde gasa jag med högern. Du kanske har satt ihop din hoj lite avigt nordis. Kan vara farligt det, då man ofta lär få hälsa på farbror "asfalt"...:tuttar
 
Last edited:

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Hej då har man fått godkännande om att få lösa ut en licens , va jävligt varmt att köra men anderstorp va en kul bana.
 

toby_81

CBR you R that you R
Gick med
21 Nov 2007
Ort
ängelholm
Hoj
honda cbr 600rr 06
HALLÅ ERA TOKAR!!! JA DÅ SKA DEN HÄR PAPPERS BITEN MED SKICKAS!!!
roger du kan väl ringa mig sen, har hitta lite platser till den 22 ,21 där
 

loadmaster

Lev idag, i morgon kan det vara försent!
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Vara
Hoj
KTM 690 SMC -10
Är det någon Honda-kunning som kan svara på om mätarställning lagras i ECM (engine control module) eller i instrumentet?

Skall besiktiga hojen och monterar (en himla massa lödande, men det gick) därför tillbaka original instrumentpanel istället för den AIM MYCHRONE Plus som satt på när jag köpte hojen. När jag kopplade in orginalen fick jag fram att hojen gått drygt 800 mil. Kan det vara alla mil som hojen gått eller bara de mil som original instrumentpanel satt på plats?
 

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
Är det någon Honda-kunning som kan svara på om mätarställning lagras i ECM (engine control module) eller i instrumentet?

Skall besiktiga hojen och monterar (en himla massa lödande, men det gick) därför tillbaka original instrumentpanel istället för den AIM MYCHRONE Plus som satt på när jag köpte hojen. När jag kopplade in orginalen fick jag fram att hojen gått drygt 800 mil. Kan det vara alla mil som hojen gått eller bara de mil som original instrumentpanel satt på plats?

Det är lagrat i instrumentet så det är väl mätarställningen sedan den kopplades ur.

Du har väl inte glömt 600 mils-servicen? :D:D:D
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top