SHS Herrmiddag !

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tycker att vi SHS are ( Skalliga Herrars Sällskap) ska boka upp någon trevlig resturang i samband med nästa SH-pub.

Pm till mig om ni vill haka på.

Skägget och andra välkammade herrar kan få låna "kala skallen" från Buttricks
mot en symbolisk summa.:D
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Vi får väl se vad det blir för datum först..
Så man vet om man kan innan man anmäler sig. :rolleyes:
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
förra gången var det plastbrallor, ska vi köra sådan flick-skol-kjol denna gången?

:brynad
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Vi får väl se vad det blir för datum först..
Så man vet om man kan innan man anmäler sig. :rolleyes:

Yepp, i övrigt tror jag inte att jag behöver dispens för att kvala in i sällskapet.
Ont om hår på skallen är det gott om:)
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
förra gången var det plastbrallor, ska vi köra sådan flick-skol-kjol denna gången?

:brynad

Som om du hade plastbrallor :va Men å andra sidan, sätt på dig en sån där fin kjol du.. Du gör dig ju redan så bra på kort, så det kan väl inte bli sämre :näsblod :pannkyss

Så man vet om man kan innan man anmäler sig. :rolleyes:

Vadå, har ni ett liv utanför :confused: Trodde det var hojköra på sommarn och sh-pubar på vintern som gällde :D Spela upptagen liksom :dummer
 
Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT

Vadå, har ni ett liv utanför :confused: Trodde det var hojköra på sommarn och sh-pubar på vintern som gällde :D Spela upptagen liksom :dummer

Hey, lillsnärtan! Passa dig så jag inte utövar konstgjord andning nästa gång, angående dina andningsproblem! :brynad

förra gången var det plastbrallor, ska vi köra sådan flick-skol-kjol denna gången?

:brynad

Ja, ska du svanka lika fint även då så lär du garanterat få napp!! :D
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
förra gången var det plastbrallor, ska vi köra sådan flick-skol-kjol denna gången?

:brynad


Kan jag få ha svart gummi-kilt? :D :tuttar


En herrmiddag bör ju minst ha ett gäng i synnerhet lättklädda damer som sköter servering och sitter i knät å så va? :tuttar
Emelie? :D
 
Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Hey, lillsnärtan! Passa dig så jag inte utövar konstgjord andning nästa gång, angående dina andningsproblem! :brynad

:eek: :skrämd Ok, you got me.. Jag ska vara tyst i fortsättningen.. :näsblod :crash


En herrmiddag bör ju minst ha ett gäng i synnerhet lättklädda damer som sköter servering och sitter i knät å så va? :tuttar
Emelie? :D

Jag kan nog inte servera med kryckan :hihi Däremot bli serverad :fakta :tummenupp
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag kan nog inte servera med kryckan :hihi Däremot bli serverad :fakta :tummenupp

Vänta nu... :va

:tummenupp Tycker vi tjejer kan ha en middag och låta grabbarna servera då :)
Eller vad säger de £m£li£ ;) :D

SHS Herrmiddagstråd har faan blivit hi-jackad av motsatt kön som planerar tjejmiddagar... :mad: ...å vem vet...herre min skapare, kanske tupperware-partyn :hihi :hihi
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.

SHS Herrmiddagstråd har faan blivit hi-jackad av motsatt kön som planerar tjejmiddagar... :mad: ...å vem vet...herre min skapare, kanske tupperware-partyn :hihi :hihi

:angel :rolleyes: Nu förstår jag inte alls vad du menar ;)
De enda jag föreslog var en middag ju...
:7peta Nå tupperware-party läre de inte bli men öl/cider/vin och mat party :lol
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
SHT var annars en vanlig formulering i polisrapporter från den tid bögeriet var förbjudet. Det betecknade ett gayställe och var förkortning för Sämre Herrars Tillhåll :rofl

/J
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
SHT var annars en vanlig formulering i polisrapporter från den tid bögeriet var förbjudet. Det betecknade ett gayställe och var förkortning för Sämre Herrars Tillhåll :rofl

/J

Vi har bara morderniserat den klubben lite...:D

Tjejer SÄFTEN !

Här pratar vi HERRmiddag !:arsele
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vi har bara morderniserat den klubben lite...:D

Tjejer SÄFTEN !

Här pratar vi HERRmiddag !:arsele

Precis, ett herrsällskap helt utan krav på någon läggning alls. Men med det dekadenta namnet Sämre Herrars Sällskap skulle jag lätt kunna tänka mig att gå med i :hihi
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Precis, ett herrsällskap helt utan krav på någon läggning alls. Men med det dekadenta namnet Sämre Herrars Sällskap skulle jag lätt kunna tänka mig att gå med i :hihi


Går nog att ordna.

Jag kan också vara jättedålig...
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top