Klubbar?

Gick med
22 Apr 2007
Ort
Täby. WWW.KLUBBLOS.SE
Hoj
WWW.KLUBBLOS.SE
Jo er har jag sett tror nån av er bor i min port. Men ni är ju ingen klubb, ni är ju klubblösa :D


hahaha nu ska jag förklara hur det ligger till med klubblös mc sthlm......

så här ligger det till...Jag och en kompis satt på mc donalds sveavägen en kväll och snackade lite skit och kom in på det här med klubbar och tröjor hit o dit.. Tydligen så väljer dom flesta klubbar in sina medlemar och man ska åka med dom ett bra tag vilket iofs inte är nått konstigt.. men vi åkte då mycket med bikerboyz som oxå är en trevlig klubb med flera tokiga folk som gillar att åka.. men va fan tänkte vi palla hålla på att vänta på att bli tillfrågad av att åka i en klubb så vi tryckte upp några tröjor på skoj som det stog klubblös fuck you burnout stockholm på. det va bara en rolig grej som sen gick vidare till att fler ville ha en sån tröja vilket va rätt skoj.. tillskillnad från andra klubbar så har får alla som vill åka med oss tröjan och vi har inga medlemsavgifter lr nått sånt vi bara åker hoj med varandra och har kul. vi går ut och har kul även utanför hoj grejen. nu är vi runt 22 st som har tröjan och vi får nog börja anse oss som klubb nu vilket är rätt roligt. men som sagt dom som vill åka med oss får åka med oss. det som är det roliga med allt att man har fått många nya vänner som man umgås med nästan dagligen!!!!!!!





CARRO ÄGER!!!!!!
 

Pizzabagarn

Guest
Det kan ju alltid listas och jag börjar med min egen. Sen listar jag dem som jag vet om & som jag anser vara riktiga klubbar.

1. Team SheDevils
2. Spader Dam
3. Skitsnack MC
3. Potatoes MC
4. BikerBoyz
5. Ultrapidboyz (eller nåt sånt)
6. Ignite MC
7. Sunshine MC
8. Huddinge MCK
9.
10.

Ignite Mc är inte en hojklubb det är en terroristliga - Ignite Molotov Cocktail
Vi tackar dock för reklamen :tummenupp
 

YamaDude

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2007
Ort
Stockholm
Hoj
1996 Yamaha yzf
Vi körde som RR-avdelning i en ren harley klubb tidigare, dom var schyssta som faan (även om det var "västfolk")
Det bästa var att dom hade bra lokaler och alltid bira+sprit i baren på klubben.
Nu blev det lite dålig uppslutning på oss RR killar men det skulle vara coolt som fan med RR kvällar i Baren
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top