Spamtråd M+S

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Nu får det sluta regna annars får jag sätta en sydväst på hjälmen när jag kör hem från jobbet.:gnissla
 

Bifogat

  • sydvast_blommig_liten.jpg
    sydvast_blommig_liten.jpg
    4.6 KB · Visningar: 111

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Nu får det sluta regna annars får jag sätta en sydväst på hjälmen när jag kör hem från jobbet.:gnissla

Har du ingen sån här :confused:

rocketshieldfull.gif
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Nyss hemkommen ifrån Aröds bilprovning och det FLÖT så fint vi Eketrä:tummenupp Bara gasa:tungan
Blankt papper och inte ville dom provköra heller:D

Grattis till besiktningen, kan inte förstå att dom inte vill provköra.
Jag fick spännande bakhjulsläpp i regnet i måndags när jag körde så jag tror det är dax att byta däck snart.:näsblod
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Sitter och smälter lite hemmagjord torsdagsfika i form av smulpaj.:)

Lite led sen för att det skulle regna så jag inte kunde köra idag, men samtidigt jävligt nöjd med tillvaron. Och imorgon drar syrran iväg på semester så då har jag hennes hus för mig själv!:banana
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Sitter och smälter lite hemmagjord torsdagsfika i form av smulpaj.:)

Lite led sen för att det skulle regna så jag inte kunde köra idag, men samtidigt jävligt nöjd med tillvaron. Och imorgon drar syrran iväg på semester så då har jag hennes hus för mig själv!:banana

Party?:fyllisar
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Hmm tror inte de här var så smart....jobbar fulldag imorgon och sen 80 mil i bil direkt efteråt... Har nyss kommit hem från stan efter en god middag med en aning för mycket vin till............ :hoppsan
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Synd att jag drar till medelhavet imorgon då:banana
Haha ja det var ju synd, då får någon annan åka dit istället för dig ;) Alla vet samtidigt att alla cheyers högsta dröm är en hunkig kille som är snyggt smutsig i sina arbetskläder med en tunn svettfilm över sina bulkiga muskler så att han gänser och bara är sådär urläcker som en hunkig kille i arbetsbyxor kan vara. Därför kan jag ta på mig uppgiften efter jobbet, när jag är sketen, svettig och luktar diesel och avgaser, lastbilshytt och truckerfik :tungan
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Haha ja det var ju synd, då får någon annan åka dit istället för dig ;) Alla vet samtidigt att alla cheyers högsta dröm är en hunkig kille som är snyggt smutsig i sina arbetskläder med en tunn svettfilm över sina bulkiga muskler så att han gänser och bara är sådär urläcker som en hunkig kille i arbetsbyxor kan vara. Därför kan jag ta på mig uppgiften efter jobbet, när jag är sketen, svettig och luktar diesel och avgaser, lastbilshytt och truckerfik :tungan


Va säger du Bosse...ingen skulle väl åka dit utan att ha sett en bikinibild på de 4 babes det snackas om?
 
Last edited:
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top