Stunt- och lekträff i Västerort?

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Kommer gärna förbi och kikar på tisdag även om man inte är någon mästare direkt. Har precis börjat träna på bakhjulsåkning.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Olof.B skrev:
2251470 Kommer gärna förbi och kikar på tisdag även om man inte är någon mästare direkt. Har precis börjat träna på bakhjulsåkning.

Gör som jag gjorde, va funktionär. :)


.
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
jag kommer lätt förbi! Ska dra med Fetvadd också. Alltid kul att öva lite bakhjulsåka etc :tummenupp
 

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Ort
södertälje
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
Idag klarade jag uppkörningen så jag kommer nästa gång:)

men jag vetefan om jag hittar dig men men nån från södertälje tråden kanske åker med:)
 

obiwan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Ort
Sickla
Hoj
Orange 4-takts Kawa
Kul att det blev av, snygga bilder! :tummenupp
Själv blev man ju fast inne i stan med matchen Sverige - England som höll oss i ett järngrepp :fyllisar
gikten i knäna skvallrade även om närstående regn :banana
Kommer nästa gång å tar med fetingkameran, så kan det bli lite videos oxå
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Måste nog ta mig dit nästa tisdag. Såg ju roligt ut.

Förvänta er dock inget stuntande från min sida.
popworm.gif

XT:n är inte gjord för sådant.. :3freak
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Olof.B skrev:
2251877 Funktionär? Vad ska man göra då? Se till att de andra inte krockar? Sätta upp avspärrningsband? :)

Röka cigg, låna ut verktygssatsen, sitta i en campingstol och ivrigt heja på de andra! :tummenupp


.
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Lurch skrev:
2251891 Röka cigg, låna ut verktygssatsen, sitta i en campingstol och ivrigt heja på de andra! :tummenupp


.

Hmm... Måste alltså börja röka, ta med mig verktyg coh en capingstol för att vara funktionär. Verkar lättare att åka dit på hojen och göra mina 10:15-wheelisar :tungan
 

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Skogen, Uppsala city
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
Lurch skrev:
2251891 Röka cigg, låna ut verktygssatsen, sitta i en campingstol och ivrigt heja på de andra! :tummenupp


.


Låter som något jag skulle kunna fixa... Hur får man lättast med sig en baden-baden stol på en cbr??? :confused:


Jaja.. låter som om det kan bli stort detta... Tyvärr jobbade sambon igår så jag var tvungen o stanna hemma med sonen.... men nästa tisdag... då blir det besök finbesök från uppsalaskogarna... haha :banana
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Magoo skrev:
2252093 Låter som något jag skulle kunna fixa... Hur får man lättast med sig en baden-baden stol på en cbr??? :confused:

spännband på ryggen :mattias


--------------------------------
det viktigaste med dom här lekarna är att alla ska leka och och ha kul, prova på nya saker och lära sig nya saker. alla är välkomna att stunta, nybörjare som halv-proffs :banana
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Knepade ihop en liten film från gårdagen. Inget mästerverk kan jag säga redan nu, men det är ju alltid något :D 4 minuter bidde det iaf.
Länk kommer imorgon bitti, lägger upp den på youtube tills något bättre alternativ finnes.
Såg att att det blev en del eftersläpningar i bilden, om det har med encoden att göra eller just det faktum att det är filmat med en digitalkamera låter jag vara osagt.

Btw.
Noll-Koll: Du som sa att du inte hade några fräsha bilder på dig själv, ta o släng över ett pm om du vill ha några av de jag tagit i högupplöst version. Har ett helt knippe :tummenupp

/Edit
Länkar till filmen finns nu här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=125164
 
Last edited:

Malle

Fick kortet 15/6-06
Gick med
22 May 2006
Ort
Vagnhärad
Hoj
ZX6R -07
Är de ok om man kommer förbi på Tisd och bara tittar på ? :)




Spiken skrev:
2253319 Knepade ihop en liten film från gårdagen. Inget mästerverk kan jag säga redan nu, men det är ju alltid något :D 4 minuter bidde det iaf.
Länk kommer imorgon bitti, lägger upp den på youtube tills något bättre alternativ finnes.
Såg att att det blev en del eftersläpningar i bilden, om det har med encoden att göra eller just det faktum att det är filmat med en digitalkamera låter jag vara osagt.

Btw.
Noll-Koll: Du som sa att du inte hade några fräsha bilder på dig själv, ta o släng över ett pm om du vill ha några av de jag tagit i högupplöst version. Har ett helt knippe :tummenupp

/Edit
Länkar till filmen finns nu här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=125164
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Malle skrev:
2253823 Är de ok om man kommer förbi på Tisd och bara tittar på ? :)
Självklart! Ta med dig lite grillkorv o lite bröd också om det styrs upp någon grillning :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top