Jag fick 1 mån fängelse för fortkörning!

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
bmwjohan skrev:
En månads fängelse och 1 mån fotboja är alltså samma sak.

Jasså det säger du?

Så du menar alltså att du blir påbackad i duschen när du tappar tvålen hemma oxå?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
snygg ankelkedja! ser nästan ut som den min sambo ficka av mig i julklapp :hihi var glad för att det var i sverige du åkte fast! det enda landet du kan mörda folk i å bli klassad som psykiskt sjuk
 

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Honda
HanneZ skrev:
2166338 Haha, ännu en skitsnackstråd antar jag. Den där fotbojjan fick du förmodligen p.g.a. ditt umgänge med din syster, du tänkte väl att du skulle gå i dina föräldrars fotspår :hihi
Det var inte snällt. :7peta :hihi
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
HanneZ skrev:
2166338 Haha, ännu en skitsnackstråd antar jag. Den där fotbojjan fick du förmodligen p.g.a. ditt umgänge med din syster, du tänkte väl att du skulle gå i dina föräldrars fotspår :hihi
:D

Precis min tanke. Mytomanen BMX-Johan slår till igen.
 

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Ort
I ett hus
Hoj
ZX12R
Fy fan.. Har varit med om att det blinkat blått och rött i häcken och "halkat" på handtaget, men fan va äckligt och kolla i backspegeln senare och fortfarande ha dom i arslet.
Vilken panikkänsla eller?
Tog dom dig när du stod still eller närdu åkte iväg igen?
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
MaScoot skrev:
2166341 Det verkar som att din kompis velat hålla ditt namn anonymt.....men han har misslyckats kapitalt.

Det här är ju nästan två år sedan. Har domen dröjt tills nu?

det tar väldigt lång till att få komma upp i tingsrätten och ännu längre tid att få komma upp i hovrätten.

han suddade mest bara för att jag tror inte att det är ok att visa namn och sånt när man lägger ut på nätet.
 

IronMike

Guest
Oj...

Vad vare för super-cops som hängde på dig ? :confused:

Har själv gjort nåwra liknande saker, men då kanske de varit små fega polisflickor som kört, å varken velat eller vågat hänga på upp i fart...
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Tjoffe skrev:
2166351 Jasså det säger du?

Så du menar alltså att du blir påbackad i duschen när du tappar tvålen hemma oxå?

det jag menar är att jag avtjänar 1 mån fängelse med hjälp av fotboja i mitt hem

jag tycker att det är enorm skillnad på att ha fotboja och sitta i finkan. om jag skulle behövt krypa in i finkan hade jag flytt landet....
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Skulle vilja be alla som gör sig rolig på johans bekostnad och skämtar om att någon fått fotbojja DRA ÅT HELVETE :finger


ha lite respekt för folk, Spekulationer kan ni väl hålla för er själva :arsele :arsele
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
IronMike skrev:
2166363 Oj...

Vad vare för super-cops som hängde på dig ? :confused:

Har själv gjort nåwra liknande saker, men då kanske de varit små fega polisflickor som kört, å varken velat eller vågat hänga på upp i fart...

ha ha jo jag vet. jag har läst dina stuthistorier med mycket nöje.

det var en volvo t5 som jagade mig och jag fick känslan av att snuten inte skulle bry som om han körde ihjäl 10 personer för att få tag på mig. han pressade volvon till absolut max. en sån sporthoj som jag körde vid tillfället och en t5 har samma toppfart så när man ständigt befinner sig över 200 blir det rätt tufft. hade jag kört gixxer 1000 eller liknande hade det varit enklare.

Bingo skrev:
2166355 :D

Precis min tanke. Mytomanen BMX-Johan slår till igen.

om det ändå vore påhittat. då skulle jag vara glad.

nej tyvärr är det som så att ni moralisar verkligen kan götta er.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
bmwjohan skrev:
2166389 ha ha jo jag vet. jag har läst dina stuthistorier med mycket nöje.

det var en volvo t5 som jagade mig och jag fick känslan av att snuten inte skulle bry som om han körde ihjäl 10 personer för att få tag på mig. han pressade volvon till absolut max. en sån sporthoj som jag körde vid tillfället och en t5 har samma toppfart så när man ständigt befinner sig över 200 blir det rätt tufft. hade jag kört gixxer 1000 eller liknande hade det varit enklare.



om det ändå vore påhittat. då skulle jag vara glad.

nej tyvärr är det som så att ni moralisar verkligen kan götta er.


T5 är ju fetslö.. vad hade du för hoj? 600?
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
abethebabe skrev:
2166354 snygg ankelkedja! ser nästan ut som den min sambo ficka av mig i julklapp :hihi var glad för att det var i sverige du åkte fast! det enda landet du kan mörda folk i å bli klassad som psykiskt sjuk

Om han hade mördat nån skulle han nog blivit frikänd pga av bristfälliga bevis.
 

Yadis

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha TDM 850
Chii skrev:
2166380 Skulle vilja be alla som gör sig rolig på johans bekostnad och skämtar om att någon fått fotbojja DRA ÅT HELVETE :finger
ha lite respekt för folk, Spekulationer kan ni väl hålla för er själva :arsele :arsele

Själv tycker jag det är ganska respektlöst mot andra människor att köra som en galning i trafiken.
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Ljunghusen skrev:
2166400 T5 är ju fetslö.. vad hade du för hoj? 600?

en honda fireblade. toppfart 250.
vi var typ aldrig under 200 och då är det rätt jämnt.
sen flyttade ingen bil på sig för mig samt att alla vräkte sig åt sidan för snuten.
dock körde jag ju ifrån dom riktigt rejält. det var dock bara mycket svårare än det brukar vara
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Som plåster på såren kan du få ett års fri prenumeration på Bombermagazine...

PM:a Namn å adress. :tummenupp
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Two stroke man skrev:
2166409 Om han hade mördat nån skulle han nog blivit frikänd pga av bristfälliga bevis.

så upplever jag det också. för trafikbrott verkar det knappt behövas några bevis alls, men när det gäller "riktiga" brott så behövs det enorma mängder bevis för att fälla någon. hade detta gällt ett mord hade det aldrig ens blivit rättegång. det är jag helt säker på.

det lite lustiga är också att jag blev "frikänd" av kammarrätten i stockholm för att de ansåg att det inte fanns några bevis och fick då körkortet tillbaka. sedan tycker hovrätten helt annorlunda. det kändes verkligen som att man var dömd på förhand. min advokat tyckte att det var extremt märkligt att jag kunde bli dömd eftersom att det rådde så stor bevisbrist. jag hade en mycket erfaren advokat.
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Yadis skrev:
2166414 Själv tycker jag det är ganska respektlöst mot andra människor att köra som en galning i trafiken.

och vem är vi och dömma :confused: killen har ju tagit sitt straff, tror du någon här inne aldrig kört som han gjort,

NEJ back on topic
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
heliac skrev:
2166437 Som plåster på såren kan du få ett års fri prenumeration på Bombermagazine...

PM:a Namn å adress. :tummenupp

oj det var väldigt snällt. du har PM.

en turbokonvertering på bladen skulle också sitta fint :hihi
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top