Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Ok Ellex talade om att den var till salu.

så fort det nya tonade double bubble kåpglaset har anlänt kommer jag att lägga ut en på blocket, hör av dig innan jag lägger ut den om du skulle vara intresserad!
 

wass

Ny medlem
Gick med
24 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2002 SP-2
ngn kanske är smackad åsså?

Efter lite undersökning i bilregistret hittade jag 20st SP2:eek:r som togs in 2002 (Reg nr är ju stort sett i serie...)

Lite intressanta(?) fakta:

15st i trafik eller avställda förra året.
1st stulen och "ägs" av If sedan 2007
3st har bara haft 1 ägare (varav en avställd sedan 2003)
Som mest 9 ägare (3st)

Kollade bara gratistjänsten, men det går ju att få fram mer med SMS-tjänsten
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Efter lite undersökning i bilregistret hittade jag 20st SP2:eek:r som togs in 2002 (Reg nr är ju stort sett i serie...)

Lite intressanta(?) fakta:

15st i trafik eller avställda förra året.
1st stulen och "ägs" av If sedan 2007
3st har bara haft 1 ägare (varav en avställd sedan 2003)
Som mest 9 ägare (3st)

Kollade bara gratistjänsten, men det går ju att få fram mer med SMS-tjänsten

den stulna är min gamla spetta, den blev stulen hos den nya ägaren bara ngn vecka efter att jag sålt den! synd, den var fin som fan, power commander och arrowsystem, 129,8 på bakan samt drevad, gick riktigt riktigt bra:tummenupp

finns en bild på den i mitt garage:)
 

Agatoni

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2010
Ort
uppsala
Hoj
VTR SP1, r6 00 *såld
efterlyser igen spetta i närheten av sthlm eller uppsala för provsitt innan helgen så abbe inte lurar mig ner till falkenberg i onödan!!!
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
efterlyser igen spetta i närheten av sthlm eller uppsala för provsitt innan helgen så abbe inte lurar mig ner till falkenberg i onödan!!!

haha, det var du som sökte upp mig, jag har aldrig kontaktad eller försökt pracka på dig min mc utan endast meddelat i denna tråd att hojen är till salu men jag tror inte du blir besviken om du kommer, du kommer att ha två hojar att välja mellan, förutsättnigarna vet du ju redan om när det gäller ljuddämparen på min hoj, sen e det upp till dig hur mkt du vill betala, rayback vill ha 58000 å jag släpper min för 50000 vsa men det tar emot, körde en runda igår och kunde konstatera att spettan är en underbar hoj.
 
Last edited:

Agatoni

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2010
Ort
uppsala
Hoj
VTR SP1, r6 00 *såld
haha, det var du som sökte upp mig, jag har konraktad eller försökt pracka på dig min mc utan endast meddelat i denna tråd att hojen är till salu men jag tror inte du blir besviken om du kommer, du kommer att ha två hojar att välja mellan, förutsättnigarna vet du ju redan om när det gäller ljuddämparen på min hoj, sen e det upp till dig hur mkt du vill betala, rayback vill ha 58000 å jag släpper min för 50000 vsa men det tar emot, körde en runda igår och kunde konstatera att spettan är en underbar hoj.

haha skoja :) det enda jag funderar på är om tassarna räcker ner till asfalten, att hojarna är the shiet tvivlar jag inte en sekund på...:tummenupp
 

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Ort
haninge
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
du har inte info om hur många -05:eek:r det finns kvar?
lite rolig kuriosa bara....

tycker för övrig inte att körstilen e alltför extrem.... är ändå 190 friska centisar:tummenupp
 

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
den stulna är min gamla spetta, den blev stulen hos den nya ägaren bara ngn vecka efter att jag sålt den! synd, den var fin som fan, power commander och arrowsystem, 129,8 på bakan samt drevad, gick riktigt riktigt bra:tummenupp

finns en bild på den i mitt garage:)
Den stulan spettan är det nog inte då wass har listat 02or :)
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Abe, har du lagat din hoj efter crashen förra sommarn? Helvete vad mos hojen blev. Va ju fan inte en hel del på den. Visst blev ramen sne också?







haha skojar. usch vad hemsk jag är. Abbes hoj är fan mer pedantskött än en porrstjärnas penis. Det kan nog alla i falkenberg intyga
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Den stulan spettan är det nog inte då wass har listat 02or :)

jaja såg det nu, my bad:)

Abe, har du lagat din hoj efter crashen förra sommarn? Helvete vad mos hojen blev. Va ju fan inte en hel del på den. Visst blev ramen sne också?







haha skojar. usch vad hemsk jag är. Abbes hoj är fan mer pedantskött än en porrstjärnas penis. Det kan nog alla i falkenberg intyga


nja nu ska vi inte överdriva men ja, jag kan nog våga påstå att den är i mkt fint bruksskick, var hemma hos en kompis nu precís som aldrig har sett den, han stod å stirra på den i säkert 1 timme! eller om han sa närr jag kom uppglidandes på hans uppfart: herrejävlar, det var det värsta jag sett:tummenupp

men helt allvarligt, jag har börjat vackla ang. försäljning, vet fan inte om jag verkligen vill, den är ju helt underbar:)

haha skoja :) det enda jag funderar på är om tassarna räcker ner till asfalten, att hojarna är the shiet tvivlar jag inte en sekund på...:tummenupp

tjena! läs ovan, du har mitt nummer, kan du ringa mig eller lämna gärna ditt nummer så kan jag ringa upp dig, helst innan helgen ok!
 
Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Okej, tackar för svaret!

Har även hört vissa som säger att körställningen är lite extrem på dessa, stämmer det?

Körställningen finns det många åsikter om: vissa gillar den, andra tycker man sitter för högt och hänger för mkt på armarna. Helt klart är att den begränsar hur kul SP2 kan bli som touring/pendlarhoj:rolleyes:
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
jaja såg det nu, my bad:)




nja nu ska vi inte överdriva men ja, jag kan nog våga påstå att den är i mkt fint bruksskick, var hemma hos en kompis nu precís som aldrig har sett den, han stod å stirra på den i säkert 1 timme! eller om han sa närr jag kom uppglidandes på hans uppfart: herrejävlar, det var det värsta jag sett:tummenupp

men helt allvarligt, jag har börjat vackla ang. försäljning, vet fan inte om jag verkligen vill, den är ju helt underbar:)



tjena! läs ovan, du har mitt nummer, kan du ringa mig eller lämna gärna ditt nummer så kan jag ringa upp dig, helst innan helgen ok!

Jag tog premiärrudan ingår med K6an. Helt sinnessjukt faktiskt. Otroligt tight chassie och fjädring.

Vad ska ni köpa för banracer abbe? Sälj Spn och köp K6! :tummenupp
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag tog premiärrudan ingår med K6an. Helt sinnessjukt faktiskt. Otroligt tight chassie och fjädring.

Vad ska ni köpa för banracer abbe? Sälj Spn och köp K6! :tummenupp

vi kollar på r etta först å främst mest pga att det kryllar av delar till dom
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
vi kollar på r etta först å främst mest pga att det kryllar av delar till dom

Det är ju ett riktigt bra val. Är det du som blir nästa N46 i GP då? :)
Fan vad sugen jag blir på nått sånt där. Synd att det är så långt från alla banor här uppe i Skellefte
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det är ju ett riktigt bra val. Är det du som blir nästa N46 i GP då? :)
Fan vad sugen jag blir på nått sånt där. Synd att det är så långt från alla banor här uppe i Skellefte

flytta hem, du får övertala din sambo:)
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top