359 online
Sporthoj.com & SMC arbetar ihop för ökad trafiksökerhet

Sidan 2 av 180 FörstaFörsta 123456782752102 ... SistaSista
Resultat 31 till 60 av 5374
    Ehhhh bebbes avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Vet inte..........
    Garage
    Visa garage
    Varför skall folk gnälla om hojar i en tråd för entusiaster? PMS

Hojarna är lite tunga, ja. Men de är ju inte senaste teknik heller. En ZX7:a är också tung som exempel. Men med lite fix är dehär hojarna klart överlägsna i form utav kännsla i körningen. Finns ingen R6, R1 i världen som ens kommer i närheten utav den kännslan.

Kan säga att om man inte har storleksproblem i någon kroppslig region så att man bara MÅSTE ha mest effekt och minst vikt så erbjuder sådana här hojar någonting helt annat. Antar att det är någonting man måste ha kört hoj ett tag för att uppskatta.
    Senast redigerat av bebbe den 2006-03-12 klockan 21:55.
    Är besatt av motorcyklar!!!

Tidigare Dee_cati Anderss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Säsongsavslutning
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av Roger_SWE
    Jag måste säga att jag är mycket nöjd med min SP-2:a. Jag har lite svårt att hålla fingrarna i styr, så jag har moddat den lite grann.

# Rensade bort allt skräp = två mjölkbackar med skrot.
    # Spaklade igen några hål och lackade kåpans insida sidenmatt svart.
    # Öhlins dämpare och Öhlins moddad gaffel.
    # Den Tyska luftburken 23 istället för 7liter och 0,3 istället för 3,3Kg.
    # Har tillverkat nya insugstrattar. Längre och bättre radie.
    # Acrapovic kolfiber/titan + Tillverkade nya fästen för ljuddämparna.
    # PowerComander 3r + bänkkörning.
    # Har tillverkat ett litet diodbakljus med integrerad nummerplåt.
    # Nya Dunlop D208 RR

Ser fram emot en ny sommar med Hyndan. Bidrar med två bilder på henne.

Den där var bland det vackraste jag har sett! Synd att inte jag har en sån bara
    Det står mellan Sp1/2 och Ducati, hittills lockar Duccen mest men samtidigt känns det mer vettigt med en SP..........

3. 2006-03-12, 22:53

Klotmeister A©s avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av Strider
    För tung
    Slöstyrd
    Kass original fjädring
    Drar mer soppa än den värste fyllkaja
    För lite effekt
    Smalt effektregister
    Skulle ha kostat alldeles för mycket pengar att få den som man skulle vilja haft den.

Men bromsarna var bra
    Må hända..... Men är helt klart den snyggaste hojen som gjorts...
    The devil is a loser, and he is my biiiaatch

┌П┐(◣_◢)┌П┐

Trolling isn't a hobby, it's a way of Life.

Skoj på hoj Roger_SWEs avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Hoj
    Ducati & Sherco
    Garage
    Visa garage
    För tung
    Slöstyrd
    Kass original fjädring
    Drar mer soppa än den värste fyllkaja
    För lite effekt
    Smalt effektregister
    Skulle ha kostat alldeles för mycket pengar att få den som man skulle vilja haft den.
    Men, ändå är den helt underbar

Grävling på vridstark bagge! Kaparns avatar
    Reg.datum
    Aug 2003
    Hoj
    Spetta å en Honda CR 500

Jag har oxå

Sp1! snygg, högljudd och tungstyrd....
    Kan det bli bättre!
    Member of Apesquad Racing

www.banåkning.nu MickeGs avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Hoj
    KTM RC56-R
    Garage
    Visa garage
    Jag måste säga att jag är mycket nöjd med min SP-2:a. Jag har lite svårt att hålla fingrarna i styr, så jag har moddat den lite grann.

# Rensade bort allt skräp = två mjölkbackar med skrot.
    # Spaklade igen några hål och lackade kåpans insida sidenmatt svart.
    # Öhlins dämpare och Öhlins moddad gaffel.
    # Den Tyska luftburken 23 istället för 7liter och 0,3 istället för 3,3Kg.
    # Har tillverkat nya insugstrattar. Längre och bättre radie.
    # Acrapovic kolfiber/titan + Tillverkade nya fästen för ljuddämparna.
    # PowerComander 3r + bänkkörning.
    # Har tillverkat ett litet diodbakljus med integrerad nummerplåt.
    # Nya Dunlop D208 RR

Ser fram emot en ny sommar med Hyndan. Bidrar med två bilder på henne.
    Har du gjort några ställbara trattar än??? säg till jag vill ha ett par.....
    Själv har jag inte tid att bygga på spettan just nu.
    Vi kör bandagar för er som vill köra bandagar utan jadda jadda och för er som uppskattar frihet under ansvar

kolla våra nya hemsida: http://www.banåkning.nu

sponsorer:
    http://www.spidi.com
    http://www.bridgestone.se
    http://www.motarrad.se
    http://www.lellesmc.se

http://www.lbsteeltec.se/

8. 2006-03-13, 20:57

Värmlandspöjk Mattiazs avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Hojlös
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av
    Må hända..... Men är helt klart den snyggaste hojen som gjorts...
    Nu låter ni precis som ducatisterna när de försvarar sitt val av hoj

Ehhhh bebbes avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Vet inte..........
    Garage
    Visa garage
    Är väl tyvärr så att en SP1 från början är alltför anpassad för att vara en superbikeracer. Den är en racer som blev anpassad till gatan. Vilket resulterade i en alltför tung hoj tyvärr. Sedan så är pylarna dyra så som motor som är oerhört överdimentionerd för sitt effektuttag. Detta resulterade i att om hojen skulle kunna säljas för ett något sånär humant pris fick man spara lite på någonting. Därav fjädringen. Allt detta tillsammans med att Hondas ingengörer verkar vara lite väl konservativa ibland (CBR 1000 och CBR 600) resulterar i ett inte allför lycket originalpaket men den har en oerhörd potential! Jag skalade av ca 30-35kg på min (blev nog igenkligen ännu mer i slutet) fick upp motor effekten med 10-12hkr. Fixade lite med justeringar, ride hight mm. Detta för ett pris av kanske sammanlaggt ca 20k plus massor med jobb. Detta resulterade i att även en medioker förare som jag lyckades med tider på bla Kinnekulle som inte skämmdes för sig. Hade man dessutom bantat bort de där sista kilona (de som kostar pengar). Och fixat Öhlinare hade den nog blivit ordentligt extrem! Det jag vill mena med detta är att hojen om man vill kan bli ordentligt snabb. Men den är dyr, exlusiv mm, Igenkligen synd att Honda gjorde den så medioker som de gjorde! Om inte hade den varit en tvätt äkta legend idag alla Ducce SPS (var väl så den heter) eller varför inte Hondas egen RC30.

Dr.Bike
    Gäst
    Jag portade en SP1:a och mina intryck var följande:

Sällan har jag sett portar som varit så "färdiga" från början.
    Bl.a fanns inget behov av att plasta dem.
    Ventilerna är stora som näckrosblad (40mm) och förbränningsrummen behöver endast rensas litegranna. Gjutningarna var överdrivet råa, och övergångarna till ventilsätena var bland det värsta jag sett så det fixades till.
    Men i grunden en jättefin design.

Så min undran var varför effekten inte låg högt över t.ex Ducati (som jag oxå portat) då deras toppar s.a.s hade en större trimningspotential (läs: var sämre utformade från början).

Min slutsats var att honda släppt i alldeles för tama kammar.
    Skulle jag skaffa en SP av nåt slag så vore det min första åtgärd.
    Jag mätte upp lyfthöjd på orifinalkammarna, men ej duration.
    Lyftet var lågt och det finns definitift utrymme för att få hojen att andas.

Hur övriga saker på hojen är utformade vet jag inte: Luftburk trattar, förgasare, avgassystem osv
    Men jag antar att det finns potential även i dem, då original sällan är så jätteoptimalt.

12. 2006-03-13, 22:03

Dr.Bike
    Gäst
    Du snackar i nattmössan.

Det var en rip-off av Hondas marknadsavdelning.

Det är ( var ) ett bra råämne till Superbike för folk med obegränsade resurser( läs HRC). De förändringar du nämner för att göra den snabb är en piss i nilen av vad som krävs.
    Vem talar du till? (Bebbe?)

Är det mig så relaterar jag till motorn, och bara det JAG sett. D.v.s de funderingar JAG fick när jag höll på.
    Det krävs SÄKERT mer än så (som alltid, med ALLA hojar) men det är helt utanför det jag talade om, som ju var mina observationer av topparna.
    Fast jag borde givetvis ha läst på om HELA hojen, doktorerat om den och redogjort för ALLA nödvändiga åtgärder?
    Med en sån attityd så kan ju t.o.m en Gold Wing sägas vara en GP-vinnare.
    Om allt bara är en fråga om resurser alltså...
    Senast redigerat av Dr.Bike den 2006-03-13 klockan 22:12.

Dr Jekyll & Mr Highside Eldstorms avatar
    Reg.datum
    Sep 2003
    Hoj
    VTR1000SP-1 + DR-Z400S
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av Dr.Bike
    Hur övriga saker på hojen är utformade vet jag inte: Luftburk trattar, förgasare, avgassystem osv. Men jag antar att det finns potential även i dem, då original sällan är så jätteoptimalt.
    Den har direktinsprutning, inte förgasare.
    Angående luftburk och trattar så finns det mycket att förbättra, Roger_SWE har en del att tillägga där tror jag.
    "Både universum och människans dumhet är oändlig. Det är dock bara det senare jag är helt säker på." /Albert Einstein/

Reg.datum
    Mar 2004
    Hoj
    Ducati & Sherco
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av MickeG
    Har du gjort några ställbara trattar än??? säg till jag vill ha ett par.....
    Själv har jag inte tid att bygga på spettan just nu.
    Nej, det har jag tyvärr inte. Min tid har gått till min nya hoj = Husa 650 motard. Toppen blev mycket fin efter Mattes portning . Den ska få ett riktigt luftfilter och en ställbar tratt som vi kan använda vid bänkkörningen. Innan, hade den 62,5 hk på hjulet. Det ska bli intresant och se resultatet efter portningen och det nya luftfiltret + tratt.

Om jag tillverkar några ställbara trattar till SP:n, så hör jag av mig

Dr.Bike
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Eldstorm
    Angående luftburk och trattar så finns det mycket att förbättra, Roger_SWE har en del att tillägga där tror jag.
    Å fan! JAg inbillade mig att 1:an hade gasare och 2:an insprut!
    Tackar!

Nej, det har jag tyvärr inte. Min tid har gått till min nya hoj = Husa 650 motard. Toppen blev mycket fin efter Mattes portning . Den ska få ett riktigt luftfilter och en ställbar tratt som vi kan använda vid bänkkörningen. Innan, hade den 62,5 hk på hjulet. Det ska bli intresant och se resultatet efter portningen och det nya luftfiltret + tratt.

Om jag tillverkar några ställbara trattar till SP:n, så hör jag av mig

Tillägg: Direktinsprutning säger många...
    Det är en felaktighet. Direktinsprutning innebär att bränslet sprutas in DIREKT I CYLINDRARNA.

Det är bara dieslar som har detta som konventionell lösning.
    De få bensinmotorer som har och har haft detta är mig veterligen bara Mercedes Gullwing, och sedan Mitsubishis GDI-motor.
    Finns säkert några uddafåglar till, men vanligt är det inte!
    (apropå randanmärkningar) hehe...

Reg.datum
    Mar 2004
    Hoj
    Ducati & Sherco
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av Eldstorm
    Här kan se hur original luftburk(3,3kg) + trattar ser ut

http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=4260
    http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=4261
    http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=4262

De här har alltid stått min önskelista, men jag blev lika besviken den här Julen också .
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version

Namn:	VTR1000 Engine Kit.jpg
Visningar:	781
Storlek:	14,4 KB
Id:	134006   Klicka på bilden för en större version

Namn:	VTR1000 Frame Kit.jpg
Visningar:	821
Storlek:	15,6 KB
Id:	134007  

Senast redigerat av Roger_SWE den 2006-03-13 klockan 23:40.

Dr.Bike
    Gäst
    Här kan se hur original luftburk(3,3kg) + trattar ser ut
    Nice bilder. Har du bilder på nya burken osv?
    Hur gör man rörliga trattar? (vakuumreglerade?)

Att honda har olika långa trattar kanske beror på att insugen är olika långa till fram och bakcylindern och detta då r nån kompensation?
    Radfyror har ibland längre mittentrattar.

Reg.datum
    Mar 2004
    Hoj
    Ducati & Sherco
    Garage
    Visa garage
    Nice bilder. Har du bilder på nya burken osv?
    Hur gör man rörliga trattar? (vakuumreglerade?)

Att honda har olika långa trattar kanske beror på att insugen är olika långa till fram och bakcylindern och detta då r nån kompensation?
    Radfyror har ibland längre mittentrattar.
    Original är den främre tratten är så kort för att luftfiltrena ligger den tratten! Inne i burken!

Här kan du se dom nya trattarna + luftburken.
    Original luftburk: 3,3 kg & 7 Liter.
    Den nya luftburken: 0,3 kg & 23 Liter.

Namn:	1.jpg
Visningar:	268
Storlek:	110,1 KB
Id:	134009   Klicka på bilden för en större version

Namn:	2.jpg
Visningar:	415
Storlek:	126,7 KB
Id:	134010  

Klicka på bilden för en större version

Namn:	3.jpg
Visningar:	420
Storlek:	105,2 KB
Id:	134011  
    Senast redigerat av Roger_SWE den 2006-03-14 klockan 00:19.

Ehhhh bebbes avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Vet inte..........
    Garage
    Visa garage
    doktorerat om den
    Verkar som om det är vissa här som tror sig ha gjort detta Fast inte ens sattit en skruvmejsel i hojen (Läs: Strider)............ (Bytt till slipon räknas inte )

Återigen! Kan inte fatta varför det skall vara vissa PMS:are i fel trådar och snacka en massa skit. Vad är felet? Får inte bestämma hemma, kör långsamt, eller nåonting annat tyngre

Strider: Som jag skrev innan så blev min hoj väldigt mycket snabbare med de moddarna jag gjorde. Man behöver inte köpa HRC prylar för att i vissa delar uppnå samma resultat! På en SP1:a räcker det med lite svetskunskaper och läsa på elen för att kunna komma mycket långt. Sedan så är ju akilleshälen fortfarande fjädringen. Men tro mig, om hojen blir lättare kan jag säga att även fjädringen börjar uppföra sig mycket bättre! Jämnförelsevis med en tex R1 av idag så har en R1 inte lika många punkter man kan andra på för att få den bättre. Inte utan att börja betala stora pengar! Med tanke på att en SP1 är från den "gammla stammen" så kan jag lova att resultatet med de billiga moddarna blir enormt. Om man nu vill ha en snabbare hoj.
    Senast redigerat av bebbe den 2006-03-14 klockan 07:21.

Reg.datum
    May 2004
    Hoj
    KTM RC56-R
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av bebbe
    Verkar som om det är vissa här som tror sig ha gjort detta Fast inte ens sattit en skruvmejsel i hojen (Läs: Strider)............ (Bytt till slipon räknas inte )

Återigen! Kan inte fatta varför det skall vara vissa PMS:are i fel trådar och snacka en massa skit. Vad är felet? Får inte bestämma hemma, kör långsamt, eller nåonting annat tyngre

Strider: Som jag skrev innan så blev min hoj väldigt mycket snabbare med de moddarna jag gjorde. Man behöver inte köpa HRC prylar för att i vissa delar uppnå samma resultat! På en SP1:a räcker det med lite svetskunskaper och läsa på elen för att kunna komma mycket långt. Sedan så är ju akilleshälen fortfarande fjädringen. Men tro mig, om hojen blir lättare kan jag säga att även fjädringen börjar uppföra sig mycket bättre! Jämnförelsevis med en tex R1 av idag så har en R1 inte lika många punkter man kan andra på för att få den bättre. Inte utan att börja betala stora pengar! Med tanke på att en SP1 är från den "gammla stammen" så kan jag lova att resultatet med de billiga moddarna blir enormt. Om man nu vill ha en snabbare hoj.
    Jag håller med dig, själv har jag byggt i två år på min och den funkar riktigt bra. Men som du skriver är det fjädringen som man måste jobba med. själv har jag sp2 swing och en Öhlinare bak med 72Kg fjäder och skillnaden mot orginal är enorm. Problemet med sp 1:an är att den understyr pga orginalfjädringen är för hård, därav att den kan kännas tungstyrd i tvära kurvor. Jag har flyttat batteriet och startrelät och monterat det under oljefiltret vilket är den bästa modden man kan göra på alla hojar. I år har jag polerat upp gaffelbenen invändigt och bytt till Öhlinfjädrar, samt tagit bort hydralstoppen. Bakpartiet och bakram är helt rensat från all elektronik, det väger just nu 1.5Kg ink baklampa, blinkers regplåt. All elektronik är monterad vid motorn. Luftburken är bytt mot kolfiber 22 liters..så även snorkeln. I år kommer även nyportade sp2 toppar och insprutning på. Hydral kopplingen är bytt mot wirekoppling.
    Kolfiber skärmar bak/fram. Flappervalve mod. Pairsystem mod. Frontmonterade kylare. Camdrives quitening gear är borttagna. Titan/carbone helsystem. Carbone bakram. Isr bakok med ny upphängning. PCIII.
    Durbahn kåpor samt en del saker jag glömt!!!! Som du säger, tycker man det är kul att mecka går det att få till spn till en jävligt fet hoj. Så bröder jobba på, vi ses i sommar!!!!!!!
    Vi kör bandagar för er som vill köra bandagar utan jadda jadda och för er som uppskattar frihet under ansvar

sponsorer:

Dr.Bike
    Gäst

Thumbs up

Original är den främre tratten är så kort för att luftfiltrena ligger den tratten! Inne i burken!

Här kan du se dom nya trattarna + luftburken.
    Original luftburk: 3,3 kg & 7 Liter.
    Den nya luftburken: 0,3 kg & 23 Liter.

Vackert så man vill gråta....

Pjååår rajjsingg!

Ehhhh bebbes avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Vet inte..........
    Garage
    Visa garage
    Jag håller med dig, själv har jag byggt i två år på min och den funkar riktigt bra. Men som du skriver är det fjädringen som man måste jobba med. själv har jag sp2 swing och en Öhlinare bak med 72Kg fjäder och skillnaden mot orginal är enorm. Problemet med sp 1:an är att den understyr pga orginalfjädringen är för hård, därav att den kan kännas tungstyrd i tvära kurvor. Jag har flyttat batteriet och startrelät och monterat det under oljefiltret vilket är den bästa modden man kan göra på alla hojar. I år har jag polerat upp gaffelbenen invändigt och bytt till Öhlinfjädrar, samt tagit bort hydralstoppen. Bakpartiet och bakram är helt rensat från all elektronik, det väger just nu 1.5Kg ink baklampa, blinkers regplåt. All elektronik är monterad vid motorn. Luftburken är bytt mot kolfiber 22 liters..så även snorkeln. I år kommer även nyportade sp2 toppar och insprutning på. Hydral kopplingen är bytt mot wirekoppling.
    Kolfiber skärmar bak/fram. Flappervalve mod. Pairsystem mod. Frontmonterade kylare. Camdrives quitening gear är borttagna. Titan/carbone helsystem. Carbone bakram. Isr bakok med ny upphängning. PCIII.
    Durbahn kåpor samt en del saker jag glömt!!!! Som du säger, tycker man det är kul att mecka går det att få till spn till en jävligt fet hoj. Så bröder jobba på, vi ses i sommar!!!!!!!
    Jäklar vad fräckt!! Verkar som om du har förverkligat mina drömmar Du har inte lite bilder så att man kan se åket någonstans

Reg.datum
    May 2004
    Hoj
    KTM RC56-R
    Garage
    Visa garage
    Jäklar vad fräckt!! Verkar som om du har förverkligat mina drömmar Du har inte lite bilder så att man kan se åket någonstans
    Jodå, här kommer ett par

Namn:	sp1 9.jpg
Visningar:	949
Storlek:	60,6 KB
Id:	134066   Klicka på bilden för en större version

Namn:	sp1 13.jpg
Visningar:	889
Storlek:	59,5 KB
Id:	134067  

Klicka på bilden för en större version

Namn:	sp 1 8.jpg
Visningar:	891
Storlek:	56,5 KB
Id:	134068  

sponsorer:

Medlem ViktorW.s avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Hoj
    R1-04 race/banhoj
    Garage
    Visa garage
    Sitter här och imponeras stort av att man kan skala av runt 30kg på en hoj för billiga pengar .
    Inser förstås att 30kg inte är möjligt på min egen, men har ni några billiga tips på hur jag kan skala av några onödiga kilon så skulle jag vara väldigt tacksam.
    mvh/viktor

Reg.datum
    May 2004
    Hoj
    KTM RC56-R
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av ViktorW.
    Sitter här och imponeras stort av att man kan skala av runt 30kg på en hoj för billiga pengar .
    Inser förstås att 30kg inte är möjligt på min egen, men har ni några billiga tips på hur jag kan skala av några onödiga kilon så skulle jag vara väldigt tacksam.
    mvh/viktor
    Varför inte flytta saker som väger tex batteriet till lägsta möjliga punkt på din hoj. Kommer att kännas som du har halv tank trots att du just tankat den full. detta kostar bara din tid...

sponsorer:

Klotmeister A©s avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
    Garage
    Visa garage
    Varför inte flytta saker som väger tex batteriet till lägsta möjliga punkt på din hoj. Kommer att kännas som du har halv tank trots att du just tankat den full. detta kostar bara din tid...
    Fan att det sk vara så kass väder... vill ju kunna fota hojen lite och visa upp den med nylackade fälgar å allt.... !!

┌П┐(◣_◢)┌П┐

Aldrig mera en hoj utan Turbo Crilles avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Hoj
    Gixxer 1000Turbo
    Garage
    Visa garage
    A© du hinner fota hojjen din, låt fälgarna härda nu

Citat Ursprungligen postat av
    Fan att det sk vara så kass väder... vill ju kunna fota hojen lite och visa upp den med nylackade fälgar å allt.... !!
    GiXXeR 1000Turbo

Ehhhh bebbes avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Vet inte..........
    Garage
    Visa garage
    Jodå, här kommer ett par
    Ahhh..... mycket snyggt Kan ju inte påstå att jag blev direkt mindre sugen på en spetta igen nu

Det sitter lite kul saker på din hoj från han den där Tysken va?

Medlem Sörens avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Honda CB 750 -74, Honda CB 1100 F -83 med flera
    Garage
    Visa garage
    Hej på er!
    Hoppas ni inte har något emot lite riktad "reklam" mitt i tråden.
    Jag har fått in några pallar med nya Micron som säljs ut med 50% rabatt.
    I denna dröse av burkar finns det 3 uppsättnigar till Honda VTR 1000 SP1.

Alu high flow för 3.450:-. Ord. nypris ca 6.900:-

Titan high flow, högdraget för 4.990:-. Ord. nypris ca 9.990:-

Titan oval high flow för 4.990:-. Ord. nypris ca 9.990:-

Fraktkostnad tillkommer.

Ha det bra!

Sören Johnson
    BIKE Demonteringen
    demontering@biketrollhattan.se
    www.biketrollhattan.se
    0520 - 48 80 39

Reg.datum
    May 2004
    Hoj
    KTM RC56-R
    Garage
    Visa garage
    Ahhh..... mycket snyggt Kan ju inte påstå att jag blev direkt mindre sugen på en spetta igen nu

Det sitter lite kul saker på din hoj från han den där Tysken va?
    En del saker har man ju köpt av honom...Och man får ju lite ideer
    när man kollar på hans mega bygge

sponsorer:

Klotmeister A©s avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Hoj
    Garage
    Visa garage
    Kan inte låta bli att lägga upp en bild...
    Tog denna precis när jag hade köpt den...

Dom är ju så jävla snygga....

┌П┐(◣_◢)┌П┐

hungarianstallion abethebabes avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Hoj
    R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
    Garage
    Visa garage
    ngn som kan hjälpa mig med regnummer till sp1 eller sp2! tack på förhand

Sidan 2 av 180 FörstaFörsta 123456782752102 ... SistaSista

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Besökte du mässan Intermot i Köln 1-5 Oktober?
Ja
Nej

[ Visa resultat ]
Garaget
2009 Ducati Monster 696 av Malin

2014 Suzuki GSR 750 av CsabaM

2008 Triumph Thruxton av bgojan

Bloggar
Jobbar på..... av Toyman

Röda districtet.. av Toyman

En jävla knall av Toyman