Tack för informationen gfra. Gällande vevhusventilationen så svarade jag BOOST III lite vad jag har för erfarenheter och vad jag läst men det funkar garanterat vilken väg man än väljer...
Går det inte att dra om gaswiren när du får bort original luftburken?
Är det någon eftermarknad RC8 tratt...
Svårt att få det bästa av 3 världar BOOST III ;-) Jag har kört separat filter för vevhusventilationen på M1800´n och det har också funkat utan "kladd", däremot så har jag sett lite bilder på LC8 som har haft "pålagringar" på om det nu var främre eller bakre insugstratten vilket ägarna trodde...
Spännande läsning, jag ska snart utföra samma moddningar på min nu när Wings slip-on sitter monterat. Varför valde du att dra vevhusventilationen till luftfiltret istället för att montera separat och bara dra tempgivaren till luftfilterplattan? Jag beställde min platta från greken utan hål för...
Jag tänkte slänga upp lite bilder allt eftersom det moddas för att få hojen som jag vill.
Orörd original förutom 16 T framdrev, handtagsvärmare och en touring ruta som togs bort efter premiär turen hem.
Ja då börjar prylarna rulla in som det ska nu...
Sulor på era 990´s ?
Yes som rubriken säger, vad har ni för sulor på era hojar?
På min är det som satt på när jag köpte den nån variant av Metezer varav framdäcket är helt slut och baksulan är platt vilket ger lite obehagliga känslor i t.ex. rondeller...
Funderar ev. på denna uppsättning...
Jag vill bara veta om jag skall ha den "platta" sidan ned mot kedjan och vad anledningen är, that´s it. Jag vet att hojen inte kommer rasa ihop bara för att jag skulle vrida den men är bara nyfiken av naturen...
Jamän, nu kvarstår bara den ursprungliga frågan varför den ser ut som den gör istället för att vara helt rund till formen och vad anledningen till formen är???