Det är en löjlig skillnad, prova att ta på 1:an och sen 2:an :P. Mig veterligen förändrar den responsen på gasen. t.ex. 60% svar på gas etc. 2:an är 100% respons.
Provat ettan, blir som en mesig 25kw, den är inte ryckig utan den ökar takten fint och jämnt.
Har inte provat att köra med 2:an än...
Feedback ; kan inte beskriva hur mycket man skäms, men jag har läst mappväljaren under sätet upponer :3freak. märkte detta när jag kollade i manualen så vart jag lite fundersam över att "fästet" på knoppen satt på andra sidan än vad jag såg det :banana
Mjo, han som provade den på verkstaden sa att det var en stor skillnad i vrid mellan min och hans 13.
börjar bli väldigt irriterad på detta eftersom ingenting skall vara fel enligt verkstaden. Samt är motorn från -10
Värt att bänka och se hur den beter sig??
Jag kör själv en 690 smc, men polaren som jag samåker med har en 125:a och vi skulle gärna hitta fler att puttra runt med (jag kör via hans tempo). Hojta till om något är aktuellt :)
Han har en Yamaha dt 125:a
Har exakt samma problem, kan dö närsom jag står på tomgång/rullar med koppling.
nu är det så att mappen skall vara uppdaterad sen 3 dagar tillbaka efter jag lämnade in denne till verkstad.
Är nästa steg att kolla på stiftet??
Kommer även göra 15 min "wonder". Kör med helsystem f.ö.
Vet ej hur...