Stenungsundstråden

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Om du är så kan jag tipsa om SMC:s 2 dagars körning på Rudskogen ( steg 6) ..... 1300 riksdaler/dag ! .... men du måste ju vara SMC medlem.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Någon som kommer till klubbhuset idag? Tänkte komma dit med grabben på en fika :)
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Göteborgsvarvet igår, barnkalas idag och nu när det finns lite ledig tid regnar det... på onsdag skall jag i alla fall "ställa ut" på fordonsutställning för Volvoanställda, blir nog en liten kvällsrunda därefter.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Idag får det bli en tur efter jobbet å testa min nya Garmin Virb Elite :banana Nån som ska med ut?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Barnveckan börjar idag så inget hojåka för min del på en vecka ;)
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
VARNING! Hela vägen mellan Svenshögen och Backamo är täckt i fint grus :huvet:huvet. Jag köper ingen lott idag för turen gick till att häva sladd och jag är jävligt tacksam att jag leker cross på helgerna för det räddade mig idag. Det blev framhjulssläpp i många meter innan jag äntligen stod still. Med tanke på mängden grus gissar jag på lagningar från vägverket men det fanns inga skyltar utsatta.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Tur jag inte tog den vägen till klubben igår då när jag hade grabben bakpå!! Dock är det sånna kuk-lagningar här och där på sträckan mellan Svenshögenavfarten och hasterödskrysset (lilla edet), men den vägen ör ändå så jävla dålig så ingen fläskar väl på där ändå om man är rädd om hojen eller sig själv.

Skönt att det gick bra för dig iaf!!
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Kort update. Trafikverket lät i alla fall seriöst upprörda över situationen med gruset på vägen och skulle omgående skicka ut en bil för att sopa vägen. Dagen har gått åt till att röja på tomten så granskning får ske senare. Dagens goda gärning genomförd.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Anmäl vägverket och hoppas på ersättning (dåliga odds dock). Själv har jag tagit mig kors och tvärs i USA i två veckor (utan MC dock) men denna vecka skall det köras. Vill någon med på grusfria vägar någon kväll får ni lägga in ett svar.
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top