Tack

moddlaren

Guest
helt sanslös återhämtning och att se dej le efter 2 veckor mellan ledstängerna var otroligt:tummenupp
mer än välkommen tillbaka till livet med mc:rock
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Att läsa sånt här berör mig djupt.
Att se sånt här berör mig otroligt mycket mer.

Fortsätt träna, fotsätt kämpa, fortsätt att hålla fast vid de positiva sakerna när bittersnigeln kommer krypande.
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Helt plötsligt så inser jag att man inte ska ta något för givet!
Grymt inspirerande video :tummenupp
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Du är en jävla hjälte! Finner inga andra ord efter att ha sett din video på din återhämtning.
 
Gick med
1 May 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Kawasaki ZX9-R -02
nej det går inte:(,,,behöver hjälpa till med andra benet för att knäa ner.
by the way så har jag klippt o klistrat ihop en film step by step från dag 1 till nu typ....det gör ont i skrevet fortdarande ,det ska ju härdas:3freak

https://www.youtube.com/watch?v=9a3tT7Z9_rE&feature=youtu.be

Hej! Har följt den här tråden ett tag nu..... Kände igen hojen, har sett dig på den många gånger i Nyköping. Kommer ihåg att jag även såg om olyckan i media, fattade ju inte då att det var en Nyköpingskille...
Härligt att det går så snabbt framåt, ser så enkelt ut... Men jag vet vad du gått igenom!
Jag har en mycket nära vän, även han fd. knutte, mer knutte än dom flesta till och med... Han sitter efter liknande olycka i permobil numera! Konstigt nog är han lika glad för det, tror att livet i sig kommer fram när man hamnar i detta??? Så himla härligt att ha honom som vän, men även att se dina stora framsteg! Gillar du bira, så kan vi svepa ett par någon kväll, ha ha..... Med vänlig hälsning Mathias
:fyllisar :tummenupp :)
 

Nickeman

Ny medlem
Gick med
21 May 2011
Ort
Nyköping
Hoj
Nada
Att läsa sånt här berör mig djupt.
Att se sånt här berör mig otroligt mycket mer.

Fortsätt träna, fotsätt kämpa, fortsätt att hålla fast vid de positiva sakerna när bittersnigeln kommer krypande.
Ni är så jävla viktiga för mig och andra skadade bikers när ni skriver uppmuntrande ord...det behövs när det blir jobbigt :krama....blir fan tårögd .
 

Nickeman

Ny medlem
Gick med
21 May 2011
Ort
Nyköping
Hoj
Nada
Hej! Har följt den här tråden ett tag nu..... Kände igen hojen, har sett dig på den många gånger i Nyköping. Kommer ihåg att jag även såg om olyckan i media, fattade ju inte då att det var en Nyköpingskille...
Härligt att det går så snabbt framåt, ser så enkelt ut... Men jag vet vad du gått igenom!
Jag har en mycket nära vän, även han fd. knutte, mer knutte än dom flesta till och med... Han sitter efter liknande olycka i permobil numera! Konstigt nog är han lika glad för det, tror att livet i sig kommer fram när man hamnar i detta??? Så himla härligt att ha honom som vän, men även att se dina stora framsteg! Gillar du bira, så kan vi svepa ett par någon kväll, ha ha..... Med vänlig hälsning Mathias
:fyllisar :tummenupp :)

Hej ja det har gått mycket bra med träningen ,snabba framsteg,jag har blivit lugnare och gladare.....tacksam ändå liksom.
Ja visst kan vi det, öl går bra till fotboll ochså:fyllisar:
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top