Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
GAAAAAAAAAH!!!!! :4skrika :mad :6surkart
Jävla horjobb. Jag hatar när det är kaos och vissa kundjävlar inte kan ha förståelse med att ibland kan faktiskt en hemsida gå ner och då blir det köer till kundtjänst. För i h-vete knip käft o vänta dina 10 minuter i kö för en gångs skull. Vi svarar ju inom 20 sekunder i vanliga fall jävla mög. :4skrika :6surkart :mad


:krama

Det är då man tänker på den där kunden som är så sjukt trevlig så den uppväger 400 nötter som inte kan tänka.

:krama
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Absolut :rofl Vissa kunder är alldeles fantastiska och gör det värt att vara trevlig även när ingen bryr sig

Jag är alltid trevlig tills de kallar mig könsord då varnar jag o sen lägger jag på om de fortsätter.

Hej, jag kommer inte in på hemsidan.

Nae vi beklagar men den är nere för tillfället.

Varför då!?!!!???

Jadu vi felsöker nu då den är nere i hela världen.

Fy fan vad dåligt.

Vafan är det med människor, man borde ta ifrån dom alla tekniska grejer o dumpa dom på en öde ö o säga Survive this shithead!!!

:mad
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag är alltid trevlig tills de kallar mig könsord då varnar jag o sen lägger jag på om de fortsätter.

Hej, jag kommer inte in på hemsidan.

Nae vi beklagar men den är nere för tillfället.

Varför då!?!!!???

Jadu vi felsöker nu då den är nere i hela världen.

Fy fan vad dåligt.

Vafan är det med människor, man borde ta ifrån dom alla tekniska grejer o dumpa dom på en öde ö o säga Survive this shithead!!!

:mad

:rofl


Folk kan inte hjälpa att dom är dumma.

Det är bara att le och ta nästa samtal :brinnerup
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:rofl


Folk kan inte hjälpa att dom är dumma.

Det är bara att le och ta nästa samtal :brinnerup

Dom ska inte ens ringa växeln om sånt skit dom ska ringa kundtjänst.

Men nu fick jag reda på att jag kommer börja halvtid på min nya avdelning nästa vecka, så 6-10 där o sen fram till 15 i växeln. Sen verkar övergången bli V.29. Underbart. :D

EDIT: Mer bra nyheter, jag får skjuta till o från jobbet varje dag antagligen. Haha. Soooooft.
 
Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Dom ska inte ens ringa växeln om sånt skit dom ska ringa kundtjänst.

Men nu fick jag reda på att jag kommer börja halvtid på min nya avdelning nästa vecka, så 6-10 där o sen fram till 15 i växeln. Sen verkar övergången bli V.29. Underbart. :D

EDIT: Mer bra nyheter, jag får skjuta till o från jobbet varje dag antagligen. Haha. Soooooft.




Se. Det är en bra dag :D

Mer fläckar då :crash
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
I morgon får ni se upp för flygande grisar och det är även stor risk att helvetet fryser till is. :)
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag är oerhört intil.......ineti.....intelle......entill........smart! :fakta

:Bugar :clown

Betyder det att jag duschar en dag för tidigt om jag gör det idag eller gäller det bara bad så jag kan få fortsätta duscha när jag vill?
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top