Samsung Galaxy S2 / S3

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Är det någon som har tips/erfarenhet av någon bra skyddsfodral? Funderar om ett sånt i skinn/konstskinn som är typ som en plånka kunde vara något?
 

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
I grunden ett sjukt bra spel men ordlistan de använder suger ju fett. Var o vartannat ord blir ju underkänt.:mad: Håller på att spränga ett kärl på eländet.

Å så håller man på att lära sig skiten, så kommer de säkert gå över till svenska akademins ordlista, då är man rökt! :/

Sitter och väntar på en HTC Sensation Xe som ska komma om en vecka (fick jag höra i butiken). Trimmad sensation (1,5ghz) med någon extra ljudmodul (vad nu det kan vara) och större batteri. Verkar bra på pappret.

http://www.swedroid.se/43695/htc-offentliggor-sensation-xe-med-ljud-fran-beats-och-snabbare-cpu/

"Beats by Dr.Dre" - Är du en sån där hipphoppare? :gnissla :D
 
Last edited:

Lethenstrm

Oldshool Racingmotard
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Köping
Hoj
Honda XR630R -90, KTM 530EXC -08
Vilken version av market har du?
Läste för en stund sedan att det ska finnas en nyare än 3.1.5 som jag har... Den nyaste kanske är snabbare.

Jag har 3.1.5 och upptaderade bara här om dagen..

Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag har två problem. Ett är att den tappar internetuppkopplingen hela jävla fucking tiden. Sjukt irriterade. Är det Halebops fel? Gammal telia nörd som var tvungen att ta halebop pga bindningstid osv. Ska ju vara samma nät. Har uppdaterat den en gång.

Sen så tappa jag ur den ur fickan i garaget under bilen och rulla övertelefonen. Ser ut som kriget på baksidan. Någon som sett chassireservdelar och how-to på youtube?
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Jag har två problem. Ett är att den tappar internetuppkopplingen hela jävla fucking tiden. Sjukt irriterade. Är det Halebops fel? Gammal telia nörd som var tvungen att ta halebop pga bindningstid osv. Ska ju vara samma nät. Har uppdaterat den en gång.

Sen så tappa jag ur den ur fickan i garaget under bilen och rulla övertelefonen. Ser ut som kriget på baksidan. Någon som sett chassireservdelar och how-to på youtube?

Jag ringde och grinade på Telia.
Tydligen har de haft "nåt fel" på sitt nät.
Själv hade jag problem med mitt Spotify.
Nu funkar det däremot.
Hur är det på din sida?
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag ringde och grinade på Telia.
Tydligen har de haft "nåt fel" på sitt nät.
Själv hade jag problem med mitt Spotify.
Nu funkar det däremot.
Hur är det på din sida?

Jag kör spotify i offline mode. Strular iband ändå.
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Tydligen är det så att,trots Telias dementier, att det där satans Wordfeud har sänkt deras nät. Jag kan tro att så är fallet, men häng mig inte om det är fel.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Jag har två problem. Ett är att den tappar internetuppkopplingen hela jävla fucking tiden. Sjukt irriterade. Är det Halebops fel? Gammal telia nörd som var tvungen att ta halebop pga bindningstid osv. Ska ju vara samma nät. Har uppdaterat den en gång.

Sen så tappa jag ur den ur fickan i garaget under bilen och rulla övertelefonen. Ser ut som kriget på baksidan. Någon som sett chassireservdelar och how-to på youtube?

Jag blev av med alla mina nätproblem när jag uppdaterade modemet till det senaste Ki1. Dessa uppdateringar ingår inte i den vanliga från samsung.

http://www.swedroid.se/forum/46634-modem-filer-ki3-ute-8.html
 
Last edited:

999.8cc

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2011
Ort
Örebro
Hoj
R1
Riktig skräptelefon.

Jag var tvungen att ladda min nästan varje dag, stod ut i 2 veckor innan jag lämnade tillbaka skiten. Min föregående telefon laddade jag med 3 veckors mellanrum.

Ni slutade konsumenterna att ställa krav på tillverkarna ?

Jag skulle heller inte köpa en MC som jag bara kan köra 8 km på innan jag måste tanka.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Riktig skräptelefon.

Jag var tvungen att ladda min nästan varje dag, stod ut i 2 veckor innan jag lämnade tillbaka skiten. Min föregående telefon laddade jag med 3 veckors mellanrum.

Ni slutade konsumenterna att ställa krav på tillverkarna ?

Jag skulle heller inte köpa en MC som jag bara kan köra 8 km på innan jag måste tanka.

Man får betala ett visst pris för all funktionalitet och en enorm skärm. Dock är batteritiden en av de bästa i smartphoneträsket....

Nokia 3310 har bra batteritid
 

999.8cc

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2011
Ort
Örebro
Hoj
R1
:Bugar
Man får betala ett visst pris för all funktionalitet och en enorm skärm. Dock är batteritiden en av de bästa i smartphoneträsket....

Ja, en smartphone är väl inte direkt en lyckad mobiltelefon då den ständigt kräver att den måste laddas. Den är väl istället en lyckad minidator.

En MOBIL telefon är väl ändå en sådan som minst klarar en vecka utan laddning. Perfekt att då använda på en långtur med MC'n till Norge eller en segeltur med båten under en hel vecka.
 
Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S

Lethenstrm

Oldshool Racingmotard
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Köping
Hoj
Honda XR630R -90, KTM 530EXC -08
:Bugar

Ja, en smartphone är väl inte direkt en lyckad mobiltelefon då den ständigt kräver att den måste laddas. Den är väl istället en lyckad minidator.

En MOBIL telefon är väl ändå en sådan som minst klarar en vecka utan laddning. Perfekt att då använda på en långtur med MC'n till Norge eller en segeltur med båten under en hel vecka.

Enda anledning att batteriet stoppar längre på en vanlig mobil är ju för att den är så satans tråkig att man bara har den ligger.
Testa å stäng av all synkning och gör allt du kan för att spara batteri med smartphonen, plus pilla lika lite på den som en vanlig lur, så ska du se hur sjukt mycket bättre batteritiden blir ;)

Jag som smsade mycket och lyssnade massa på musik med min sony ericsson c702 eller va den hette, krämase lätt ur det batteriet på mindre än en dag också

Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ska byta SIM i min mobil nu. Lagras det nåt på simkorten, förutom adresser etc (om man nu angett det)

Hittar inget sätt att kolla vad som ligger där. Någon som vet?
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top