Frågor man aldrig vågar ställa

0scar

Guest
Varför spottar ni män så mycket?

Överallt ska det fan spottas, harklas, loskas. Överallt. :gnissla
Går man bara en liten runda på stan så ska man behöva se alla dessa män som kors och tvärs loskar till höger och vänster.
Snela sluta.
Äckligt. :3freak

Lika vidrigt med "coola chicks" som gor detsamma, hur kan man vara sa sjukt ouppfostrad?:zpy

Coola Chicks iCksplonnejson: Tokspacklade, extensions ner till midjan och WT-skor (detta ar inte givet, ibland har dom javligt snygga pjucks). Sen loskar dom ur sig det dar:zpy:zpy
 
Last edited:

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
varför är feminister så äckliga?.
varför inser inte feminister att hela feministrörelsen motverkar det dom försöker arbeta för, eftersom alla hatar feminister?

varför ska allt vara politiskt korrekt? det för mig är en boost för att vara så politiskt inkorrekt som möjligt.

varför tar sverige in massor av invandrare? kan någon förklara det för mig? vad tjänar sverige på att ta in dom? (förutom pizzerior och taxichaffisar)
 

R5+1

Guest
varför är feminister så äckliga?.
varför inser inte feminister att hela feministrörelsen motverkar det dom försöker arbeta för, eftersom alla hatar feminister?

varför ska allt vara politiskt korrekt? det för mig är en boost för att vara så politiskt inkorrekt som möjligt.

varför tar sverige in massor av invandrare? kan någon förklara det för mig? vad tjänar sverige på att ta in dom? (förutom pizzerior och taxichaffisar)
Folk behöver inte va feminister för att var äckliga. Kollegan som petade i näsan och sen med samma hand grävde i godisskålen (gemensam skål för hela gruppen) tyckte jag var äcklig som fan! Beter sig som en 3-åring.:zpy

De enda som behöver vara politiskt korrekta är offentliga människor (borträknat typ dokusåpa-kändisar). Hade inte folk förr i tiden gått emot etablissemanget hade vi förmodligen levt i stenåldern ff.
Att gå till andra extremen och vara så inkorrekt som möjligt är väl kanske lite överdrivet. Men du har fri vilja att göra som du vill.

Invandrare behövs på massa sätt. Vad jag tycker gällande invandring är att man bör nobba vissa kulturer. De som vägrar leva i fred med det svenska samhället behöver inte komma hit. Skicka tillbaka även om de kommer hotas till livet! Vi måste få värna om Sveriges innevånares (inkl invandrarna!) bästa utan att det ska bli demonstrationer och vi ska kallas rasister!:gnissla
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Invandrare behövs på massa sätt. Vad jag tycker gällande invandring är att man bör nobba vissa kulturer. De som vägrar leva i fred med det svenska samhället behöver inte komma hit. Skicka tillbaka även om de kommer hotas till livet! Vi måste få värna om Sveriges innevånares (inkl invandrarna!) bästa utan att det ska bli demonstrationer och vi ska kallas rasister!:gnissla

...du har tydligen världens största kam...
 

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
Invandrare behövs på massa sätt. Vad jag tycker gällande invandring är att man bör nobba vissa kulturer. De som vägrar leva i fred med det svenska samhället behöver inte komma hit. Skicka tillbaka även om de kommer hotas till livet! Vi måste få värna om Sveriges innevånares (inkl invandrarna!) bästa utan att det ska bli demonstrationer och vi ska kallas rasister!:gnissla

kan du dra några konkreta exempel på varför invandringen behövs? hur det gynnar sverige?
jag kan aldrig någonsin tänka mig att fördelarna överväger nackdelarna med invandrare.

min syn på saken är att invandringen endast gynnar invandrarna, visst dom har det hårt i sina hemländer med det har mycket med deras religion att göra (islam, muslimer).
väljer dom att tro på en pedofilprofet och följer hans (idiotiska,vrickade) ord till punkt och pricka så är det inte konstigt att resten av världen inte vill ha nått med dom att göra, förutom sverige....


edit: här är en video för att få lite perspektiv, tycker videon säger allting faktiskt. http://www.youtube.com/watch?v=TLbEVUkFXNA
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Text skriven av obildad fjortis

Så du är omedveten om att många är politiska flyktingar? Och att en del även är kristna och måste därför fly sina hemländer?
Hade du varit insatt i det hela och kommit med ett någorlunda argument så kanske man hade tagit dig på allvar, nu ser man ju bara en liten fjant med en fiddy som avatar och det säger ju en hel del.
Bums tillbaka till moppeforumet :mattias
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Så du är omedveten om att många är politiska flyktingar? Och att en del även är kristna och måste därför fly sina hemländer?
Hade du varit insatt i det hela och kommit med ett någorlunda argument så kanske man hade tagit dig på allvar, nu ser man ju bara en liten fjant med en fiddy som avatar och det säger ju en hel del.
Bums tillbaka till moppeforumet :mattias

Bums tillbaka. Du då Anders, var har du din hoj?
BUMS tillbaka till Familjeliv med dig :)
 
  • Gilla
Reaktioner: eha

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
Så du är omedveten om att många är politiska flyktingar? Och att en del även är kristna och måste därför fly sina hemländer?
Hade du varit insatt i det hela och kommit med ett någorlunda argument så kanske man hade tagit dig på allvar, nu ser man ju bara en liten fjant med en fiddy som avatar och det säger ju en hel del.
Bums tillbaka till moppeforumet :mattias

detta blir mitt svar på ditt inlägg, enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=n7WJeqxuOfQ&feature=related

ang min avatar så är det ryan moores stuntkittade crf 450, märks att du vet vad du pratar om:tungan
edit: kul att du tar till personpåhopp när du inte har nått bra svar på tal, klart tecken på svaghet där.
hur vore det om du tog dig tid till att föra en vettig diskussion istället? du vet, svara på frågorna man ställer osv? övertyga mig att invandringen har mer fördelar än nackdelar! skulle vara kul att höra dig kommentera youtube länken också
 
Last edited:

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
kan du dra några konkreta exempel på varför invandringen behövs? hur det gynnar sverige?
jag kan aldrig någonsin tänka mig att fördelarna överväger nackdelarna med invandrare.

Det kan också bero på att sverige har en åldrande befolkning, dvs medlåldern blir högre pga att vi bla är dåliga på att skaffa nya barn och få vår befolkning att växa.
För att vi överhuvudtaget ska ha råd att ta hand om våra framtida pensionärer så krävs det att vår befolkning ökar.
Som du säkert vet så läggs ju inte våra pensionspengar på en bank och sparas till oss när vi blir 65, dom används och framtida arbetande generations pengar förvänas gå till oss när vi blir gamla, det kommer ju dock bli bajsmacka av detta om antalet pensionärer är fler än arbetande.

Sen finns det ju fler anledningar, tillväxt tex. Om sverige ska föbli ett i-land kräver det att vi har en genomsnittlig tillväxt på 5-6% per år och det blir ju rätt svårt om var befolkning minskar.
 
Last edited:

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
Det kan också bero på att sverige har en åldrande befolkning, dvs medlåldern blir högre pga att vi bla är dåliga på att skaffa nya barn och få vår befolkning att växa.
För att vi överhuvudtaget ska ha råd att ta hand om våra framtida pensionärer så krävs det att vår befolkning ökar.
Som du säkert vet så läggs ju inte våra pensionspengar på en bank och sparas till oss när vi blir 65, dom används och framtida arbetande generations pengar förvänas gå till oss när vi blir gamla, det kommer ju dock bli bajsmacka av detta om antalet pensionärer är fler än arbetande.

Sen finns det ju fler anledningar, tillväxt tex. Om sverige ska föbli ett i-land kräver det att vi har en genomsnittlig tillväxt på 5-6% per år och det blir ju rätt svårt om var befolkning minskar.

fast jag tror fortfarande att invandringen kostar mer än den smakar.
och varför väljer man att nästan uteslutande ta in muslimer? det för mig är helt absurt med tanke på kulturskillnaden, helt ENORM skillnad på en svensk och en muslimsk familj, då vore det nästan vettigare att ta in somalier eller liknande då dom inte är är så besatta av religion.

jag är inte emot invandring, men jag är emot helt extrem massinvandring.
det går alldelest för fort, finns knappt nå jobb alls och ändå fortsätter det att välla in invandrare.
sen är det lite kul att sverige har ändrat GRUNDLAGEN i smyg, numera behöver man inte vara svensk medborgare för att ha rösträtt, det räcker med att bo i sverige så är det lugnt.

varför hörde man inget om det i tidningarna? dom som brukar vara så snabba på att snappa upp minsta lilla grej? kan det vara så att staten har ett finger med i spelet där?:rolleyes:
att ändra grundlagen är endå en jävligt stor grej.

(ja jag är medveten om att jag är lite smått konspiratorisk)
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
fast jag tror fortfarande att invandringen kostar mer än den smakar.
och varför väljer man att nästan uteslutande ta in muslimer? det för mig är helt absurt med tanke på kulturskillnaden, helt ENORM skillnad på en svensk och en muslimsk familj, då vore det nästan vettigare att ta in somalier eller liknande då dom inte är är så besatta av religion.

jag är inte emot invandring, men jag är emot helt extrem massinvandring.
det går alldelest för fort, finns knappt nå jobb alls och ändå fortsätter det att välla in invandrare.
sen är det lite kul att sverige har ändrat GRUNDLAGEN i smyg, numera behöver man inte vara svensk medborgare för att ha rösträtt, det räcker med att bo i sverige så är det lugnt.

varför hörde man inget om det i tidningarna? dom som brukar vara så snabba på att snappa upp minsta lilla grej? kan det vara så att staten har ett finger med i spelet där?
att ändra grundlagen är endå en jävligt stor grej.

(ja jag är medveten om att jag är lite smått konspiratorisk)

Nu är väl ändå somalier muslimer men men. Jag kan hålla med dig till viss del, jag är inget jättefan av invandring men tyvärr så går det inte att blunda för att det är en nödvändighet. Svenska kvinnor föder <2 barn och det leder till befolkningsminskning.

Vart har du läst att det räcker med att bo i sverige för att får rösta, det kan jag ju informera dig om att det inte stämmer.
Minns inte exakt men för kommunalvalet måste du väl ha varit bosatt i minst två år eller nåt sånt. Riksdagsvalet får du inte rösta i utan att vara svensk medborgare.

Arbetslöshet kan vi också diskutera om du vill. Folk är oftast på tok för insnöade på att arbetslöshet är dåligt oavsett, men hade vi inte haft en arbetslöshet på några procent hade vi istället haft en skyhög inflation och då hade EU blivit aslacka, det är väl iof det misnta problemet. det är när kronan blivit så svag att vi saknar konkurrenskraft på den internationella marknaden som det blir jobbigt
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
eskilstuna (enligt wikipedia):

"Eskilstuna är en av de svenska orter som har störst sverigefinsk befolkning. Under hösten 2004 lämnade Eskilstuna kommun ett yttrande till "Utredningen om finska språket" där man ställer sig positiv till att ingå i ett utvidgat finskt förvaltningsområde...Från 2010 ingår också Eskilstuna i det finska förvaltningsområdet. Omkring 10 000 personer bosatta i Eskilstunaområdet har finländska rötter."

ok, är det här ett sätt för finnarna att roffa åt sig sverige? :confused:
sen vet man ju hur finnar är, har alltid kniv och en flaska kosken i bakfickan...hur kommer det sig att de växer som svampar i jorden, snart har de ju tagit över hela det här landet utan att vi fattat nåt!!

fyfan dessa avskum måste skickas tillbaka illa kvickt, jag har ingen lust att döpa mitt barn till eiiikuouvuupierrtiiiöööhninen...
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
fyfan dessa avskum måste skickas tillbaka illa kvickt, jag har ingen lust att döpa mitt barn till eiiikuouvuupierrtiiiöööhninen...

och skulle alla finnar starta Finska partiet i kommunalvalet skulle dom ju få 16,5% direkccct!
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
ok, är det här ett sätt för finnarna att roffa åt sig sverige? :confused:
sen vet man ju hur finnar är, har alltid kniv och en flaska kosken i bakfickan...hur kommer det sig att de växer som svampar i jorden, snart har de ju tagit över hela det här landet utan att vi fattat nåt!!

Så tyckte man förr och finnarna mobbades som fan.
Men de sprängde ju aldrig sig själv. Någonsin.
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top