Skriv-vad-du-vill-tråden

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Det hoppas jag verkligen inte för den här dagen vär sämre än de sämsta jag haft tillsammans!
Eh. En hel del värre än bara en backspegel och en stolpe.
Var en snubbe som tjafsade med mej för att plasten på hans grejer var bruten så han var fundersam på om det saknades grejer. Kunde ju bara säga att det är dom lådorna jag fick. Och när jag var på Flygfyren och drog av en bur så upptäckte jag att salt/sockerpåsen i botten gått sönder så har en fin hög med salt/socker i skåpet. Samt på vägen till Nörrtälje så slängde jag en blick på kylgrejen och läste av tempraturen 2 grader. :skrämd Hade stått på -13 när jag lämnade Johanneshov. Även det löste sej efter frenetiskt tryckande på nerpilen. Hoppas bara inget blev förstört... :gnissla Dom grejerna förlorar jag ingen sömn över även om det hjälpte till att dra ner humöret. Men det här så lär det ju kännas som jag går mot skampålen när jag ska heja på chefen imorrn bitti.

Kan ju iallafall säga att när jag ätit middag så ska jag BADA. Läääänge.

En Volvo fick jag. :rolleyes: Från typ tidigt 90-tal eller nåt...

Låter som du har börjat köra lastbil åt ICA, stackare säger jag bara.. :arsele
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Du är helt frisk förutom att det brinner i magen? :va

:D Japp prata med fabbror docktorn och han berättade att jag har magkatarr efter magsjukan....de känns ju som de brinner i magen hela tiden. Men nu har jag medicin och mår bra :)

Förutom att hon hänger här...:D

:7peta trodde det var ett "friskhetstecken" när man hängde här ;) :tungan
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
:D Japp prata med fabbror docktorn och han berättade att jag har magkatarr efter magsjukan....de känns ju som de brinner i magen hela tiden. Men nu har jag medicin och mår bra :)

Helt frisk förutom att du har magkatarr och knaprar piller.. :dummer
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Helt frisk förutom att du har magkatarr och knaprar piller.. :dummer

Ja va fan man måste ju se de positiva i de negativa har jag hört ;)
Är frisk förutom att jag har magkatarr och äter medicin mot de (låter de bättre? )
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Oj oj lilla flicka :krama Jag lovar att det blir värre! Men jag kan hålla med om att det kan kännas hårt när så mycket kommer på en gång! Det viktigaste är som sagt bara att hålla lugnet! När du fått nästa bokstav på din rosa lapp å kommer ut å åker lite så kan jag berätta många skräckhistorier såväl från mig själv, mina medarbetare och närmaste vänner :)
Några exempel är allt från en hel gata med backspeglar, hela lass som välter ut genom skåpsidor, voltade bilar, splitter nya kajluckor, broviadukter, bränder, kontaktledningar och min personliga favorit, avstängning av Essinge-leden ett par timmar :D
Som sagt, välkommen till transportbranschen - där det alltid kan bli värre! :tummenupp

Ja men som sagt det där var ju bara smågrejer. :) Det värsta med den här "incidenten" var ju att det var första dagen som jag körde själv. Kändes ju jättebra när jag ringde. "Joserrö chefen. Jag har råkat "repa" en bil men det är inga problem. Och justdet! Underkörningsskyddet ligger i skåpet." :näsblod
Idag körde jag bara omkull en skylt som vägarbetare ställer ut samt körde vilse på väg mot Årsta. :banana
Förövrigt parkerar folk som luder.

Låter som du har börjat köra lastbil åt ICA, stackare säger jag bara.. :arsele

Inte ICA utan nåt företag som heter Per Svensson Transport som kör livsmedel för Coldsped så jag antar att det är ungefär samma. :gnissla

Mjo, lite bättre kanske. Men man kan ju inte göra rent den innan JAG hunnit vakna!!!11 :tungan

Elaka jävlar. Gjorde det säkert på pin kiv. :tungan
Kan man lära sej gilla kaffe eller är det lika bra att köra med Red Bull? :va
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
...Jag har råkat "repa" en bil men det är inga problem. Och justdet! Underkörningsskyddet ligger i skåpet." :näsblod
Idag körde jag bara omkull en skylt som vägarbetare ställer ut samt körde vilse på väg mot Årsta. :banana
Förövrigt parkerar folk som luder.

Som sagt, han e van... Jag lovar! :tummenupp Man lär sig av att ha sönder saker! Det borde inte vara så, men så är det... För har man väl gjort det en gång gör man sällan om det!
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Ja va fan man måste ju se de positiva i de negativa har jag hört ;)
Är frisk förutom att jag har magkatarr och äter medicin mot de (låter de bättre? )

Passa dig för mängden Voltaren bara, den slår ju ut levern istället! Magkatarr e inte kul, been there... Min mage har aldrig blivit bra efteråt!
Tänk på vad du stoppar i dig och se till att inte stressa, för stressen är OFTAST den största boven i dramat!
Hoppas du klarar dig bättre än jag gjort!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooooood moooooooorning...

på jobbet o aptrött... Mina två kära kollegor som var fylltrattar igår behövde hämtas från jippo... Hmmmm.. väldigt smart av mig att ställa upp när jag ska upp 05:30 på morgone...
Men vadå.. man behöver väl inte sova mer än typ sådär 4 timmar?? eller?? Innan 13h arbetspass??? :D

*hinkar kaffe*
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Gooooooooood moooooooorning...

på jobbet o aptrött... Mina två kära kollegor som var fylltrattar igår behövde hämtas från jippo... Hmmmm.. väldigt smart av mig att ställa upp när jag ska upp 05:30 på morgone...
Men vadå.. man behöver väl inte sova mer än typ sådär 4 timmar?? eller?? Innan 13h arbetspass??? :D

*hinkar kaffe*

Väldigt snällt gjort av dig! :tummenupp
Hoppas de är evigt tacksamma för att du ställde upp! =)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Väldigt snällt gjort av dig! :tummenupp
Hoppas de är evigt tacksamma för att du ställde upp! =)

Hehe... Jo de är tacksamma o väääldigt glada att jag orkade... hehe..
Den ena är fortfarande full... Den andra är lite mer som en människa (troligen nykter HAHAHAHA).. Tur då hon faktiskt jobbar idag.. *asg*
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jahopp, då har den lilla åranscha varit såld i 12h, undrar om man inte ska ringa lite firmor idag och vara lite köpdryg :fakta
Jag SKA ha en -10 till bra pris då -11:eek:rna finns ute i butikerna.....

Tror jag vet en med erat riktnummer som sitter och hoppas på ej åransch hoj denna gången :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Strax.....!! =)

Eexakt.. :D

Fått i mit 4 koppar kaffe (ja okej en kopp egentligen men den är som en hink så det ryms 4 koppar enligt kaffebryggarens mått)... *pigg som fan just nu*
Undrar hur många fler såna jag behöver dricka för att inte somna innan 19:30... *asg*
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Eexakt.. :D

Fått i mit 4 koppar kaffe (ja okej en kopp egentligen men den är som en hink så det ryms 4 koppar enligt kaffebryggarens mått)... *pigg som fan just nu*
Undrar hur många fler såna jag behöver dricka för att inte somna innan 19:30... *asg*

Hihi! =)

Lycka till med att hålla dig pigg o vaken!
Nu ska jag åka till jobbet!

*vinke vink*

Jahopp, då har den lilla åranscha varit såld i 12h, undrar om man inte ska ringa lite firmor idag och vara lite köpdryg :fakta
Jag SKA ha en -10 till bra pris då -11:eek:rna finns ute i butikerna.....

Tror jag vet en med erat riktnummer som sitter och hoppas på ej åransch hoj denna gången :D

Lycka till! :)

Undrar VEM det kan vara.......samma person som skrek i högan sky när vi försöka dra in henne till de årancha hojjarna på mc-mässan för några år sedan kanske................ ;)
 
Last edited:
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top