Speed Triple-tråden Sthlm

JensaR

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2008
Ort
Vasastan
Hoj
Daytona 675
Världens längst lunch i solen! Just gotta love this weather!

Skoj att ni gav er till känna, måste hänga på någon gång.

Imorgon blir det en tur till rosenhill, ska invänta en kompis från Gävle som kommer ner.

Några fler som ska ut och åka imorgon?

samling när? var?



/J




Vi tjörrrde för fort, HD is the shit men klarar inte überljusfart! :D
Cool liten manick, om du nu kan få den å funka? :krama



Vi väntar alltid in, det kan ju dyka upp en älg... :mattias
Och tack för idag boys! :yoparty



Mein! :2cool

Och du var den som smet? LucaBrasi (svart Daytona), SpeedMonster (vit S3) och stf_paPs (blau S3) var de andra grabbarna som noterade: "-Eeey, det är nån som drar med din hoj, gubbe."

För körningar, kolla denna tråd, för även om det finns en D675sthlm-tråd så hänger & kör vi ofta tillsammans. De flesta inläggen kommer således här, även om vi sporadiskt gör lite inlägg i D675-tråden för att hålla den vid liv... För att hävda oss mot storebror lixom :hihi
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Kan nog bli lite gasasatan i helgen! :) Frågan är om du har vårat tempo i kroppen nu Skotten, efter att ha legat i ide i vad kan det vara nu... 2, 3 somrar...:D

Fick nåt mail från TCL om att Triumph avslutar sin Roadshow där på lördag, 22/5, mellan 10 och 16. Provkörning erbjudes, liksom korv och kaffe. Kanske finns chans för de som kör tjejhojar att testa en Speed Triple med andra ord!:krama

Enligt YR på förmiddagen idag, verkar lördag bättre än söndag iaf... Jag får dock lägga in en liiiiiten brasklapp för att det kan bli båtåka istället för hojåka för min del på lördag, men det vet jag senare ikväll isåfall...

Menar du att du kommit upp i övriga gruppens tempo nu Shootis?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Menar du att du kommit upp i övriga gruppens tempo nu Shootis?

Nästan. :krama Nästan.

Har inte kollat själv, men hörde att det sänds nån Champions Leauge-match på TV6 imorgon kväll åxå... Nån som e sugen på mina öl och kan nöja sig med 46" bild, så skulle vi kunna kolla lite och sen dra en sväng på Medis eller så på kvällen...:)

EDIT: Bayern München - Inter, Lördag, kl. 20.30 på TV6... F.k....
 
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Speed Triple Tråden STHLM

Nästan. :krama Nästan.

Har inte kollat själv, men hörde att det sänds nån Champions Leauge-match på TV6 imorgon kväll åxå... Nån som e sugen på mina öl och kan nöja sig med 46" bild, så skulle vi kunna kolla lite och sen dra en sväng på Medis eller så på kvällen...:)

EDIT: Bayern München - Inter, Lördag, kl. 20.30 på TV6... F.k....

Hade jag inte varit en så infernalisk fotbollshatare hade jag gärna dykt upp och snott några bärs :D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Nästan. :krama Nästan.

Har inte kollat själv, men hörde att det sänds nån Champions Leauge-match på TV6 imorgon kväll åxå... Nån som e sugen på mina öl och kan nöja sig med 46" bild, så skulle vi kunna kolla lite och sen dra en sväng på Medis eller så på kvällen...:)

EDIT: Bayern München - Inter, Lördag, kl. 20.30 på TV6... F.k....

Hade jag gärna gjort om det inte vore för att Anneli vill ha mig hemma när våra gäster kommer :rolleyes:

Har ju inte sexan i teven längre... fuck, -vill se hockey vm
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
hajade aldrig vart moose insidenten inträffade??
(måste vart när jag åkte å tittade på måsar eller nått...)
jag såg "typ" en örn och en katt,:fakta så desså:D

Inte jag heller! :gnissla Enligt paPs smet han ut å sniffa på min arrowpipa, brände sig om nosen och galoperade tillbaks till sin trygghetszon i den mörka skogen... :D

Kattungen vid vägkanten va ju jetegullig, dock såg det ut som lillstackarn försökte sjunka ner i asfalten när vi kom ångandes :katt

Nå'n som ska ut och åka i helgen?

Puss!

Jag åker till Prag. Bjuder du på pussar får du hänka! :krama

Kan nog bli lite gasasatan i helgen! :) Frågan är om du har vårat tempo i kroppen nu Skotten, efter att ha legat i ide i vad kan det vara nu... 2, 3 somrar...:D

Skräm inte bort grundaren av S3-tråden nu, jag har säkert hela sommarens Rosenhill-fika inneståendes hos honom. Plus ett äpple! :fakta

Hade jag inte varit en så infernalisk fotbollshatare hade jag gärna dykt upp och snott några bärs :D

Stop stop! :mad: Det finns ingen ursäkt för att tacka nej till gratis bira hos Shootis! :öl
(förutom om man lämnat landet) :mattias
 

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Ingarö
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Inte jag heller! :gnissla Enligt paPs smet han ut å sniffa på min arrowpipa, brände sig om nosen och galoperade tillbaks till sin trygghetszon i den mörka skogen... :D

Kattungen vid vägkanten va ju jetegullig, dock såg det ut som lillstackarn försökte sjunka ner i asfalten när vi kom ångandes :katt



Jag åker till Prag. Bjuder du på pussar får du hänka! :krama



Skräm inte bort grundaren av S3-tråden nu, jag har säkert hela sommarens Rosenhill-fika inneståendes hos honom. Plus ett äpple! :fakta



Stop stop! :mad: Det finns ingen ursäkt för att tacka nej till gratis bira hos Shootis! :öl
(förutom om man lämnat landet) :mattias

mäh, hur svårt ska det va?? :D om man nu ska lämna landet så tycker jag man ska lämna nycklarna till oss så att vi kan dricka upp hans öl ändå!! vi kan ha den som klubblokal ju.. med
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
mäh, hur svårt ska det va?? :D om han nu ska lämna landet så tycker jag han ska lämna nycklarna till oss så att vi kan dricka upp hans öl ändå!! vi kan ha den som klubblokal ju.. med

Määähäää!!! Jag vet vaffö LucaBrasi inte dricker bira. :hihi

"-Vi var lite sena från start, så jag bestämnde mig för att rida avvaktande runt svängen innan jag sände fram LucaBrasi. Jag var egentligen aldrig orolig, för jag visste att jag satt på en riktigt bra häst.", analyserade jockey Rafael Schistl.

:rofl :rofl :rofl
 

Bifogat

  • Luca Brasi.jpg
    Luca Brasi.jpg
    32.7 KB · Visningar: 31

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Speed Triple Tråden STHLM

LucaBrassasatan ska dricka upp shooter bärs i morgon :)

När gasar ni andra på dan?
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Köpte ett Biltema batteri till ghetto-tripeln idag. Nå'n som testat dom?
Har hört att dom ska vara helt ok!

Gniffen...fan va' du e ute å reser nft!

Jag försöker nog ta mig ut en sväng på söndag! Förövrigt så har Snadisch gått över till japanskt nu....ska man tro karln så står S3'orna stilla i jämförelse..som dag å natt.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
shooter låter hälsa att det inte blir nå bomba med piggelinen i morgon :fakta
så deså!:tuttar:tuttar

Shooter låter hälsa att han åkt båt och solat på Mälarn idag :fakta
Med en :tuttar bredvid sig. Så deså!

Och nu är han hemma och har kalla :öl i kylen och först Hockey-VM och sen Champions Leauge på TV:n!:tungan Kom nu, så kör vi!:fyllisar
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Shooter låter hälsa att han åkt båt och solat på Mälarn idag :fakta
Med en :tuttar bredvid sig. Så deså!

Och nu är han hemma och har kalla :öl i kylen och först Hockey-VM och sen Champions Leauge på TV:n!:tungan Kom nu, så kör vi!:fyllisar

Jag antar att du lånat båten från "beslagtagna båtar lagret" hos snuten...och att du konstaplat till dig bärsen från några stackars fjortisar.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top