Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det är inget ovanligt att folk välter under krypkörningen, det tror jag att dom flesta har gjort...:)

Som Pluggen skrev, vi alla har gjort det... i stort sett.

Jo, men blir så sur när jag gör det. :/

På´t igen bara!! :)

Vem kör du med?

Tomas. :)

vi utgår ifrån att klart.se är en skitsida, för det står att det är hög risk för åska imorgon i sthlm, det går inte jag med på, det är bara sjögräs jag är mer rädd för än åska.

Åska som är så mysigt!
Blir det åska imorrn ska jag sätta mej ute på trappen och njuta. :)
 
Last edited:

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
GOMORRRRRRRRRRON!

Eradi: Det är rätt bra å få trilla lite lungt å fint så man får känslan av hur det känns å få moppen över sig... De väger ju mer än man tror ;)

Carnivore: Det är inte långt från KS till donken! Du får väl hoppas att hon hamnar på KS :D


edit: blir inge moppe för mig ikväll oavs. väder, ska bara ut en snabb sväng med bilen men i övrigt så håller jag mig hemma hos hunden
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det måste vara olagligt å behöva gå upp så här tidigt!!!!11

08:39.....:rolleyes:
Om du istället för att slå på datorn, logga in på SH och leta upp tråden
alt. kolla mailen sover så får du ju minst 10 min till... :hihi
Men det värsta är ju att jag håller fullständigt med..
Inte före 10... Förutsatt att jag vaknat av mig själv då... :D
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Se det så här, bättre att göra det med skolans hojar än med sin egen.

Jo det är sant, men mera sur att jag går omkull öht. :/ Känner nästan hur Tomas undrar i sitt stilla sinne varför jag ska upp på hoj öht typ (fast det är väl min jävla osäkerhet som spelar in som alltid antar jag. Att när jag är halvbra på nåt och nån som kan det står brevid och dumförklarar en i tankarna).
Och han tycker tydligen jag ser skraj ut. Igår så gick han igenom vad vi skulle göra och avslutade med att vända sej till mej och säga att "Se inte så jävla skraj ut! Det här fixar du!" Klart jag fixar det, så jävla dålig är jag inte, och skraj är jag inte heller så jag fattar inte alls vad det kommer ifrån. :confused:

Sure, gör det medans vi är ute och KÖR MOTORCYKEL. :D :yoparty

:FU
Nåt ska jag njuta av när jag inte har hoj och kort och kan pyssla med det. Fan, om man hade utrustning ändå så kunde man tigga att få åka med som spätta nån gång. :tungan
Skulle vilja köpa ett par handskar att ha till körlektionerna iallafall, eftersom handskarna som finns där luktar helvet! Men inte ens det har man råd med...

nä tvi fan, dags för dig att bättra på självbevarelsedriften, åska är livsfarligt och låter hemskt och är bara förknippat med dåliga saker.

Som sagt: självbevarelsedrift + MC = :confused:
:tungan Åskväder är mysigt plus att vi har vår privata åskledare (Roslagsbanan) 50 meter från kåken så speciellt stor risk är det inte. En gång när jag var typ tio coh det blev världens åskväder med spöregn och allt så gick jag och mina bröder ut och spelade krocket. Då slog blixten ner i trådarna över rälsen. Jävlar vilken smäll! :yoparty


Öööh... Antar det... :jättedåligpånamn :)

GOMORRRRRRRRRRON!

Eradi: Det är rätt bra å få trilla lite lungt å fint så man får känslan av hur det känns å få moppen över sig... De väger ju mer än man tror ;)

Morrn. Jorå! Och en sak är klar är att skulle jag gå omkull när jag är ute och kör för mej själv så finns inte en snöbolls chans i helvete att jag skulle få upp den själv. :D
De kallade mej för Bulten i lumpen för att jag var så jävla klen.

Det måste vara olagligt å behöva gå upp så här tidigt!!!!11

:fakta:fakta:fakta
Morgon är det inte förren 8, och god är den tamejfan inte innan 10!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
08:39.....:rolleyes:
Om du istället för att slå på datorn, logga in på SH och leta upp tråden
alt. kolla mailen sover så får du ju minst 10 min till... :hihi
Men det värsta är ju att jag håller fullständigt med..
Inte före 10... Förutsatt att jag vaknat av mig själv då... :D

Ameh... det gjorde jag ju när jag var på jobbet såklart! Då hade jag redan sovit 10 min till :gnissla
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jo det är sant, men mera sur att jag går omkull öht. :/ Känner nästan hur Tomas undrar i sitt stilla sinne varför jag ska upp på hoj öht typ (fast det är väl min jävla osäkerhet som spelar in som alltid antar jag. Att när jag är halvbra på nåt och nån som kan det står brevid och dumförklarar en i tankarna).
Och han tycker tydligen jag ser skraj ut. Igår så gick han igenom vad vi skulle göra och avslutade med att vända sej till mej och säga att "Se inte så jävla skraj ut! Det här fixar du!" Klart jag fixar det, så jävla dålig är jag inte, och skraj är jag inte heller så jag fattar inte alls vad det kommer ifrån. :confused:

Du... jag gick omkull med körlärarens hoj (!!) vid en tight vändning... då kan man snacka om att skämmas och tycka att man är värdelös... numera snackar vi skit på McD Svea på onsdagskvällar. :)

:FU
Nåt ska jag njuta av när jag inte har hoj och kort och kan pyssla med det. Fan, om man hade utrustning ändå så kunde man tigga att få åka med som spätta nån gång. :tungan
Skulle vilja köpa ett par handskar att ha till körlektionerna iallafall, eftersom handskarna som finns där luktar helvet! Men inte ens det har man råd med...

Vad har du för storlek? Har nog ett par övergivna stl 9 du kan få låna (behöver de igen när frugan väl kan åka med igen)
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
:FU
Nåt ska jag njuta av när jag inte har hoj och kort och kan pyssla med det. Fan, om man hade utrustning ändå så kunde man tigga att få åka med som spätta nån gång. :tungan
Skulle vilja köpa ett par handskar att ha till körlektionerna iallafall, eftersom handskarna som finns där luktar helvet! Men inte ens det har man råd med...

Åhh vilka minnen man får tillbaka.
Komma till körskolan på eftermiddagen en varm, solig dag.
Gå in för att byta om till deras kläder som är fuktiga av personerna som åkt innan och svettats.
Stoppa ner fötterna i skorna som gör att dom stinker mer än vanligt i flera dagar efteråt.
Sen dom där underbara handskarna :yoparty
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Fan, om man hade utrustning ändå så kunde man tigga att få åka med som spätta nån gång. :tungan
Skulle vilja köpa ett par handskar att ha till körlektionerna iallafall, eftersom handskarna som finns där luktar helvet! Men inte ens det har man råd med...

Åh fy f.. minns hur den där utrustningen luktade, handskarna var ju som liljekonvalj jämfört med jackan, burr! Jag har i alla fall ett par handskar du kan få, dom är alldeles för stora för mig. Kollar storlek i kväll. PMa mig ditt nummer om du vill ha dom.

(Känner en viss samhörighet med dig, haha jag är också livrädd för att tappa hojen, för jag skulle aldrig få upp den, jag törs inte ens leda den om den skulle vingla till!)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Vafan, är det bara jag som köpte egen utrustning före första lektionen för att jag hört hur illa skolans luktar??? :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Vafan, är det bara jag som köpte egen utrustning före första lektionen för att jag hört hur illa skolans luktar??? :D

Nope... Jag köpte också precis ALLT... TOTALvägrar att köra i nån annans äckliga kläder... :zpy
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Du... jag gick omkull med körlärarens hoj (!!) vid en tight vändning... då kan man snacka om att skämmas och tycka att man är värdelös... numera snackar vi skit på McD Svea på onsdagskvällar. :)



Vad har du för storlek? Har nog ett par övergivna stl 9 du kan få låna (behöver de igen när frugan väl kan åka med igen)

Hm, jag vet faktist inte. På skolan har de skrivit storlekar från XXL till XXS på handskarna så har inte kollat upp exakta storleken. Använder XXS iallafall. Fast de är nog för små, de sitter väldigt precis. Tomas reagerade på det också när jag tog av dom, för mina knogar var alldeles röda.

Åh fy f.. minns hur den där utrustningen luktade, handskarna var ju som liljekonvalj jämfört med jackan, burr! Jag har i alla fall ett par handskar du kan få, dom är alldeles för stora för mig. Kollar storlek i kväll. PMa mig ditt nummer om du vill ha dom.

(Känner en viss samhörighet med dig, haha jag är också livrädd för att tappa hojen, för jag skulle aldrig få upp den, jag törs inte ens leda den om den skulle vingla till!)

Ryggskydden är härliga också. :D Tog ett skydd igår och släppte det direkt och ville tvätta händerna. :zpy Genomblöt.
Härligt. :) Skickar PM, så får se om de passar. :)
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ryggskydden är härliga också. :D Tog ett skydd igår och släppte det direkt och ville tvätta händerna. :zpy Genomblöt.
Härligt. :) Skickar PM, så får se om de passar. :)

Ännu härligare är det om man använder körskolans hjälm och den är dyngsur när man tar på sig den, det hände mig, det sa plask när jag satte på mig den...:zpy Så ska du köpa bara en sak att använda på körskolan, köp en hjälm.:fakta
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top