Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Vilket mysigt väder det är idag :)

Morrn :hej
Jag gillar regn :) (och inte för ni andra inte ska få köra)

Regn är mysigt! det blir rent och fräscht överallt och det luktar "sommrigt" efter regn. dessutom är det väldigt mysigt att ligga inne i sängen och höra regnet smattra mot rutorna, det blir en sån "kura ihop sig" känsla.

Ibland får jag till och med en såndär inpuls att jag vill gå ut i regnet och bara bli genomvåt, om det ösregnar... Vanligt småregn eller duggande klarar jag mig utan, men ösregn är nått speciellt med :) Lite befriande är det faktiskt att bli genomvåt när man är ute, och det börjar ösa ner.

Jag kanske är lite udda? :va
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag gillar regn :) (och inte för ni andra inte ska få köra)

Regn är mysigt! det blir rent och fräscht överallt och det luktar "sommrigt" efter regn. dessutom är det väldigt mysigt att ligga inne i sängen och höra regnet smattra mot rutorna, det blir en sån "kura ihop sig" känsla.

Ibland får jag till och med en såndär inpuls att jag vill gå ut i regnet och bara bli genomvåt, om det ösregnar... Vanligt småregn eller duggande klarar jag mig utan, men ösregn är nått speciellt med :) Lite befriande är det faktiskt att bli genomvåt när man är ute, och det börjar ösa ner.

Jag kanske är lite udda? :va

Häng med till Italien, där ska det regna satan! Det kan det väl vara värt? :)
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Jag gillar regn :) (och inte för ni andra inte ska få köra)

Regn är mysigt! det blir rent och fräscht överallt och det luktar "sommrigt" efter regn. dessutom är det väldigt mysigt att ligga inne i sängen och höra regnet smattra mot rutorna, det blir en sån "kura ihop sig" känsla.

Ibland får jag till och med en såndär inpuls att jag vill gå ut i regnet och bara bli genomvåt, om det ösregnar... Vanligt småregn eller duggande klarar jag mig utan, men ösregn är nått speciellt med :) Lite befriande är det faktiskt att bli genomvåt när man är ute, och det börjar ösa ner.

Jag kanske är lite udda? :va

Lite?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Gött, nån åra kan vara bra att ha med sig så man kan styra lite och ha som putt-i-från-pinne bort från grenar och grund.

Nu skiner solen här på djävulsön, dax att snart gå ut och snickra lite.
Ah! Smart... sånt man lär sig när man vart med förr... visdom ;)

Jag ska se om jag kan skrapa fram en åra med då... annars får det duga med en gammal gardinstång :hihi
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top