WCX Summerparty 2/8

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Haha farligt fulla folk är nog det enda farliga där.... iof kan priserna i baren vara farligt låga med.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Ska du dit? Funderade själv på det, men känner ju inte en kotte där. Känner i och för sig inte dig heller. Det lär väl i och för sig ändra på sig efter tio öl. Då känner man alla. :tummenupp

Jag hade aldrig åkt dit. Fulla, odrägliga, skränande och räliga männskor. :D Pengarna tar aldrig slut och så låga priser i baren gör situationen ofta ohållbar. Trångt och jävligt......

Ta en fras i mun och rabbla:

Vad är en bal på slottet?


:tungan

Vågar man sig upp? :hihi

Nä, se dessutom upp för Mark, Blomman och Häggen. Dom äter besökare från outertown till frukost. :D
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag hade aldrig åkt dit. Fulla, odrägliga, skränande och räliga männskor. :D Pengarna tar aldrig slut och så låga priser i baren gör situationen ofta ohållbar. Trångt och jävligt......

Ta en fras i mun och rabbla:

Vad är en bal på slottet?


:tungan

Är priserna kanske till och med så låga, att man har mer pengar på fickan när man lämnar festen än när man kom dit? :hihi

Vad är en bal på slottet i jämförelse med WCX Summerparty? :gnissla
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Alla ni som inte har förstånd att klara av att bli tillräcklig fulla på wcx är välkomna hem till mig så kan vi tjyvstarta. Detta koncept har aldrig misslyckats...iaf ingen gång man kommer ihåg.

Vadå?! :va
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Är priserna kanske till och med så låga, att man har mer pengar på fickan när man lämnar festen än när man kom dit? :hihi

Vad är en bal på slottet i jämförelse med WCX Summerparty? :gnissla

Om du har mer stålar med dig hem...då har du ett gäng förbannade WCXare efter dig. :hihi Troligen ölkassan som är försvunnen då. :D

Psst....ÅK! :yoparty
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Om du har mer stålar med dig hem...då har du ett gäng förbannade WCXare efter dig. :hihi Troligen ölkassan som är försvunnen då. :D

Psst....ÅK! :yoparty

Nu verkar det som att en polare blev lite sugen på att hänga med, en Göteborgare som hamnat här nere i södern, så det börjar luta åt att just åka upp. :tummenupp



Så, ni WCX:are, är det bara att dimpa in i klubbhuset och börja häva öl?
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Ska du dit? Funderade själv på det, men känner ju inte en kotte där. Känner i och för sig inte dig heller. Det lär väl i och för sig ändra på sig efter tio öl. Då känner man alla. :tummenupp
Nä, blir inget nu..

Fick en plats i gul grupp på Srw istället! :banana
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Alla ni som inte har förstånd att klara av att bli tillräcklig fulla på wcx är välkomna hem till mig så kan vi tjyvstarta. Detta koncept har aldrig misslyckats...iaf ingen gång man kommer ihåg.

Vadå?! :va

du ska fan se till att packa upp knullboxen till klubben jag har ju lovat att bidra med EL och sen ska ni grilla väl
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jag plågar inte. I mitt huvud så finns det inte på kartan att du inte ska komma. Jag är räknar kallt med att högre makter flyttar berg om så krävs för att du ska kunna komma. :nicka

haha, ja jo dessvärre blir det nog inte så, den här gången. Jäkla otur att ni la den samma vecka som jag flyttar. :(


Miss wet T-shirt???:tuttar :slicka

Dom får popcorn av mig som pris i alla fall...

(Fast jag kanske ställer upp själv.)

hum, Miss wet T-Shirt, Utan blomman?? hur i helvette ska det gå.... jag får fixa nått...



Ska tänka lite på en lösning på närvaron, och återkommer på fredag el lördag med svar :)
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top