Kärleksfixartråden

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Vem behöver kärlek?
gör som jag mitt liv kändes tomt så hämtade hojjen ur rajsbussen rulla in den i vardasrummet och nu är det massa kärlek i mitt hem... va tvungen att starta den med så nu luktar de tom kärlek:tummenupp
 

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Göteborg/Jonsered
Hoj
Gsxr 1000 K8
Vem behöver kärlek?
gör som jag mitt liv kändes tomt så hämtade hojjen ur rajsbussen rulla in den i vardasrummet och nu är det massa kärlek i mitt hem... va tvungen att starta den med så nu luktar de tom kärlek:tummenupp


Coolt har min me i vardagsrummet i en lägenhet på 7:e våning, så slipper jag sakna henne, förlora henne, hon är trygg hos mig, och ingen rör henne utan min närvaro .
ibland har vi det mysigt ihop kollar på film osv..typ jag pillar lite på hennes skruvar och sånt när man är sömnlös..hihihi ;)
det är Löve :tummenupp
 
Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Vem behöver kärlek?
gör som jag mitt liv kändes tomt så hämtade hojjen ur rajsbussen rulla in den i vardasrummet och nu är det massa kärlek i mitt hem... va tvungen att starta den med så nu luktar de tom kärlek:tummenupp

Coolt har min me i vardagsrummet i en lägenhet på 7:e våning, så slipper jag sakna henne, förlora henne, hon är trygg hos mig..
ibland har vi det mysigt ihop kollar på film osv..typ jag pillar lite på hennes skruvar och sånt när man är sömnlös..hihihi ;)
det är Löve :tummenupp

Ni är ju skadade :dummer
Jag parkerade min på andra sidan stan och tittade inte ens på skiten på 5 månader nästan (kanske fyra och lite till :va)... Det är kärlek om något.
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top