Nya profil-inlägg

Jag köpte en tröja med blixtlås fram och ingen huva. Storlek M Tryck på ryggen, inget annat Passar mig som är 175 cm väger 82 kg. Ej använd, inser att jag har för många tröjor.
Pris det som jag gav förra året, kommer ej ihåg just nu
Hej

Jag såg din 1198 annons. Hur är skicket på motorn? Jag antar att den är nedplockad av en anledning. Är det bara fälgar och gafflar som saknas eller mycket annat man måste komplettera med?

M.v.h

/James
Hej vad heter du? Försöker matcha 1-kronar-Swish till rätt namn på SH.
Vänligen,

Morris
totoro
totoro
Leif Rosenholm
Totoro med litet t tydligen
Tjenare! Det var min TRX 2-rad topp du portade för många många månvarv sedan!
Har haft ett par olika hojjar sedan dess och nu en FZ8. Kollade lite på skoj efter portare och en gammal tråd med dig dök upp här....så såg jag att du var aktiv fortfarande :)
Hobbyportar du fortfarande??

mvh
Mattias
Boost 3
Boost 3
De va länge sedan sist, jo jag portar forfarande men mest tvåtaktsskotrar för de är inte många som portar nyare fyrtaktare längre.
//Benny
Hej, Peter här. Blev tydligen något fel på vårt utbyte av telefonnummer. Finns på 0709373697. Trevlig sommar//Peter
Rolig kommentar? Njaeee....
RymdBörje
RymdBörje
Ursäkta men jag förstår inte riktigt vad du syftar på? Du får väldigt gärna förse mig med en länk till den "mindre roliga" kommentaren.
silja
silja
Jag tror helt enkelt att det inte finns någon som är seriöst fartblind. En sådan person borde vara avliden för länge sedan på grund av sin åkomma. :)
Installera en hosts fil från
https://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm så blir du av med det mesta
du kan dessutom (i varje fall jag i Mint Linux), lägga till egna siter i hosts / editera hosts filen du vill slippa
bifogar skärmbild på exempel där facebook är satt på spärr av mig
mvh Comeback / Erik

Bifogat

  • 20230610-hosts-utdrag-Comeback.png
    20230610-hosts-utdrag-Comeback.png
    45.4 KB · Visningar: 9
Kurt-Olsson
Kurt-Olsson
Ingen dum ide faktisk. Danke
steffe
steffe
Jag var tvungen att fixa ett par entryn för ett tag sen, första för att få bort irriterande videouppspelning på lokaltidningen mitti.se och sen "antivirusvarning från avast" på shodan.io.
Ska lägga in mvps-listan snart, tack för den infon.

0.0.0.0 youplay.se
0.0.0.0 delivery.youplay.se
0.0.0.0 shodan.io geonet.shodan.io
Hej Björn,
Hoppas att allt är bra med dig och alla i familjen.
Har du och Martebo hunnit med att börja testa ’Mass dampern’ på svingen på hans hemmabygge ännu för att bli av med, om jag kommer ihåg rätt… bakhjuls studs? Eller har det varit fullt upp som vanligt. Hälsar också ifrån Bettan till alla de dina.

Kör med stram vajer
Tomas
bg
bg
Hej Tomas!
Kul att du hör av dig!!! Vi har inte hunnit köra en meter ännu. Martebo var inte klar med allt inför Danmark. Tanken var att vi skulle preimärköra kommande helg på Våler istället, men tyvärr kraschade jag på endurance på Knutstorp igår och har skadat foten.
bg
bg
Han har byggt om svinginfästningen från glidlager till nållager och förstärkt upp den. Vi får se hur det funkar när vi kommer ut på banan. Annars får vi försöka maskera med massdämparen...
Mvh BG
Joe Dalton
Joe Dalton
Hoppas att det inte är något allvarligt med foten så du kan vara 'fit for fight' till årsrejset. Klubben har en medlem som åxå gick på öronen på Knutstorp som du kanske är bekant med :unsure:. Det är Lotta Kronåker/Boström (RS660). Hon dunkade tydligen i höften rätt ordentligt och bröt en tå (?) i sin vurpa. Krya på dig och kanske passa på och ta lite ledigt nu i det vackra vädret under konvalescenten:tummenupp
Top