XT 125 trim?

_Prowler_

Galning
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
XT 660x köpes!!!
råkade köpa en XT 125 X och den är bland det slöaste jag har kört,
vet någon vars eller hur man kan göra för att den ska gå om bilarna som ligger å kryper på hundra? trim osv!

Edit: Ska endast köra med den en sommar (2007) och vill ha billiga snabba tips, så som drevning (klarar den lilla motorn det?) avgassystem (billigt vette faan men värt ett försök +få bort moppeljudet)

http://www.youtube.com/watch?v=3bRLPa-7RV0 här finns det nån som har filmat accet på en XT125

Last edited:
2813217 råkade köpa en XT 125 X och den är bland det slöaste jag har kört,
vet någon vars eller hur man kan göra för att den ska gå om bilarna som ligger å kryper på hundra? trim osv!
Testa på alla andra ställen förutom google och stickyn.

råkade köpa en XT 125 X och den är bland det slöaste jag har kört,

Jag skulle rekomendera att sälja hojen och köpa en 2 takt istället, ska du trimma kommer det bli dyrt, och inte göra så mkt skillnad på effekten:tummenupp
T.ex så har jag inga problem med att gasa förbi bilar som ligger i 100 med min rs:)

Jag skulle rekomendera att sälja hojen och köpa en 2 takt istället, ska du trimma kommer det bli dyrt, och inte göra så mkt skillnad på effekten:tummenupp
T.ex så har jag inga problem med att gasa förbi bilar som ligger i 100 med min rs:)

Jag har inte heller några problem med att dra bilar ;).. 2-takt is the shit (om vi snackar 125cc)

finns nog rätt så många som tycker att 2takt är skit :tungan
jag är inte en av dom ;)

Edit: skrev fel på en smiley, för van med fjollhoj.se

Last edited:

Alltså 2T ska du ha säljd in xt o köp nån 2 taktare :P min polare har en XT 06 han satte på ett gianelli (5000kr) det gjorde växlarna lite längre :P haha om du ska ha en duglig 4t så köp en honda cbr där är tryck i den :P eller så gör som min fassa köp en Kawasaki 750 :P den drar bra den

Har själv en Honda nsr den nyare modellen ej trimmad men går fint som fan :D:yoparty

2815385 Alltså 2T ska du ha säljd in xt o köp nån 2 taktare :P min polare har en XT 06 han satte på ett gianelli (5000kr) det gjorde växlarna lite längre :P haha om du ska ha en duglig 4t så köp en honda cbr där är tryck i den :P eller så gör som min fassa köp en Kawasaki 750 :P den drar bra den

Har själv en Honda nsr den nyare modellen ej trimmad men går fint som fan :D:yoparty
Han bytte väll förfan inte drev i växellådan med hjälp av gianellit?

Alltså 2T ska du ha säljd in xt o köp nån 2 taktare :P min polare har en XT 06 han satte på ett gianelli (5000kr) det gjorde växlarna lite längre :P haha om du ska ha en duglig 4t så köp en honda cbr där är tryck i den :P eller så gör som min fassa köp en Kawasaki 750 :P den drar bra den

Skryter lite mycket där va?
Btw, det är faan inte drag i en cbr, dom är fett slöa.

ja ni, jag har funderat å funderat, 2T vet jag går bra som attan, har kört cross ett bra tag innan ja skaffa XT;fanskapet, men ja ska dock bara köra en sommar med den innan ja byter upp mig 500cc mellan benen, så snabba tips tex drevning å avgassystem är mkt välkommna :D

Skryter lite mycket där va?
Btw, det är faan inte drag i en cbr, dom är fett slöa.

alltså ja mennar föratt vara 4-taktare den drar ju xt me fett mkt marginal....Och ja kawasakin drar det mesta:P dock inte ghostrider men lite annat haha :pannkyss

Han bytte väll förfan inte drev i växellådan med hjälp av gianellit?

växlarna blev längre bara, alltså mer vridmoment :arsele

Last edited:
LAL....alltså ja mennar föratt vara 4-taktare den drar ju xt me fett mkt marginal....wow fan va ja skryter lal :P ja bara sa det haha :pannkyss

nä retard. växlarna blev längre bara, alltså mer vridmoment. Har du aldrig suttit på en hoj eller?:arsele

Moppefu... nej jag väntar tills nån annan säger det:corn

huh va babblar du om :S:confused:

Att du kanske bör se över hur du skriver och beter dig. Och helt sonika lägga av med moppesnacket såsom "min fassas sjufemmti drar din hundrasjufemma pHetT bra asZå!"
Att kalla folk för "retard" är kanske inte bästa sättet att få respekt på ett hojforum heller.:rolleyes:

alltså ja mennar föratt vara 4-taktare den drar ju xt me fett mkt marginal....Och ja kawasakin drar det mesta:P dock inte ghostrider men lite annat haha :pannkyss

växlarna blev längre bara, alltså mer vridmoment :arsele

Men det går väll förfan inte att varva mer än till varvtalsbegränsningen.:mad: :pannkyss

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back