Vita fälgar, hit eller shit?

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Går i tankarna på om man ska pulverlacka fälgarna vita.. vad tror ni om det?

såhär ser den ut i dagsläget

Bifogat

• vita fälgar.jpg
    vita fälgar.jpg
    119.2 KB · Visningar: 437
nää....

varför inte orange :)
vem kommer ihåg en fegis? :D

Last edited:
vitt e nästan aldrig fel.. dock jobigt o rengöra hela tiden..
jag ska ha vitt på mitt nästa bygge :tummenupp

Tokjobbigt med vita fälgar, men skit nsyggt när de väl är rena.
Har vita fälgar på båda mina hojar och det tar max en timme efter man har rengjort dom så ser de ut som skit igen :brinnerup

Tokjobbigt med vita fälgar, men skit nsyggt när de väl är rena.
Har vita fälgar på båda mina hojar och det tar max en timme efter man har rengjort dom så ser de ut som skit igen :brinnerup

Det är lika fult med skit på svarta fälgar också, om du tänker på det.

Till trådskaparen: du kan ju polera fälgarna istället, hade passat bra till det svarta i mina ögon ialf.

jag blev dåe inte missnöjd med mitt val av vita fälgar iaf.
tror det skulle sitta som ett smäck på din hoj :tummenupp

Bifogat

• gsx600f sf.jpg
    gsx600f sf.jpg
    122 KB · Visningar: 180
Själv har jag alltid gillat vitt så jag röstar på vitt. Som nån skrev i en annan tråd... "vitt är det nya svart"

Jag stämmer in i samma tonart som resten av manskören och säger vitt. Den kommer bli rysligt mumma i mina ögon!

/perris

Ja tycker då du inte ska lacka fälgarna vita, den är ju hur råå som helst som den är med vita stripes som den är nu:tummenupp . Det är ju ett jävla underhåll med vita fälgar, ja blev galen varje gång ja smörjde kedjan, hur länge man än vänta så stänkte det och blev ett helvetes kladd att få bort. Visst blir det kladd på svarta fälgar oxå, men det är så himla mycket enklare att hålla rent.
Jag lackade om mina fälgar från vita till svarta under vintern..

vit is da shit, funderar med att lacka om mina med vit pearllack:tummenupp, det e ju så pimp med white pearl:tungan

Frågar nån mig säger jag att vitt är shit!

(all skit syns. Otacksamma som faan att hålla rena osv osv + att det ÄR inte snyggt heller! :D)

Back