Vart tog filen vägen?

Tompaelias

Fd R1 åkare som nu mera åker enduro
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
R1 -01 *såld* nu YZF250 -05 *såld* Ktm 250 EXC-F -08 *såld* Ski-doo Mxz 600 Ho Sdi -06
Jag har råkat ut för ett irriterande problem på datorn..

Jag har tagit bort en del gamla filmer för att få plats på hårddisken, och får upp meddelandet att filen är för stor för att lägga i pappers korgen och undrar om jag vill ta bort filen utan att lägga den i papperskorgen..

Jag klickar på OK och filen försvinner men jag får inget mer utrymme på håddisken??? :confused:

Någon som vet vart den kan ha hamnat?
Har letat o sökt efter den utan o hittat..

Mvh Tomas

Genom att köra scandisk eller checkdisk kan ev. problemet lösas. En defrag kanske också vore på plats?

Tompaelias skrev:
Jag har råkat ut för ett irriterande problem på datorn..

Jag har tagit bort en del gamla filmer för att få plats på hårddisken, och får upp meddelandet att filen är för stor för att lägga i pappers korgen och undrar om jag vill ta bort filen utan att lägga den i papperskorgen..

Jag klickar på OK och filen försvinner men jag får inget mer utrymme på håddisken??? :confused:

Någon som vet vart den kan ha hamnat?
Har letat o sökt efter den utan o hittat..

Mvh Tomas
Vill du ta bort en fil utan att den mellanlandar i papperskorgen så kan hålla ner vänster-shit tangenten tillsammans med delete.

//\//\

Mojje skrev:
Vill du ta bort en fil utan att den mellanlandar i papperskorgen så kan hålla ner vänster-shit tangenten tillsammans med delete.

//\//\

funkar lite bra med höger shift knapp...

markera altså filen håll nere valfri shift knapp å tryck på delete.

Har du norton systemworks installerat så sparar den filen i vecka innan den försvinner. Högerklicka på papperskorgen och välj "empty norton protected files" !

Knorten skrev:
Har du norton systemworks installerat så sparar den filen i vecka innan den försvinner. Högerklicka på papperskorgen och välj "empty norton protected files" !

Tackar där låg filerna..

Nu har jag helt plötsligt en massa plats på hårddisken.. :banana

Mvh Tomas

Back