Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Tja!
För några veckor sen marksynade jag "lite" på Gelleråsen. Efter det var hojen ganska död. Jag böt batteri (det gamla sprack), och satte ihop allt. Stendött. Soppapump mm gick, men det hände inget när jag tröck på startknappen. Skickade jag 12V direkt på startmotorn så gick den igång. Jag hade en annan ECU-box, så jag böt, och då startade den så fint så!
Skickade iväg den på lite svets, dvs bort med ECU, laddregulator, batteri mm och la undan alla kablar lite snyggt.
Nu har jag samma problem igen!
Sidostödsrelät klickar när jag slår på tändningen, soppapumpsrelät likaså (det reagerar även när jag slår av å på dödaren), jag tycker mig ha kollat dom flesta kablar, mätt en del, å kolla fysiskt på resten. Allt ser ok ut! Men när jag trycker på startknappen händer inte en smack! Självklart har jag neutral i, stödet upp, koppling inne, testat olika startknappar, kollat så att dom funkar mm. Men nu börjar jag ge upp
Är det någon som har något tips?
För några veckor sen marksynade jag "lite" på Gelleråsen. Efter det var hojen ganska död. Jag böt batteri (det gamla sprack), och satte ihop allt. Stendött. Soppapump mm gick, men det hände inget när jag tröck på startknappen. Skickade jag 12V direkt på startmotorn så gick den igång. Jag hade en annan ECU-box, så jag böt, och då startade den så fint så!

Skickade iväg den på lite svets, dvs bort med ECU, laddregulator, batteri mm och la undan alla kablar lite snyggt.
Nu har jag samma problem igen!