Vad tror ni om detta?

Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Street Triple, Ktm Freeride
Traktordäcken på.. (Tkc-80), tycker själv att det ser rätt coolt ut. Hoppas att dom funkar hyfsat på både asfalt och grus.... Även fixat till baken lite i vinter, sågad skärm, ledlyse och blink.

Bifogat

• IMG_3934.JPG
    IMG_3934.JPG
    29.6 KB · Visningar: 382
  • IMG_3933.JPG
    IMG_3933.JPG
    29.8 KB · Visningar: 305
niofemtiofyrarr skrev:
Traktordäcken på.. (Tkc-80), tycker själv att det ser rätt coolt ut. Hoppas att dom funkar hyfsat på både asfalt och grus.... Även fixat till baken lite i vinter, sågad skärm, ledlyse och blink.

jaa. dom lär nog funka jävligt bra på just asfalt... :D :hihi

såg helt klart rått ut, du lär kunna piska grusväg fint i varje fall :tummenupp men hur funkar de på asfalt? :va

Jag är jäkligt impad av tkc80,, hade det bak och testade på gokartbanan, detta var på hösten och det var kanske 5+ då greppade dom bättre än kompisarnas racedäck, dom kom ju inte upp i temp. Kunde komma in med hyffsat kontrollerad sladd i vissa kurvor också.. Jag blev impad...

Hört det från flera som testat. Dom ser ju inte så gatvänliga ut.... Tkc-80 är tydligen ett gatdäck skuret som enduro??..

mr_hman skrev:
Jag är jäkligt impad av tkc80,, hade det bak och testade på gokartbanan, detta var på hösten och det var kanske 5+ då greppade dom bättre än kompisarnas racedäck, dom kom ju inte upp i temp. Kunde komma in med hyffsat kontrollerad sladd i vissa kurvor också.. Jag blev impad...

philsson skrev:
men hur funkar de på asfalt? :va

Bättre än på grus. Körde med TKC80 på min drz tidigare och jag skulle inte köra på dessa igen eftersom jag i stort sett enbart kör på grus.

niofemtiofyrarr skrev:

Jaså,här har han gömt bilderna mmmmmmmmmm ser nice ut! :tummenupp
Hoppas på att komma och se dom i verkligheten snart. :banana

Back