Vad irriterar ni er på nu?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
På TV, i radio, tidningar eller så.

För min egen del stör jag mig ganska friskt på den där killen i reklamen om digital-tv. Ni vet han som sitter med farsan och snackar om riktig digital-tv med parabol och samtidigt är toktäppt låter det som. Hatar ungar som är så... Va tokglad när det verka som de sluta köra den reklamen. Men så kom den tillbaka... :fatta!

FreddaAbborre skrev:

För min egen del stör jag mig ganska friskt på den där killen i reklamen om digital-tv. Ni vet han som sitter med farsan och snackar om riktig digital-tv med parabol och samtidigt är toktäppt låter det som. Hatar ungar som är så... Va tokglad när det verka som de sluta köra den reklamen. Men så kom den tillbaka... :fatta!
Hahaha. Han är gryyym! Såg han senast igår.

Dock HAAAAAAAAATAR jag Jamba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FreddaAbborre skrev:

Du jag inte bara stör mig, jag hatar den. Utan parabol med parabol med parabol utan parabol med parabol...

Edit: Irriterande är när cd-skivor hoppar, jag blir helt tokig o vill bryta sönder dom.

Det irriterar mig när rubrikskapare slår knut på sig själva:

Katastrofdödschockolycka i Karesuando, 1 hund skadad.

Robban W skrev:
Du jag inte bara stör mig, jag hatar den. Utan parabol med parabol med parabol utan parabol med parabol...

Edit: Irriterande är när cd-skivor hoppar, jag blir helt tokig o vill bryta sönder dom.

Kan man inte starta en namninsamling och hoppas de tar bort den reklamen?!

Men håller med mikke om att de fyra jamba per reklampaus är lätt irriterande

Vet ni vem som är irriterande? Radio Citys jävla puckonörd Håkan eller vad han heter. Han som pratar som om han skitit sig själv i munnen och harklat ur det med punghår. :huvet :brinnerup

ALLA SKÅNINGAR SOM INVADERAT RADIO Å TVKANALER... så man måste lyssna på¨deras wannabe-sätta-gröten-i-halsen-å-låta-som-en-dålig-dansk-prat...
värre gutturala läten får man leta efter :mad: :4skrika

"svälj gröten danskjävel" som en vis man sade

heimdal skrev:
ALLA SKÅNINGAR SOM INVADERAT RADIO Å TVKANALER... så man måste lyssna på¨deras wannabe-sätta-gröten-i-halsen-å-låta-som-en-dålig-dansk-prat...

:finger

Tur att jag inte talar renodlad skånska då...

SSB skrev:
Det irriterar mig när rubrikskapare slår knut på sig själva:

Katastrofdödschockolycka i Karesuando, 1 hund skadad.
Eeeeexakt, patetiskt är vad det är..

heimdal skrev:

Och dom som inte kan säga "r"... Om man säger så här, hade jag inte haft armar hade jag inte jobbat som snickare.. Det verkar som det skall vara skorrande dårar i radio.. Vad fan är det om igentligen..

Tycker den där reklamen om Santa Lucia från Galbani (Eller vad den där osten heter) är FÖRBANNAT irriterande. Det är den kvinnliga rösten i reklamen jag inte klarar av...måste trycka på mute varje gång den dyker upp.....grrrrrr

Och sen har vi ju Jysk reklamen. Det står ett par och lastar in en madrass (Har jag för mig) på flaket på en lastbil. Bakom dem så är det en kö med bilar där den främre tutar Jysk Jingeln...gubben som sitter i den bilen ser ut att onanera när han "tutar"...kolla det nästa gång...sketa sköj.

Socrates skrev:
Tycker den där reklamen om Santa Lucia från Galbani (Eller vad den där osten heter) är FÖRBANNAT irriterande. Det är den kvinnliga rösten i reklamen jag inte klarar av...måste trycka på mute varje gång den dyker upp.....grrrrrr

Och sen har vi ju Jysk reklamen. Det står ett par och lastar in en madrass (Har jag för mig) på flaket på en lastbil. Bakom dem så är det en kö med bilar där den främre tutar Jysk Jingeln...gubben som sitter i den bilen ser ut att onanera när han "tutar"...kolla det nästa gång...sketa sköj.

(WORD)

senn hatar jag den där hjävla "kontakt nr reklamen"
- jag vill ha en tjej, fatar inte internet, gillar inte krogen mm...... visas också på MTV.

ps. Skottpengar på JAMBA. ds.

korvgubbe skrev:
Word!

Hatar:

"- Päääträää hiiipphååb!! ..Som Späälar dä fetaste tålvorna!"

Frank i P3 ska vi inte prata om .. där är det enbart massa uttalshandikappade rödvins-halvalkoholiserade-misslyckade-konstnär-å-poet-offer

p3hiphop är ju bra, va snackar ni om egentligen? Om man ska irritera sig på nått p3 musikprogram så är det ju troligtvis att mats nileskär i p3soul har världens vidrigaste röst. Han bara väser fram orden som att han vore en kåt skallerorm.

vad som stör mig mest i hela världen är folk som säger: Dagens I-landsproblem. Varenda gång nån skriver det här på sporthoj så måste jag slå sönder nånting i ren ilska här hemma.

honkiie skrev:
p3hiphop är ju bra, va snackar ni om egentligen? Om man ska irritera sig på nått p3 musikprogram så är det ju troligtvis att mats nileskär i p3soul har världens vidrigaste röst. Han bara väser fram orden som att han vore en kåt skallerorm.

vad som stör mig mest i hela världen är folk som säger: Dagens I-landsproblem. Varenda gång nån skriver det här på sporthoj så måste jag slå sönder nånting i ren ilska här hemma.

Mats är cool!

Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem

Back