Vad har hänt?

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Nyss hemkommen från en internetfri semester sätter jag mig vid min kära dator och ska surfa Sporthoj. Till min fasa ser jag att det finns 63 sidor med nya inlägg. :skrämd

Eftersom min tid är värdefull (läs: jag är lat) skulle jag uppskatta om ni ville ge mig uppdaterad information om vad som har hänt de senaste fyra veckorna.

Välkommen tillbaks McB. :hej

McB skrev:
Nyss hemkommen från en internetfri semester sätter jag mig vid min kära dator och ska surfa Sporthoj. Till min fasa ser jag att det finns 63 sidor med nya inlägg. :skrämd

Eftersom min tid är värdefull (läs: jag är lat) skulle jag uppskatta om ni ville ge mig uppdaterad information om vad som har hänt de senaste fyra veckorna.

Välkommen tillbaks McB. :hej

Det absolut viktigaste som hänt är att jag har skaffat mig en sporthoj. Och den är Guld, inte brun. Okej, lite brun då men mest guldfärgad. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=17593

Säg att den är fin så blir jag glad. :crash

Mavve och GSXR1100F har bråkat. Mavve blev bannad men är tillbaks under nytt nick. Samma gamla visa alltså.
Freppa har vurpat med Zündappen och slagit upp knät.

Min hoj blev utsatt för ett stöldförsök vilket har gjort mig till en blivande mördare.
Sporthojfesten är snart.

bara läs min undertext igen så fattar du :crash

750RR - Maverick_750RR

..." och steven blev utröstad för att han åt alla kakorna i bigbrother-husets speciella kakburk. Denna som dom vunnit i en pristävling mot Lag Baltikum... "

ungefär sådana saker sker ständigt här på den okrönta men bästa doku-s-såpan: Sporthoj.com

:hej

Vad blygsamt.
Det där tjaffsandet är inget viktigt, det har väl rullat på som vanligt med eller utan vissas inverkan, världen gick inte ens under.
Men inga världsproblem eller liknade löstes medans du var borta.

Silwer skrev:
Vad blygsamt.
Det där tjaffsandet är inget viktigt, det har väl rullat på som vanligt med eller utan vissas inverkan, världen gick inte ens under.
Men inga världsproblem eller liknade löstes medans du var borta.

Vi löser ofta världsproblem.

ETT VÄRLDSPROBLEM ÄR JU DET HÄR MED TJUVARNA!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Vi bildar en pakt och ger varandra alibin om vi råkar ha ihjäl en hojtjuv :tummenupp

I mitt nya garage skall det finnas sånna saker som gör att ni verkligen önskar att ni aldrig nånis bröt upp den dörren era XXXXX tjuvar! :mad:

750RR

Mavve skrev:
Vi löser ofta världsproblem.

ETT VÄRLDSPROBLEM ÄR JU DET HÄR MED TJUVARNA!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Vi bildar en pakt och ger varandra alibin om vi råkar ha ihjäl en hojtjuv :tummenupp

I mitt nya garage skall det finnas sånna saker som gör att ni verkligen önskar att ni aldrig nånis bröt upp den dörren era XXXXX tjuvar! :mad:

750RR
Jo, men nu är ju du tillbaka och kan lösa dem helt enkelt.

RoLLER har presenterat sig som kung över fulfilmer :bow & roliga trådar skrivna på fyllan. (fylletrådarna brukar dock raderas dagen efter...)

Jag har totalkvaddat hojen.......dessutom satt det sprilans nya däck på!

Ravetrancer skrev:
Jag har totalkvaddat hojen.......dessutom satt det sprilans nya däck på!

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd
Din lila som jag tänkte lägga bud på imorgon?????

Nej, men den lila???

750RR :eek: :eek: :eek: berätta nu

Rave: Är det sant?! Hur mår du?! (förutom det uppenbara)

McB: Välkommen tillbaka. Själv satsar jag på att spamma sönder internet nu när jag inte är så mobil. Gjort något skoj på semestern?

/Freppa - Din Allsångsledare i cyberrymden

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back