vad händer bottare?

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
vilken tyst sida här e:confused: här var så mkt hets o snack för men nu händer här inget:confused: själv tränar ja på bana så mkt där e tid o pengar för det o tiderna blir lite lite bättre men inget markant:va har haft trevligt sällskap av saltvik o rune o han den andra med vtr sp1an som ja inte kommer ihåg namnet på på falkenberg :tummenupp skall köra 2 dagar med actionpics på knudan o kanske anderstorp till helgen ......

ngr som vill avslöja hur det går för o hur det ser ut inför tex falkenberg? såg att benny har sin hoj till salu

mvh tobbe

Innen Falken så blir det trening, justering, instilling og ikke minst NM superbike på Mo i Rana:tummenupp Vi har nå fått oppsett og sykkel på stell, så fra og med nå er det kun topp 5 plasseringer som gjelder:)

om jag tar bort 2 tändhattar från min r1 får man va me å leka då :tungan

Jag är ute och tjuvkör på gatan, enda träning jag hinner med tyvärr :tummenupp

Nej, inte med racehojen.. fast, kanske kan vara nåt ;)

Du är ju heltids RR-förare tobbe så mycket som du kör!! :D

Tror det blir en vända upp till anderstorp till helgen. Om jag hinner få ihop hojen. Måste träna, har ju inte kört ordentligt sedan anderstorp.
Å falkenberg har jag aldrig kört på men det ser ut att vara ont om träningar där innan racet :huvet.

härligt härligt

härligt härligt med litta skvaller:tummenupp får erkänna att ja e nog helt-tidsförare men inte fan hjälper det ha ha :va skall nog osså upp o köra på anderstorp :tummenupp sen har vissa det i sig ang fart i kurvorna osv osv men ja som vanligt grubblar ja för mkt ang att vurpa men den dagen det släpper då saaaaaaaaaaaaaaatan går de undan :tummenupp

Tobbe, vad hände i REC på Knutstorp? Stod #16 Scary Krappa med dig och bröderna Paulsson under kvalet, men under race #16 Team Nordic Mix?

vi vann

vi vann ju:tummenupp ha ha ha nä bara skoja, det måste varit ngn bugg för tore o brodern banga ur o skall inte köra mer tyvärr,,..snyft :mad:

Tobbe, vad hände i REC på Knutstorp? Stod #16 Scary Krappa med dig och bröderna Paulsson under kvalet, men under race #16 Team Nordic Mix?

ha ha ha

:huvethttp://www.youtube.com/watch?v=yCVtwG5F46s ett varv baklänges på falkenberg när peter saltvik kommer ikapp mig:va ja jag vet att ja kör för slött

Last edited:
Back