Vad gör Mr K?

Jimmyretta

medlem
Gick med
13 Apr 2003
Hoj
Skit i det du!
Tror bestämt att Mr är Kåt på VVs hoj :hihi

Blir det små sukisar nu? :tungan

Bifogat

• SRW heldag och Kolmården 035.jpg
    SRW heldag och Kolmården 035.jpg
    44.5 KB · Visningar: 239
JAGvet vad K gjorde!!!
...här är anledningen till att VV sålt sin hjälm :rofl

Robz skrev:
JAGvet vad K gjorde!!!
...här är anledningen till att VV sålt sin hjälm :rofl
På tal om hjälm....

Nu har vi ju en Darth Vader (Robz med sin "pshysssshhh" öppning på hjälmen) och en Imperial Trooper (VV med sin vita Arai) så nu får alla vi andra akta oss för the dark side! :D

Maverick_ou812 skrev:
På tal om hjälm....

Nu har vi ju en Darth Vader (Robz med sin "pshysssshhh" öppning på hjälmen) och en Imperial Trooper (VV med sin vita Arai) så nu får alla vi andra akta oss för the dark side! :D
May the force be with you.........
tyckte väl att den hjälmen kliade.....den var ju invaderad av flatlöss....och nu vet vi varför. Så lomax...TVÄTTA genast :D

Den vita hjälmen var egentligen min blommiga suomy...men som ni ser på bilden så blev den sedemera kamoflerad av mr.K....... :lol

Von Vettet skrev:
May the force be with you.........
tyckte väl att den hjälmen kliade.....den var ju invaderad av flatlöss....och nu vet vi varför. Så lomax...TVÄTTA genast :D
l

HMMM... tror du det funkar med Radar???? :gnissla

Stackaren ser ju frusen ut, han värmer säkert bara klockspelet vid utblåset

MrK blev så rädd när han fick höra att han kommit under 1.20 på Knudan att han helt enkelt skiter ner sig! Att han står vid VV´s hoj är av en slump...

tjena

oscar skrev:
MrK blev så rädd när han fick höra att han kommit under 1.20 på Knudan att han helt enkelt skiter ner sig! Att han står vid VV´s hoj är av en slump...
tjena olle hur e läget roligt att se dig sähär ibland inte ofta man ser dig på macken nu ju hur går det med körningarna? :banana

stiffmaster skrev:
tjena olle hur e läget roligt att se dig sähär ibland inte ofta man ser dig på macken nu ju hur går det med körningarna? :banana

Det går bajs! När ska vi köra cross då? :)

Maverick_ou812 skrev:
På tal om hjälm....

Ska man börja hålla utkik efter YODA på gatorna snart då med eller... :D :D

yoohan skrev:
Hörru, nog för att jag inte har hår, och att mina öron står ut, men det där var fan slag under bältet! :D
Mohahahahahahahaaaaaa

Viss likhet finns!!

Bifogat

• Yoda.JPG
    Yoda.JPG
    21.5 KB · Visningar: 36
  • movie3_sm.jpg
    movie3_sm.jpg
    10.7 KB · Visningar: 118
Last edited:
Fyfan för dig... jag säger bara en sak... det är bäst du ikläder dig full hockey-skyddsutrustning nästa gång vi ses... för knäpuckarna kommer inte hjälpa dig denna gången!!! :mad:

Sååå ofördelaktig bild asså.... jag tror det sista pålleman kommer se innan allt blir svart kommer likna något mer åt detta hållet ->

Maverick_ou812 skrev:
Mohahahahahahahaaaaaa

Viss likhet finns!!

Bifogat

• maffia.jpg
    maffia.jpg
    107.6 KB · Visningar: 35
yoohan skrev:
...jag tror det sista pålleman kommer se innan allt blir svart kommer likna något mer åt detta hållet ->
"Mr Anderson, I believe the non existing spoon has been thrown... eat a cookie and the future will become faster on the tracks" :hihi

EDIT: :felämne
Mr K is the father of all future Zukis...?

Last edited:
Back