Triumph Street Triple-tråden

Felix83

Tuffa hojåkare har väst!
Gick med
18 Jan 2022
Hoj
Triumph Street Triple RS -17, Suzuki Bandit 600 -00
Planen var att jag skulle klara lappen nu i höst och sedan köpa en Street Triple för att fira. Så blev det inte, så jag köpte en för att trösta mig med istället. Jag har i alla fall hunnit ut och övningskört med den en gång, det är helt klart lite skillnad mot min gamla Suzuki Bandit 600!

Planen för vintern är att montera Triumph original kraschpuckar och motorskydd samt tankgrepp. Framdäcket är original från -17 så det ska bytas.

En stor service ska den också få, så nu till min undran: Vilken motorolja och bromsvätska kör ni med?
IMG_20221009_133143_1~2.jpg

SwePace

Nuförtiden är folk dum i huvudet nå djävulskt.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Planen var att jag skulle klara lappen nu i höst och sedan köpa en Street Triple för att fira. Så blev det inte, så jag köpte en för att trösta mig med istället. Jag har i alla fall hunnit ut och övningskört med den en gång, det är helt klart lite skillnad mot min gamla Suzuki Bandit 600!

Planen för vintern är att montera Triumph original kraschpuckar och motorskydd samt tankgrepp. Framdäcket är original från -17 så det ska bytas.

En stor service ska den också få, så nu till min undran: Vilken motorolja och bromsvätska kör ni med?
View attachment 477744
Boka kurs på Gelleråsen till våren. Triple trivs där. 😉

Timmy88

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Aug 2017
Hoj
Xsr900 (såld)

View attachment 477744

Finns det nått annat märke än motul?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

PiwieE

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2022
Hoj
Honda CB650R, 2019
Nya Street triple 2023 lanseras ikväll 18:00!

TomBee

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2020
Hoj
2010 Kawasaki ER-6N
De nya 2023-orna är riktigt fina (speciellt moto2) men jag känner att min 22-a får duga ett tag.
Gillar ju min blanka Carbon Black som är lite mer diskret än de nya färgerna vilket passar en kuf som mig ;)

Nyheter
Provkörning pågår, BMW S1000RR och M1000R!

Just nu befinner sig Bikes ...

Honda CRF300L 2023 – ny färg och handtagsskydd

23YM CRF300L Hondas popu...

Ny KTM 790 Adventure till 2023!

Knappt har vi hunnit smälta...

Euro NCAP Vision 2023 ska öka säkerheten för motorcyklister

Motorcyklar och andra motor...

KTM 890 Adventure – 2023!

Till 2023 uppdaterar KTM si...

BMW Motorrad fyller 100

Under 2023 fyller BMW Motor...

Idas Enfield-projekt – Del 2